-
Auto īres platforma privātpersonām
Nr. | Chapter | Page. |
1. | Kopsavilkums | 4 |
2. | Pamatinformācija par uzņēmumu | 5 |
3. | Biznesa idejas apraksts | 7 |
3.1. | Biznesa idejas būtība | 7 |
3.2. | Klientu ieguvums | 7 |
3.3. | Ienākumi | 7 |
3.4. | Idejas potenciāls | 7 |
4. | Piedāvāto pakalpojumu raksturojums | 8 |
4.1. | Sadarbības partneri | 8 |
4.2. | Salīdzinājums ar konkurentu produktiem | 9 |
5. | Biznesa uzsākšanai nepieciešamie resursi | 10 |
6. | Uzņēmuma vadība un personāls | 11 |
7. | Nozares analīze | 12 |
7.1. | Nozares vispārējs apraksts | 12 |
7.2. | Darbojošies spēki | 12 |
7.3. | Tiešais konkurents | 12 |
7.4. | Konkurentu aktivitātes | 12 |
8. | Tirgus analīze | 14 |
8.1. | Iekļūšanas un iziešanas barjeras | 14 |
8.2. | Mērķauditorijas definējums | 14 |
8.3. | Ģeogrāfiskais izvietojums | 14 |
8.4. | Tirgus sadalījums un dalībnieki | 15 |
8.5. | Valsts politika un regulējumi | 16 |
9. | Tirgus stratēģija | 17 |
9.1. | Mārketinga mērķi | 17 |
9.2. | Produkta izplatīšanas vietas raksturojums | 17 |
9.3. | Produkta virzīšanas pasākumu plāns | 17 |
10. | Finanšu plānošana | 19 |
10.1. | Naudas plūsma | 19 |
10.2. | Peļņas, zaudējumu aprēķins | 21 |
10.3. | Bilance | 21 |
10.4. | Izmaksas | 22 |
11. | SVID analīze | 23 |
12. | Pielikums | 25 |
9.2 Produkta izplatīšanas vietas raksturojums
Pakalpojumu ir plānots ieviest pieejamu no jebkuras pasaules malas, savukārt sākotnēji to ir plānots popularizēt tieši Rīgā un Rīgas rajonā sakarā ar lielāku cilvēku apgrozījumu ikdienā salīdzinot ar citām Latvijas pilsētām. Pakalpojums tiks pārdots interneta mājaslapā ar bezskaidras naudas palīdzību. Norēķini ar skaidras naudas palīdzību nav plānoti, lai spētu vieglāk palīdzēt kādām no pusēm problēmu rašanās gadījumā. Kā arī, lai spētu iekasēt komisijas naudas par veiksmīgi veiktajiem darījumiem.
9.3 Produkta virzīšanas pasākumu plāns
Pakalpojumu plānots ieviest vasaras periodā (jūnijs, jūlijs, augusts), jo šis ir aktīvākais tūristu periods, kas spētu vieglāk uzsākt plānoto uzņēmējdarbību. Savukārt uzrunāt auto izīrētājus ir plānots pirms vasaras perioda, lai spētu apmierināt auto īres pieprasījumu vasaras sezonai sākoties.
Pakalpojuma bezmaksas reklāmas tiks izplatītas sociālajās vietnēs (Twitter, Facebook, Draugiem.lv) kurās ir iespēja piekļūt lielam patērētāju lokam ar izdevīgiem piedāvājumiem un konkursiem. Savukārt maksas reklāmas sākotnēji ir plānots izvietot radio, kas ļautu uzrunāt autovadītājus, lai tie sāk izīrēt savu ikdienā, iespējams, neizmantotos autotransportlīdzekli kā arī reklāma internetā [9.1 tabula].
Kā vēl viens bezmaksas reklāmas veids ir plānots noslēgt barteri ar kādu no radio stacijām. Apmaiņā pret pakalpojuma reklamēšanu, tiem ir iespēja izmantot kādu no automobiļiem, kurus ir plānots iegādāties uzņēmuma rīcībā ar mērķi tos izīrēt.
