-
Atpūtas kompleksa "Miera osta" izveide
Nr. | Chapter | Page. |
1. | Projekta definēšana | 2 |
1.2. | Esošās situācijas apraksts | 2 |
1.3. | Pieredzes apraksts | 3 |
1.4. | Iespējamais biznesa modelis | 3 |
2. | Tirgus iespēju izpēte | 4 |
2.1. | Konkurences pētījums | 4 |
2.2. | Mērķa auditorijas izpēte | 5 |
2.3. | Potenciālais produkts | 7 |
2.4. | Atrašanas vietas stratēģiskā nozīme | 8 |
2.3. | tabula | 8 |
2.5. | Produkta pārdošanas cenu politika | 9 |
2.6. | Atpazīstamības veidošanas stratēģija | 10 |
2.7. | Noslogojuma prognozēšana | 11 |
3. | Finanšu iespēju izpēte | 12 |
3.1. | Projekta izstrādāšanas izmaksas | 12 |
3.3. | Saimnieciskās darbības izdevumi | 12 |
3.4. | Saimnieciskās darbības ieņēmumi | 13 |
3.5. | Saimnieciskās darbības efektivitātes aprēķins | 14 |
Tūrisms ir viens no perspektīvākajiem pagasta attīstības virzieniem nākotnē. Feimaņu pagasta teritorijā atrodas 10 valsts nozīmes kultūrvēsturiskie pieminekļi: 1 arhitektūras, 6 arheoloģijas un 3 mākslas pieminekļi, kā arī 4 vietējas nozīmes pieminekļi (2 arhitektūras, 2 arheoloģijas). Ievērojamākais Latvijas valsts nozīmes arhitektūras piemineklis Feimaņos ir katoļu baznīca (Sv. Jana Kristitaja baznīca 1756 — 1760 g.), kurai piešķirts Eiropas kultūras koka arhitektūras mantojuma statuss. Starp visām Rēzeknes rajona baznīcām, šī koka baznīca izceļas ar lielāko valsts nozīmes mākslas priekšmetu skaitu. Preiļu — Feimaņu ceļa malā atrodas tā sauktais Myura krusts. Šis staltais piemineklis saista garāmgājēja uzmanību, sevišķi, ja gadās pa šo ceļu iet pirmo reizi. Pagasta teritorijā ir daudz krucifiksu, 5 senkapi. 1978. gadā tika atklāts vēl nezināmais pēdakmens – Velna akmens, kura virsmā iecirstas divas cilvēka pēdas, zirga pēda un krustiņš.
2.5. Produkta pārdošanas cenu politika
Cena būtiski ietekmē uzņēmuma ieņēmumus un līdz ar to arī peļņu, kā arī informē par vērtības un kvalitātes līmeni. Cena ir svarīgs faktors, lai stimulētu noietu. Ar cenu visstraujāk var reaģēt uz konkurenci, bet pakalpojuma cena nedrīkst pārsniegt pircēja vēlmi par to maksāt. Pakalpojumu cenas tirgū bieži vien ir mainīgas. Cenas tiks noteiktas vadoties pēc principa: cena= izmaksas + uzcenojums. Viesu nama cenas tiks noteiktās pēc šādiem kritērijiem:
• Pēc konkurentu cenām;
• Pēc pieprasījuma;
• Pēc izmaksām;
• Pēc sezonas;
Pirmais kritērijs ir visaktuālākais uzņēmuma ieviešanas un augšanas stadijā. …
Uzņēmums nodrošinās klientiem kvalitatīvu pakalpojumu sniegšanu– lauku tūrisma atpūtas organizēšanu. Viesu māja būs iekārtotā atbilstošā lauku stilā, apkārtējā teritorijā būs patīkama atpūtas atmosfēra, jo lauku māja atrodas ezera krastā. Klientiem būs piedāvāts diezgan plašs pakalpojumu klāsts – lai maksimāli izmantotu vietas resursus. Pēc klientu pieprasījuma uzņēmums piedāvās papildus pakalpojumus: ēdināšanu un bērnu pieskatīšanu, lai vecāki varētu nedaudz atpūsties no ikdienas rutīnas. Uzņēmuma personāls būs speciāli apmācīts un orientēts uz klienta vēlmēm un vajadzībām. Ņemot vērā faktoru, ka uzņēmums plāno piedāvāt pakalpojumus arī ārzemju tūristiem, viena no galvenajām prasībām administratora amatam būs krievu un angļu valodu brīva pārvalde.
- Atpūtas kompleksa "Miera osta" izveide
- SIA "Atpūtas bāze"
- Uzņēmuma “Saule” atpūtas parka ierīkošanas projekts
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Uzņēmuma “Saule” atpūtas parka ierīkošanas projekts
Business Plans for secondary school7
-
SIA "Atpūtas bāze"
Business Plans for secondary school29
-
Atpūtas nams "AHA"
Business Plans for secondary school15
-
Sezonas atpūtas komplekss “Pīlādži”
Business Plans for secondary school13
-
Atpūtas komplekss “Ādažu parks”
Business Plans for secondary school15
Evaluated!