Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
9,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:354714
 
Evaluation:
Published: 05.08.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Kopsavilkums    3
2.  Ievads    4
3.  Pamatinformācija par uzņēmumu    5
3.1.  Uzņēmuma pamatdati un darbības sfēra    5
3.2.  Uzņēmuma pamatkapitāls, īpašnieki un materiāli tehniskā bāze    6
3.3.  Uzņēmuma misija, vīzija un mērķi    6
4.  Uzņēmuma pakalpojuma apraksts    7
5.  Uzņēmuma vadība un personāls    8
5.1.  Esošā uzņēmuma struktūra    8
5.2.  Uzņēmuma vadība    8
5.3.  Uzņēmuma darbinieki    10
6.  Tirgus analīze    12
6.1.  Nozares vispārējs apraksts    12
6.2.  Patreizējais pieprasījums tirgū    13
6.3.  Tendences tirgū un potenciālā tirgus izaugsme    14
7.  Tirgus stratēģija    15
7.1.  Mērķa tirgus un segmenti    15
7.2.  Cenu stratēģija    16
8.  Mārketinga stratēģija    18
9.  Risks un galvenās problēmas    19
9.1.  Uzņēmējdarbības riski un to ietekme    19
9.2.  SVID analīze    20
10.  Finanšu plāns    22
11.  Secinājumi    24
12.  Priekšlikumi    25
13.  Izmantotā literatūra    26
14.  Pielikumi    27
Extract

11. Secinājumi
1. Sporta klubu pakalpojumu pieprasījums Latvijā pieaug, tomēr pastāv liels risks uzņēmumam bankrotēšanas iespēja.
2. Piedāvātais pakalpojuma klāsts ir pietiekami liels, tādejādi varētu piesaistīt lielu potenciālo klientu skaitu.
3. Klientus, galvenokārt, piesaista sporta kluba piedāvātais pakalpojuma klāsts internetā, sporta klubu mājas lapā, uzzinot to, ko šie sporta klubi piedāvā.
4. Lielākoties sporta klubu nodarbības notiek vakarā, jo sporta klubus apmeklē cilvēki, kas ir strādājoši, kuriem tad ir beidzies darbs, tāpēc nodarbību grafiku vairāk jāveido uz vakara pēc strādājošo cilvēku darba laika.
5. Uzņēmuma darbību var slikti ietekmēt daudzo cilvēku migrācija uz citām valstīm darba meklējumos, tā samazinot potenciālo klientu skaitu.
6. Biznesu pozitīvi var ietekmēt atveseļošanās no ekonomiskās krīzes, jo bezdarba līmenis samazinās, minimālā alga nedaudz pieaug un vispārīgā ekonomiskā situācija uzlabojas.
7. Uzņēmumam ielauzties darba tirgū nav sevišķi grūti, jo nav izteikti darba tirgus līderi, kas valda šajā tirgus nozarē.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register