Lai veiksmīgāk spētu popularizēt pakalpojumu interneta vidē ir plānots piesaistīt speciālistu, kas spēj ikdienā ievietot jaunākās ziņas sociālajās vietnēs par pakalpojumu kā arī popularizēt pakalpojumu iekš google.com meklētāja, lai meklējot auto īres pakalpojumus tieši mans pakalpojums rādītos kā pirmais.
…
Biznesa ideja ir izveidot mājaslapu kas ļautu ērti, lēti un droši auto īpašniekiem piedāvāt savus auto uz īri citām privātpersonām. Savukārt otra klientu puse biznesa idejai ir cilvēki, kas vēlās īrēt auto par zemākām cenām kā tas ir pierasts specializētajos auto īres uzņēmumos. Savukārt mans bizness gūtu ienākumus no katra veiksmīgi noslēgtā darījuma starp auto īrētāju un izīrētāju. Piemēram, auto izīrētājs piedāvā savu auto par 30 eur dienā, to savukārt pamana kāds kurš vēlās noīrēt auto uz nedēļu kamēr atrodas Rīgā. Kopējā darījuma summa būtu 30x7=210 eur par visu periodu. No šī darījuma SIA “KD Auto” gūtu 20% jeb 42 eur. Savukārt auto izīrētājs attiecīgi 80% jeb 168 eur. Kā papildus peļņas avots ir paredzēta divu auto iegāde uzņēmuma rīcībā, kuru izvietotu iepriekšminētajā mājaslapā, lai klients spētu to īrēt. Manam uzņēmumam ir svarīgi, lai tiktu noslēgti jauni darījumi, piesaistītu aizvien jaunu klientus kā arī, lai spētu noturēt esošos. Biznesa plāna izvirzītais jautājums ir: Vai ir iespējams izveidot veiksmīgi darbojošos uzņēmumu, kas nodarbojas ar auto līzinga starp privātpersonām savedēja funkciju? Sākotnēji pakalpojumu ir plānots sniegt Rīgas un Latvijas teritorijā, savukārt uzņēmuma attīstoties un pieprasījumam pieaugot, to ir plānots izvērst arī ārzemēs. Galvenās plānotās aktivitātes veiksmīgam biznesam ir izstrādāt klientam draudzīgu un viegli saprotamu mājaslapu. Aktīvi komunicēt ar saviem potenciālajiem klientiem sociālajās vietnēs. Izvietot reklāmu radio un internetā. Veidot lojalitātes programmas pastāvīgajiem klientiem. Pēc naudas plūsmas aprēķina tika secināts, ka pie samērā veiksmīgiem nosacījumiem ir iespējams pirmo darbības gadu noslēgt ar nelielu neto peļņu. Šis arī sniedz atbildi uz biznesa plāna izvirzīto jautājumu. Atbilde ir apstiprinoša. Sākotnējās investīcijas biznesa uzsākšanai tiek plānotas nepilni 15 tūkstoši eiro. Biznesa plāns šobrīd ir tikai teoretizēts šajā biznesa izklāstā, savukārt nekādas reālas darbības dzīvē nav veiktas. Šai biznesa idejai ir reāla attīstības perspektīva, jo mūsdienu sabiedrībā aizvien augstāk tiek novērtēta dalīšanās ar personisko mantu, lai veicinātu mazākas izmaksas jebkurās darbībās, lai mazinātu ietekmi uz dabu saražojot jaunas vienības, lai gūtu papildus ienākumus no sava īpašuma. Iespējams, ka šis brīdis ir īstais, lai šo biznesa ideju uzsāktu, savukārt tirgus potenciāls varētu aktivizēties pāris tuvāko gadu laikā.
- Auto īres platforma privātpersonām
- Automašīnu virsbūvju remonta uzņēmuma biznesa plāns
- Biznesa plāns auto krāsošanas darbnīcai
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Uzkopšanas serviss "Palīgs"
Business Plans for university24
Evaluated! -
Individuālais komersants "Atpūtas vieta “Plaudīši”"
Business Plans for university76
Evaluated! -
Pašapkalpošanās aptiekas atvēršana SIA "Hansa pharma"
Business Plans for university23
-
Datori War
Business Plans for university19
-
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Home Help"
Business Plans for university50