Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:948647
 
Evaluation:
Published: 06.07.2020.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Projekta definēšana    2
1.2.  Esošās situācijas apraksts    2
1.3.  Pieredzes apraksts    3
1.4.  Iespējamais biznesa modelis    3
2.  Tirgus iespēju izpēte    4
2.1.  Konkurences pētījums    4
2.2.  Mērķa auditorijas izpēte    5
2.3.  Potenciālais produkts    7
2.4.  Atrašanas vietas stratēģiskā nozīme    8
2.3.  tabula    8
2.5.  Produkta pārdošanas cenu politika    9
2.6.  Atpazīstamības veidošanas stratēģija    10
2.7.  Noslogojuma prognozēšana    11
3.  Finanšu iespēju izpēte    12
3.1.  Projekta izstrādāšanas izmaksas    12
3.3.  Saimnieciskās darbības izdevumi    12
3.4.  Saimnieciskās darbības ieņēmumi    13
3.5.  Saimnieciskās darbības efektivitātes aprēķins    14
Extract

Tūrisms ir viens no perspektīvākajiem pagasta attīstības virzieniem nākotnē. Feimaņu pagasta teritorijā atrodas 10 valsts nozīmes kultūrvēsturiskie pieminekļi: 1 arhitektūras, 6 arheoloģijas un 3 mākslas pieminekļi, kā arī 4 vietējas nozīmes pieminekļi (2 arhitektūras, 2 arheoloģijas). Ievērojamākais Latvijas valsts nozīmes arhitektūras piemineklis Feimaņos ir katoļu baznīca (Sv. Jana Kristitaja baznīca 1756 — 1760 g.), kurai piešķirts Eiropas kultūras koka arhitektūras mantojuma statuss. Starp visām Rēzeknes rajona baznīcām, šī koka baznīca izceļas ar lielāko valsts nozīmes mākslas priekšmetu skaitu. Preiļu — Feimaņu ceļa malā atrodas tā sauktais Myura krusts. Šis staltais piemineklis saista garāmgājēja uzmanību, sevišķi, ja gadās pa šo ceļu iet pirmo reizi. Pagasta teritorijā ir daudz krucifiksu, 5 senkapi. 1978. gadā tika atklāts vēl nezināmais pēdakmens – Velna akmens, kura virsmā iecirstas divas cilvēka pēdas, zirga pēda un krustiņš.
2.5. Produkta pārdošanas cenu politika
Cena būtiski ietekmē uzņēmuma ieņēmumus un līdz ar to arī peļņu, kā arī informē par vērtības un kvalitātes līmeni. Cena ir svarīgs faktors, lai stimulētu noietu. Ar cenu visstraujāk var reaģēt uz konkurenci, bet pakalpojuma cena nedrīkst pārsniegt pircēja vēlmi par to maksāt. Pakalpojumu cenas tirgū bieži vien ir mainīgas. Cenas tiks noteiktas vadoties pēc principa: cena= izmaksas + uzcenojums. Viesu nama cenas tiks noteiktās pēc šādiem kritērijiem:
• Pēc konkurentu cenām;
• Pēc pieprasījuma;
• Pēc izmaksām;
• Pēc sezonas;
Pirmais kritērijs ir visaktuālākais uzņēmuma ieviešanas un augšanas stadijā. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,98 €
Work pack Nr. 1380033
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register