-
Biznesa plāns atpūtas kompleksam
Evaluated!
Nr. | Chapter | Page. |
1. | Biznesa ideja, tās novērtējums | 7 |
1.1 | Idejas apraksts | 7 |
1.2 | Idejas novērtējums | 8 |
2. | Makrovides analīze | 10 |
2.1 | Politiskā vide | 10 |
2.2 | Fiziskā vide | 10 |
2.3 | Tehnoloģiskā vide | 11 |
2.4 | Ekonomiskā vide | 11 |
2.5 | Institucionālā vide | 11 |
2.6 | Sociālā vide | 12 |
2.7 | Tiesiskā vide | 12 |
3. | Potenciālais pieprasījums | 13 |
3.1 | Jaunākās tendences | 13 |
3.2 | Statistika | 14 |
3.3 | Aptauja | 15 |
4. | Potenciālā klientu analīze | 17 |
4.1 | Ģeogrāfiskās pazīmes | 17 |
4.2 | Demogrāfiskās pazīmes | 17 |
4.3 | Sociāli ekonomiskās pazīmes | 17 |
4.4 | Nacionālās un kultūras pazīmes | 17 |
5. | Mārketinga aktivitātes | 18 |
6. | Finansiālā daļa | 19 |
6.1 | Pirmsražošanas izmaksu tāme | 19 |
6.2 | Izmaksu prognoze (aprēķināts vasaras sezonai) | 19 |
6.3 | Cenu prognoze | 20 |
6.3.1 | Cenu līmenis viesu mājām un pirtij | 20 |
6.3.2 | Viesu nama numuru nedēļas apgrozījuma prognoze (sezonā) | 20 |
6.3.3 | Viesu nama numuru nedēļas apgrozījuma prognoze(ziemā) | 21 |
6.3.4 | Ģimenes mājas nedēļas apgrozījuma prognoze (vasarā) | 21 |
6.3.5 | Ģimenes mājas nedēļas apgrozījuma prognoze (ziemā) | 21 |
6.3.6 | Divvietīgās mājas nedēļas apgrozījuma prognoze (vasarā) | 22 |
6.3.7 | Divvietīgās mājas nedēļas apgrozījuma prognoze (ziemā) | 22 |
6.3.8 | Pirts pakalpojumu izmantošanas prognoze | 22 |
6.4 | Kafejnīcas cenu prognoze | 23 |
6.4.1 | Mērķtirgus un potenciāls | 23 |
6.4.2 | Tirgus pētījumi | 23 |
6.4.3 | Realizācijas sistēma | 24 |
6.4.4 | Kafejnīcas pamatlīdzekļu un inventāra uzskaite | 24 |
6.4.5 | Cenu noteikšana | 26 |
6.4.6 | Ēdienkartes | 26 |
6.4.7 | Risks un problēmas | 27 |
6.4.8 | Gaidāmie ieņēmumi no banketa apkalpošanas | 27 |
6.4.9 | Cenas noteikšana ēdienreizēm | 27 |
6.4.10 | Dzērienu apgrozījums | 28 |
6.5 | Cenas noteikšana un ienākumu prognoze papildpakalpojumiem | 28 |
6.5.1 | Zirga izjādes zirga mugurā | 28 |
6.5.2 | Zirga izjādes kamanās | 28 |
6.5.3 | Masāžas | 28 |
6.5.4 | Kopējie ienākumi nedēļā | 28 |
6.6 | Kopējie prognozējamie ienākumi | 29 |
Politiskā vide
Kā mīnusu mūsu valstī var minēt tūrisma neveicināšanu Latvijā. Valstij tomēr vajadzētu lielāku uzmanību pievērst šai problēmai, jo tomēr, ja valsts sāktu veicināt tūrismu valstī palielinātos valsts ienākumi, kas arī sekmētu valsts izaugsmi. Tūrisms ir viena no perspektīvākajām nozarēm Latvijai, ja tikai tam tiktu pievērsta vajadzīgā uzmanība no valsts iestāžu puses. Protams, šī brīža situācijā valstī – ekonomiskajā krīzē, var necerēt uz īpašiem ieguldījumiem tūrisma nozares attīstībā.
