Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
11,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:941279
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.11.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 11 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kopsavilkums    3
1.  Uzņēmuma apraksts    4
1.1.  Uzņēmuma vizītkarte    4
1.2.  Uzņēmuma komercdarbības vide    4
1.3.  Uzņēmuma mērķu hierarhija    8
2.  Pakalpojuma raksturojums    9
3.  Tirgus analīze    11
3.1.  Konkurentu raksturojums    11
3.2.  Tirgus segmenta noteikšana    15
3.3.  Mērķtirgus noteikšana    17
4.  Mārketinga plāns    18
4.1.  Realizācijas kanāli    18
4.2.  Cenu veidošana    18
4.3.  Preces virzīšana tirgū    19
5.  Uzņēmuma darbība    20
5.1.  Pakalpojuma ražošanas apraksts    20
5.2.  Ražošanas ēku, iekārtu un inventāra raksturojums    20
6.  Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas    21
7.  Riska faktoru analīze    24
8.  Finanšu informācija    26
8.1.  Plānotie ieņēmumi    26
8.2.  Izmaksas    29
8.3.  Nolietojuma aprēķins    30
8.4.  Nodokļu aprēķins    31
8.5.  Peļņas un zaudējuma aprēķins    31
8.6.  Naudas plūsmas plāns    32
8.7.  Uzņēmuma bilance    34
9.  Plānoto rezultātu novērtējums    35
  Izmantotā literatūra    36
  Pielikums    37
Extract

Pārdošanas veicināšanas metodes: Lai veicinātu uzņēmuma klientu pieaugumu, tiks veidoti dažādi pasākumi, tradīcijas uz svētkiem, piem. Lieldienām. Kā arī akcijas, kas ir balstītas uz pakalpojumu cenām, tāpēc arī daudzi cilvēki šīs akcijas izmanto, jo tās ir izdevīgas. Uzņēmumam attīstoties tiks ieviesti arvien jauni pakalpojumi, kuri veicinās klientu pieaugumu.
Sabiedrības viedokļa veidošana: Uzņēmuma SIA „ID” mājaslapā būs sadaļa, kurā katrs varēs uzrakstīt viedokli par uzņēmuma darbību, pakalpojumu kvalitāti u.c. Arī uzņēmuma teritorijā pēc katras organizētās ekskursijas, pasākuma, būs iespēja „Viesu grāmatā” ierakstīt savus viedokļus par redzēto, dzirdēto, kas patika/ nepatika u.c. Šos viedokļus varēs redzēt visi, un jo vairāk ir pozitīvo viedokļu jo labāks katram cilvēkam radīsies priekšstats par uzņēmuma darbību.
Secinājumi
1. Manuprāt, uzņēmumam vissvarīgākais ir klientu viedoklis, tādēļ manā uzņēmumā būs „Viesu grāmata”, kura klients gan uzņēmumā uz vietas, gan interneta mājaslapā varēs ierakstīt savu viedokli pat mūsu uzņēmuma darbību.
2. Klientam šī brīža ekonomiskās krīzes laikā, noteicošākā ir cena, tādēļ klientu piesaistīšanai visefektīvākā metode ir veidot dažādas akcijas, atlaides.


5.UZŅĒMUMA DARBĪBA
5.1 Pakalpojuma ražošanas apraksts
SIA „ID” uzņēmums sniedz pakalpojumus, izmantojot IT tehnoloģijas, programmatūru, uz vietas - apsardze, teritorijas, sektoru video novērošana, kā arī dažāda veida pakalpojumi, kurus iespējams saņemt uz vietas – ekskursijas, jubilejas svinības, papildus informācijas ieguve.
Ražošanas faktori: izmaksas (elektrība, apkure, darbinieku algas, investīcijas), ieņēmumi, ekonomiskā situācija valstī, pieprasījums un konkurence, potenciālā likumdošana un likumdošanas izmaiņas, nozari regulējošā likumdošana, nodokļu likumdošana, darbaspēka kvalifikācijas celšana, reklāma, mārketinga aktivitātes, cenu politika, laika apstākļi (ja slikts laiks, tad tas samazinās apmeklētāju skaitu), jo uzņēmums sniedz pakalpojumus arī āra apstākļos.
5.2. Ražošanas ēku, iekārtu un inventāra raksturojums
Uzņēmuma zemes un angāru īpašnieks ir viens no 3 uzņēmuma līdzīpašniekiem. Pakalpojumu sniegšana notiek 2 angārtipa būvēs (katra 500m2), kuras jau atrodas uz pieguļošās, brīvās zemes ar iežogojumu, bet ir nepieciešama rekonstrukcija. Būves ir no vieglmetāla konstrukcijām ar siltumizolācijas materiāliem. Būves pēc nepieciešamības sadalīta ar starpsienām. Atsevišķi nodalīts siltummezgls. IT vadības bloks, nelielas administrācijas telpas (200m2), kas atbilstoši uzņēmuma attīstības vajadzībām tiktu paplašinātas. Otrā angārtipa būvē ir metāla un stikla konstrukcijas, atbilstoši augu audzēšanas procesam.
Izejvielu iegādes iespējas: barterā, izvietojot sadarbības partneru uzņēmuma preču reklāmu, uz barterlīguma pamata, pretī saņemot dažādu piegādātāju preces ar būtisku atlaidi vai par velti. Piegādātājus izvēlas pēc sadarbības iespēju un izdevīguma principa, protams, ņemot vēra arī piegādājamās produkcijas kvalitāti.
Kvalitātes un kontroles nodrošināšana: dzīvnieku profilakses pārbaudes, paaugstināta medicīniskā aprūpe, vakcinācijas, pārtikas produkcijas papildus pārbaudes, izvēlēties pēc iespējas labākus produkcijas piegādātājus ar kvalitatīvāku pārtiku. To darbinieku regulāras veselības pārbaudes, atbilstoši likumdošanas prasībām, kuri ikdienā strādā ar dzīvniekiem.
Finansiālais nodrošinājums: investori – 3 uzņēmuma līdzīpašnieki (+ iespējams ar laiku, kāds no sadarbības partneriem IT jomā, kuru interesēs kopējās peļņas sadale, jaunu programmu, tehnoloģiju reklamēšana). Pašu resursi – ieguldījumi statūtkapitālā, dibinātāju investīcijas, darba resursi.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1326868
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register