Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:336979
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.03.2015.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 6 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Biznesa plāna kopsavilkums    3
2.  Uzņēmums un tā vadība    4
3.  Produkti un pakalpojumi    5
4.  Ražošanas vai pakalpojumu nodrošināšana    6
5.  Nozare (tirgi un konkurenti)    7
6.  Uzņēmuma konkurences stratēģija    8
7.  Darbinieki    9
8.  Nepieciešamais finansējums    10
9.  Uzņēmuma SVID (SWOT) un risku analīze    11
  Izmantotā literatūra    13
Extract

6. Uzņēmuma konkurences stratēģija
• Kā tika minēts iepriekšējā nodaļā, šīs nozares uzņēmumi pārsvarā piedāvā atsevišķus pakalpojumus vai preci. Piemēram, E-flora piedāvā internetveikalu, bezmaksas piegādi, taču nav esoša ziedu salona, ko klients varētu apmeklēt klātienē. Citiem uzņēmumiem – ir esošs salons, ko var apmeklēt klātienē, tomēr ziedus nevar pasūtīt internetā un nenodrošina piegādi. Katrs uzņēmums ir atšķirīgs. Tādēļ mana uzņēmuma mērķis būs piedāvāt pēc iespējas daudzveidīgākus pakalpojumus, preci un veidus, kā to visu iegādāties. Tādā veidā tiks panākta arī klientu ilglaicīga saglabāšana, jo viņiem nebūs jāvēršas citā salonā, lai pirktu kādu pakalpojumu, kas nebūtu pieejams šajā salonā. Bieži vien ir tā, ka klientam ir savs iemīļots ziedu veikals, kurā viņš zina, ka vienmēr ir svaigi un lēti ziedi – tur viņš tos vienmēr arī pērk, tomēr gadās, ka šim klientam ir plānots kāds pasākums un viņš vēlētos ziedu dekorācijas. Taču iemīļotais salons ar to nenodarbojas, līdz ar to klients apmeklē citu salonu. Bieži vien tādā veidā tiek zaudēti daudzi klienti. Florienna centīsies to nepieļaut.
• Vislabākais un drošākais veids, kā piesaistīt jaunus klientus, ir pārdomātas mārketinga aktivitātes. Taču, lai noteiktu nepieciešamās aktivitātes, ir jānosaka uzņēmuma mērķauditorija un tās intereses. Šī uzņēmuma mērķauditorija ir lielākā daļa iedzīvotāju – gan vīrieši, gan sievietes, jaunieši, pensionāri, jo ziedi ir nepieciešami visiem. Lai gan salons atradīsies Rīgā, tomēr piegāde tiks veikta arī ārpus tās, līdz ar to, mērķauditorija plešas arvien tālāk.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1347505
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register