Business Plans
Technologies
Computers, Consumer Electronics
Atlaižu mājas lapas Travelforless.lv izveides projekts-
Atlaižu mājas lapas Travelforless.lv izveides projekts
Business Plans14 Computers, Consumer Electronics, Tourism, Traveling, Business
Nr. | Chapter | Page. |
Projekta definēšana | 3 | |
Esošās situācijas apraksts | 3 | |
Pieredzes apraksts | 4 | |
Iespējamās ar idejas saistītās alternatīvas | 5 | |
1. | Tirgus iespēju izpēte | 6 |
1.2. | Mērķa auditorijas izpēte (pieprsījums) | 7 |
1.3. | Potenciālais produkts | 7 |
1.4. | Darbības apraksts | 8 |
1.5. | Atrašanās vietas stratēģiskā nozīme | 9 |
1.6. | Produkta pārdošanas cenu politika | 9 |
1.7. | Atpazīstamības veidošanas stratēģija | 9 |
1.8. | Noslogojuma prognozēšana | 10 |
2. | Finanšu iespēju izpēte | 11 |
2.1. | Projekta izstrādāšanas izmaksas | 11 |
2.2. | Projekta budžets | 11 |
2.2.1. | Investīcijas projektā | 11 |
2.2.2. | Projekta personāla izmaksas | 12 |
2.2.3. | Pieņemtā personāla izmaksas | 12 |
2.2.4. | Mārketinga izmaksas | 12 |
2.3. | Saimnieciskās darbības izdevumi (aprēķina mēneša griezumā) | 13 |
2.4. | Saimnieciskās darbības ieņēmumi | 14 |
2.5. | Saimnieciskās darbības efektivitātes aprēķins | 15 |
Pielikums | 17 |
• Klientiem
Klienti saņem lielas atlaides labām pakalpojumiem.
• Uzņēmējiem
Viņi var piedāvāt jaunas preces un pakalpojumus, lai iepazīstinātu potenciālos klientus ar tiem vai vienkārši veicinātu to pārdošanu.
• „Travel For Less” internēta portāls
Iegūst peļņu no veiksmīgajiem darījumiem.
1.5. Atrašanās vietas stratēģiskā nozīme
Mēs sadarbosimies ar dažadiem uznēmumiem visa Latvijas teritorijā. Ka arī ar arzemēs uzņēmumiem ja būs iespēja.
Travelforless.lv ir interneta vides produkts,kurā arī notiek komunikācija ar patērētāju.Administācijas vajadzībām tiks īrētas biroja telpasRīgā.
1.6. Produkta pārdošanas cenu politika
Mēs piedāvāsim atlaizu kuponus un tas cenas nav atkarīgas no mums. Mēs tikai publikosim piedāvājumu ar atlaidi. Izanalizējot konkurentu cenas tiek plānots publikot atlaidēs sākot no 40 % un vairāk.
1.7. Atpazīstamības veidošanas stratēģija
Lai panāktu realizācijas apjoma nepārtrauktu palielināšanos, tiks veikti dažādi realizāciju veicinošie pasākumi (reklāma):
• Reklāmas slogani Facebook un Twitter lapas, ka arī draugos.lv.
• Reklāma radio SWH.
• Reklāmas printēšana un izdale mājas lapas atklāšanās pirmājās dienās, piedāvājumu sūtīšana pa e-pastu.
• Reklāmas plakātu (4.gab)izvietošana Turības telpas: C korpusa pie informācijas centra, A korpusa gaiteni, kopmītnēs.
Portāla TravelForLess.lv slogans ir:
• Daudz naudas neiztērēs ceļojot ar TravelForLess!
• Nezini kur pavadīt laiku? Paskaties TravelForLess.lv!
• Daudz naudas no Tevis neaizies ceļojot ar TravelForLess!
…
Problēmas definēšana: Mūsdienu pasaulē daudzu cilvēku dzīvēs svarīgu lomu aizņem tūrisms. Tomēr ceļot tagad ir dārgi. Kaut vai lai apceļotu un apskatītu savu valsti ir nepieciešami visnotaļ lieli naudas ieguldījumi. Savukārt ja radīsies iespēja ceļot lētāk, tad šīs atpūtas veids būs pieejams lielākam cilvēku skaitam. Projekta mērķis: Risināt definēto problēmu, izveidojot internēta vortālu www.travelforless.lv, kurā būs pieejamas atlaides (atlaižu kuponi) uz tūrisma un viesmīlības pakalpojumiem.
-
Atlaižu mājas lapas Travelforless.lv izveides projekts
Business Plans14 Computers, Consumer Electronics, Tourism, Traveling, Business
- SIA "Fubars Internet"
- SIA "Stila zīmes"
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!SIA "Fubars Internet"
Business Plans for secondary school7
-
SIA "Stila zīmes"
Business Plans for secondary school20
-
SIA "Ātrie"
Business Plans for secondary school24
-
Interneta klubs - SIA "Tīkls"
Business Plans for secondary school15
-
Avīze "Pasta Balodis"
Business Plans for secondary school9