Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
9,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:742082
 
Evaluation:
Published: 18.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Ieceres pamatojums    6
1.1.  Informācija par uzņēmumu, tā stratēgiju un vadibu    6
1.2.  Piedāvātais produkts    8
1.3.  Produktu tirgus novērtējums, tirgzinibas plāns    11
1.4.  Problēmas un riski    23
1.5.  Projekta istenošanas kalendārais grafiks    24
2.  Finanšu aprēkins    25
2.1.  Investicijas un to avoti    25
2.2.  Naudas plūsmas plāns    25
2.3.  Uzņēmējdarbibas izmaksu plans    25
2.4.  Pelņas vai zaudējumu plāns    26
2.5.  Bilance    27
2.6.  Plānoto finanšu rezultātu novērtējums    28
  Literatūras saraksts    31
Extract

Pašlaik tirdzniecība Latvijā attīstās ļoti strauji un šajā jomā ir liela konkurence, kas veicina uzņēmumu uz strauju attīstību. Ja uzņēmums nespēj attīstīties līdz ar pārējiem un pilnveidot savu darbību labāk par citiem, tad šis uzņēmums nav konkurētspējīgs. Konkurences saasināšanos pastiprina arī Latvijas iestāšanās Eiropas Savienībā, kas paplašina uzņēmējdarbības iespējas. Izturēt konkurenci nav viegli, bet, lai to izdarītu, vajadzīgs pilnveidot savu darbību. Ir jāatmet visu lieko, jāmeklē jaunas iespējas un risinājumi, tādēļ svarīgi izstrādāt efektīvu biznesa plānu preču sekmīgai virzīšanai tirgū.
Šis biznesa plāns tiek izstrādāts uzņēmumam SIA ”X”, kas atrodas ... un nodarbojas ar pārtikas, alkohola, tabakas un saimniecības preču vairum- un mazumtirdzniecību. Uzņēmuma pašreizējais stāvoklis ir tāds, ka SIA „X” savu darbību nemainīja gadu gaitā, nepētīja tirgu, tādēļ neievēroja, ka tirgū ir radušās izmaiņas – ienākuši jaudīgi konkurenti, ar spēcīgām koncepcijām un reklāmas kampaņām, kuru dēļ zaudēja daļu savu klientu, jo laikus nereaģēja.
Darba mērķis: izstrādāt SIA „X” biznesa plānu uzņēmuma darbības uzlabošanai.
Mērķa sasniegšanai tika izvirzīti šādi uzdevumi:
izpētīt ar tematu saistītos teorētiskos jautājumus;
izanalizēt uzņēmuma visus sniegtos datus un izmantot tos savā darbā;
izteikt savu viedokli par analizētajiem materiāliem;
sniegt secinājumus un izklāsta iegūtos rezultātus, kas izriet no visā darba gaitā veiktajiem pētījumiem.
Darbā tiks izmantotas salīdzināšanas, aprēķināšanas, tabulas un grafiskās pētīšanas metodes un paņēmieni.
Uzņēmuma analīzei tiks izmantots 3 gadu pētījuma un plānošanas periods. Darba veikšanā tiks izmantota speciālā un periodiskā literatūra, zinātniskie raksti, Latvijas Republikas u.c. valstu likumdošanas normatīvie akti, kā arī interneta resursi un uzņēmuma nepublicētie materiāli.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,99 €
Work pack Nr. 1133536
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register