Kā vienu no politiskās vides faktoriem, kas ietekmētu mūsu biznesa plānu var minēt Šengenas līgumu. Šis būtu ļoti pozitīvs faktors, jo šis līgums ļoti ietekmē tūristu plūsmu uz valstīm, starp kurām ir šis līgums. Tas ļauj brīvi pārvietoties tūristiem bez liekām problēmām un sarežģījumiem, līdz ar to tas veicina tūristu pieplūdumu valstī. Kā vēl vienu politiskās vides faktoru, kas veicina tūristu plūsmu uz valsti ir bezvīzu režīms. Vīzas ļoti apgrūtina ceļot gribētājus, kas bieži ir par iemeslu, lai nedotos uz konkrēto valsti, ja vajadzīga ir vīza, attiecīgi ceļojumam arī ir lielākas izmaksas. Ja tūristam nevajag kārtot vīzu, var neuztraukties par laika periodu, ko pavadīt ārzemēs, var arī aizkavēties vai pat palikt dzīvot, ja rodas vēlme.
Fiziskā vide.
Tā kā Latvija ir bagāta ar mežiem, tad mūsu uzņēmumam resursu celtniecībai netrūks, jo mūsu atpūtas komplekss vairumā gadījumu būs no kokmateriāliem. Latvija ir bagāta ar dažādiem ūdens resursiem un tas ir viens no faktoriem, kas piesaista tūristus. Skaista dabas ainava (meži) un ūdens tuvums būs viens no iemesliem, kāpēc tūristi izvēlēsies mūsu atpūtas kompleksu.
Arī dzīvnieku, putnu daudzveidība būs kā priekšrocība uzņēmuma darbībai, jo ārzemju tūristiem Latvijas putnu dziesmas, klusums un zaļums visapkārt, kas ir ārpus pilsētas, liksies eksotiski un īpaši.
Latvijas Dabas apstākļi – mērenais klimats ir kā radīts, lai tūristi brauktu uz Latviju atpūsties un ko jaunu arī iemācīties. Visi varēs justies drošībā, jo Latvijā nav ne vulkānu, zemestrīču vai citu dabas stihiju.
Visai īsās un ne pārāk karstās vasaras neietekmēs mūsu uzņēmuma darbību, jo tūristi Latviešu tradīcijas var apgūt visu gadu. Uzņēmuma darbību neietekmēs sezonalitāte, jo pakalpojumi tiks piedāvāti arī telpās.…
Atpūtas komplekss laukos skaistā vietā - Limbažu rajona Vidrižu pagastā. Atpūtas kompleksam būs vairākas mājas – 1 lielā māja ar numuriem, būs arī slapjā pirts ar atpūtas telpu, būs bārs-kafejnīca, atstatus būs 2 divvietīgās mājiņas un 2 ģimenes mājiņas. Pie pirts būs dīķis. Būs ierīkots volejbola laukums. Atpūtas komplekss pārsvarā turēsies uz mārketinga arvien jaunajām idejām. Lielajā mājā tiks rīkotas kāzu, citu svētku svinības, citās dienās numuros apmetīsies tūristi gan no Latvijas, gan ārzemēm. Ārzemju tūristiem tiks izstrādātas un piedāvātas ekskursijas ar personīgajiem auto uz Siguldu, pārējo Limbažu rajonu, Cēsīm utt, izjādes ar zirgiem, arī kamanās pa skaisto meža ceļu, arī ziemā, kad ir sniegs, skats ir pasakains. Paretam arī kādu meža zvēriņu varēs ieraudzīt. Vēl daudz citas aktivitātes tiks iekļautas priekš ārzemju viesiem - sēņošanas, ogošanas, spa no dabīgajām dabas veltēm utt. Būs tematiskie vakari, piem.vienā mājā dzīvos vīrieši, otrā sievietes (iepriekš veikti pasūtījumi un reklāma - cilvēkiem, kas meklē otru pusīti).
- Biznesa plāns
- Biznesa plāns
- Biznesa plāns atpūtas kompleksam
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Biznesa plāns
Business Plans for university15
-
Biznesa plāns
Business Plans for university24
-
Uzņēmuma biznesa plāns
Business Plans for university10
-
Radio "Boss" biznesa plāns
Business Plans for university14
-
Komercdarbības (biznesa) plāns SIA "Bicepss"
Business Plans for university44