Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
8,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:763335
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.11.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Biznesa plāna kopsavilkums    5
2.  Uzņēmuma raksturojums    6
2.1.  Uzņēmuma vēsture    6
2.2.  Pašreizēja darbība    6
2.2.1  Uzņēmumam pieejamie resursi    8
2.3.  Uzņēmuma mērķi    10
2.4.  Nākotnes vajadzība    11
2.5.  Uzņēmuma vadība un personāls    11
2.5.1.  Uzņēmuma organizatoriska struktūra    12
2.5.2.  Darba amatu pienākumi    12
2.5.3.  Darbinieku raksturojums    14
3.  Mārketings    15
3.1.  Tirgus stratēģija    15
3.2.  Nozares analīze    15
3.3.  Tirgus un pircēji    17
3.4.  Realizācijas sistēma    18
3.5.  Reklāma    18
3.6.  Cenas noteikšana    20
3.7.  Konkurence    21
3.8.  Produkcija un pakalpojumi    23
3.9.  Piegādātāji    24
3.10.  Riski un problēmas    25
4.  Finansu informācija    26
4.1.  Pamatlīdzekļi un inventārs    26
4.2.  Telpu plānojums    29
4.3.  Attīstības plāns    30
4.4.  Uzņēmuma aizņemtais kapitāls    30
4.5.  Uzņēmumā strādājošo darbinieku darba algas aprēķins    32
4.6.  Uzņēmuma produkcijas noieta plāni    32
4.7.  Uzņēmuma remontdarbu izmaksas    37
4.8.  Uzņēmuma naudas plūsmas    39
4.9.  Naudas plūsmas nākošiem gadiem    41
  Secinājumi    43
  Priekšlikumi    44
  Izmantotas literatūras saraksts    45
  Pielikumi    45
Extract

Latvijai ar tās izdevīgo ģeogrāfisko stāvokli, bagāto kultūrvēsturisko mantojumu, kūrortu tradīcijām un maz pārveidoto dabu ir labi priekšnoteikumi kļūt par tūristiem pievilcīgu zemi un tā jau ir uz attīstības ceļa.
Latvijā ir ievērojams dažāda veida tūrisma resursu potenciāls, kurš netiek pilnībā izmantots.
Latvijas ekonomiskās un sociālās augšupejas interesēs ir nodrošināt stabilu starptautiskā, īpaši ienākošā, kā arī vietējā tūrisma attīstību, lai veicinātu ārzemju tūristu pieplūdumu mūsu valstī un radītu Latvijas iedzīvotājiem jaunas iespējas ceļot, iepazīt dzimto zemi un atpūsties.1
Viena no tūrisma nozares sastāvdaļām ir ēdināšanas nozare, bet atšķirībā no pārējām tūrisma nozares sfērām, tā var pastāvēt arī atsevišķi. Ēdināšanas nozares darbība orientēta ne tikai uz tūristiem, bet galvenokārt uz vietējo kontingentu, tas nozīme, ka tā var pastāvēt un attīstīties, neatkarīgi no situācijas tūrismā nozarē.
Rēzeknes pilsētā nav attīstīts piedāvājums ēdināšanas sfērā tieši ģimenēm, tāpēc tā ir vēl neaizpildīta niša un ir perspektīvā uzņēmējdarbībai.
Studija darba mērķis ir izstrādāt biznesa plānu kafejnīcai “Laumiņa” Rēzeknes pilsētā.
Darba mērķa sasniegšanai autore izvirzīja šādus uzdevumus :
1.izpētīt ēdināšanas nozares attīstību Latvijā;
2.izanalizēt attīstības iespējas Rēzeknes pilsētā;
3.veikt noieta tirgus izpēti;
4.sastādīt finansu plānu;
5.izveidot uzņēmuma reklāmas budžetu;
6.izdarīt secinājumus un izvirzīt priekšlikumus.
Studiju darba izstrādāšanā tika izmantotas statistiskā, analītiskā, tirgus izpētes metodes.
Darba laikā tika izmantoti informācijas avoti: mācību literatūra par biznesa plāna sastādīšanu, periodika, statistiskie dati, interneta resursi.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −10,98 €
Work pack Nr. 1186216
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register