Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:148811
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.02.2007.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Viesnīcu industrijas vispārīgs raksturojums Latvijā    4
2.  Biznesa plāns    6
2.1.  Kopsavilkums    6
2.2.  Uzņēmuma apraksts    6
2.2.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    6
2.2.2.  Uzņēmuma mērķi    7
2.2.3.  Uzņēmuma vajadzības    7
2.3.  Pakalpojumu raksturojums    7
2.4.  Tirgus analīze    8
2.4.1.  Mērķtirgus un tirgus nišas noteikšana    8
2.4.2.  Konkurentu analīze    9
2.4.3.  SVID analīze    11
2.5.  Mārketinga stratēģija    12
2.5.1.  Cenu politika    12
2.5.2.  Reklāma    13
2.5.4.  Uzņēmuma tēla veidošana    13
2.6.  Uzņēmuma funkcionēšanas plāns    14
2.6.1.  Uzņēmuma atrašanās vietas raskturojums    14
2.6.2.  Uzņēmuma izmantojamie resursi    14
2.6.3.  Uzņēmuma pamatlīdzekļu un apgrozāmo līdzekļu raksturojums    15
Extract

Par studiju darba tēmu izvēlējos attīstības projektu jaunam uzņēmumam – atpūtas kompleksam “Ādažu parks”. Tēma likās saistoša, jo man kā personai, kas būs iesaistīta tūrisma un viesmīlības industrijā, interesē, kā es varu pielietot savas zināšanas praksē un kāda var izvērsties nākotne man.
Arvien vairāk cilvēki sāk apzināties, ka bez atpūtas nav iespējams produktīvs darbs. Tāpēc arī izvēlējos izstrādāt attīstības projektu atpūtas kompleksam. Tā būtu lieliska vieta, kur atpūsties un aizmirsties no darba, trokšņainās pilsētas un citām problēmām. Ne visi šobrīd var atļauties pavadīt brīvo laiku šādā atpūtas centrā, bet arvien vairāk cilvēki sāk atlicināt naudu un laiku, lai aizbrauktu atpūsties tālāk no savas dzīvesvietas.
Pēc neatkarības atjaunošanas arvien vairāk sāk attīstīt un veidot jaunus tūrisma un viesmīlības uzņēmumus šobrīd jau var novērtēt to darbību kā pozitīvu un augošu.
Rīgā ir dažādas atpūtas, nakšņošanas un ēdināšanas iespējas, bet Rīgas rojonā to ir salīdzinoši mazāk. Ādažu pagastā šobrīd nav neviena šāda uzņēmuma, kas apvienotu to visu vienā kompleksā. Ir vairāki ēdināšanas uzņēmumi, viena pirts, bet nakšņošanas iespējas netiek piedāvātas. Tāpēc arī tiek izstrādāts attīstības projekts atpūtas kompleksam “Ādažu parks”
Darba mērķis ir izstrādāt attīstības projektu jaunam uzņēmumam – atpūtas kompleksam “Ādažu parks”.
Darba uzdevumi ir:
Raksturot viesnīcu industriju Latvijā
Raksturot projektējamās viesnīcas ārējo vidi
Izveidot biznesa plānu
Viesmīlības industrija ir daļa no lielās ceļojumu un tūrisma nozares. Savukārt ceļojumu un tūrisma industrija ir plaša komercdarbības uzņēmumu grupa ar vienu kopēju mērķi – sniegt ceļotājiem nepieciešamos un arī viņu pašu izvēlētos pakalpojumus. Viesmīlības nozari veido izmitināšanas un ēdināšanas nozares. Izmitināšanas nozares uzņēmumi ir īpaša grupa, jo bez izmitināšanas iespējām tiem var būt arī savi ēdināšanas uzņēmumi. Pie izmitināšanas uzņēmumiem var būt arī dažādi papildus pakalpojumi – veselības centri, pirtis un daudz kas cits, ko piedāvāt ceļotājiem. Viesmīlības industrija attīstās daudzās pasaules valstīs un daudzās valstīs ir galvenais ienākumu avots, tai skaitā arī Latvijā, kur pēc neatkarības atjaunošanas uzceltas daudz jaunas viesnīcas un ēdināšanas uzņēmumi un, pēc autores domām, tai ir lielas perspektīvas attīstīties arvien plašāk. Arī iestāšanās Eiropas Savienībā iespējams nesīs kādas pārmaiņas, jo tūristi varēs brīvi ceļot un arī uzņēmēji varēs iegūt finansējumu, lai attīstītu savu darbību. Tūrisma uz biznesa uzņēmumi galvenokārt ir attīstīti Rīgā, bet arī laukos diezgan strauji pēdējos gados attīstās lauku tūrisms un tiek veidotas arvien jaunas naktsmītnes un piedāvātas plašas atpūtas iespējas.
Arī iedzīvotājiem no šī nozares ir liels guvums, jo pēc Pasaules tūrisma organizācijas datiem tā nodarbina apmēram 10 % pasaules iedzīvotāju.
Visiem ceļotājiem, kad viņi atrodas ārpus mājām, ir nepieciešams pārnakšņot un saņemt vienu vai vairākus pakalpojumus: ēdināšanu, komunikāciju sakarus, biroja tehnikas izmantošanu u.tml. Uzņēmumi, kas piedāvā šos pakalpojumus, ir viesnīcas. (M.Platace, 5-6lpp). Viesnīcām ir nozīmīga loma cilvēku savstarpējā saskarsmē, jo tajās var rīkot biznesa un privātas tikšanās, organizēt pasākumus. Viesnīca var kalpot par tikšanās vietu arī apkārtējai sabiedrībai.
Trešā daļa no visām viesnīcām un citām tūristu mītnēm atrodas Rīgā un Rīgas rajonā. Rīgas tūrisma attīstības reģionam piemīt lielākais tūrisma attīstības potenciāls, jo šeit koncentrējas un turpina attīstīties vislabākie tūrisma resursi, kas ir saistīti ar kultūras aktivitātēm, aktīvu tautsaimniecisko vidi un konferenču norisi. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1176333
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register