-
Biznesa plāns kafejnīcai "X"
Nr. | Chapter | Page. |
KOPSAVILKUMS | 3 | |
1. | UZŅĒMUMA APRAKSTS | 4 |
Pamatinformācija par uzņēmumu | 4 | |
Uzņēmuma idejas vēsture | 5 | |
Uzņēmuma misija un mērķi | 5 | |
Uzņēmuma finanšu vajadzības | 6 | |
2. | UZŅĒMUMA PRODUKTA RAKSTUROJUMS | 7 |
Uzņēmuma pakalpojumu raksturojums | 7 | |
Produkta sortiments un tā raksturojums | 8 | |
3. | TIRGUS ANALĪZE | 11 |
Tirgus vispārējais raksturojums | 11 | |
Rīgas iedzīvotāju aptauja | 13 | |
Mērķa tirgus segmentācija | 15 | |
Konkurentu analīze | 17 | |
SVID analīze | 20 | |
4. | MĀRKETINGA STRATĒĢIJA | 21 |
Realizācijas kanāli | 21 | |
Cenu veidošana | 21 | |
Reklāma | 21 | |
5. | UZŅĒMUMA FUNKCIONĒŠANAS JEB RAŽOŠANAS PLĀNS | 23 |
Noliktavas un infrastruktūras | 24 | |
Uzņēmumā izmantojamie resursi | 24 | |
6. | UZŅĒMUMA „” VADĪBAS SISTĒMA | 26 |
Vadītāju funkcijas un atbildība | 26 | |
Uzņēmumā nodarbinātais personāls | 27 | |
Darbinieku štatu saraksts, atalgojums un motivācija | 29 | |
7. | PROBLĒMAS UN RISKS | 30 |
Risks, tā veidi un riska mazināšanas pasākumi | 30 | |
Pasākumi, lai to noverstu vai samazinātu | 31 | |
8. | FINANŠU INFORMĀCIJA | 32 |
Pārdošanas izmaksas | 32 | |
Pamatlīdzekļu saraksts un to vērtība | 32 | |
Pamatlīdzekļu nolietojums | 33 | |
Prognozējamais neto apgrozījums | 33 | |
Pārdotas produkcijas ražošanas izmaksas | 34 | |
Administrācijas izmaksas | 34 | |
Kredīta atmaksāšanas grafiks | 34 | |
Prognozējamais peļņas vai zaudējumu aprēķins | 35 | |
Bilances prognoze (2008.gads) | 36 | |
Naudas plūsma | 39 | |
PIELIKUMS | 40 |
2007. gada 1. aprīlī tiks dibināta sabiedrība ar ierobežotu atbildību “X “, lai sniegtu ēdināšanas un izklaides pakalpojumus Latvijas iedzīvotājiem un ārvalstu tūristiem.
Restorāna – tavernas idēja ir izveidot priekšzīmīgu, veiksmīgu un neordināro uzņēmumu, kas atbilstu cilvēku priekšstatiem par ideālu relaksācijas, draugu un ģimeņu satikšanas vietu brīvajā laikā, tāpēc arī restorāna nosaukums ir „X”, kas tulkojumā no grieķu valodas nozīmē „mīlestība”.
Restorāns - taverna atrodas Rīgas centrā, Avotu ielā. Tā ir ļoti veiksmīga vietas izvele, jo blakus atrodas dzīvojamas ēkas, biroja telpas, veikali un autostāvvieta.
Restorāna - tavernas „” misija ir piedāvāt klientiem ar vidējo un augsto ienākuma līmeni kvalitātīvus pakalpojumus, apmierināt klientu vēlmes un vajadzības, nodrošināt mājīgu gaisotni, lielisku augstu servisa līmeni un piedāvāt visdažādākus ēdienus, pagatavotus pēc īpašām receptēm, kā arī plašu dzērienu klāstu, par konkurētspējīgām cenām, salīdzinot ar citiem pilsētā esošajiem ēdināšanas uzņēmumiem.
Par restorāna – tavernas priekšrocībām var uzskatīt: labu atrašanas vietu (Rīgas centrs), augstu ēdienu un apkalpošanas kvalitāti, izklaides iespējas, kreativitāti un oriģinalitāti, mājīgu atmosfēru, interesants dizains, īpašu piedāvājumu - bērnu istabu. Viens no draudiem ir liela konkurence sabiedriskas ēdināšanas sfērā.
Restorāna „” klienti varēs nobaudīt tradicionālus grieķu virtuves ēdienus, mājīgo atmosfēru vai vienkarši pavadīt burvīgu vakāru draugu kompanijā.…
Restorānu bizness kļuvis ļoti populārs. Bieži apmeklējot dažādas ēstuves un kafejnīcas, kā arī strādājot par oficiantēm vairākās sabiedriskās ēdināšanas vietām, esam iepazinuši, to trūkumus un priekšrocības un sapratām, ka ļoti maz ir tādu sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumu, kas pilnībā atbilst klienta vēlmēm un prasībām, un tādēļ vēlējāmies izveidot priekšzīmīgu, veiksmīgu un neordināro uzņēmumu, kas atbilstu cilvēku priekšstatiem par ideālu relaksācijas, draugu un ģimeņu satikšanas vietu brīvajā laikā.
- Biznesa plāns kafejnīcai "X"
- Biznesa plāns uzņēmumam
- Mārketinga plāns
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Biznesa plāns uzņēmumam
Business Plans for university23
-
Mārketinga plāns
Business Plans for university10
-
Biznesa plāna teorētiskā daļa
Business Plans for university21
Evaluated! -
Ābolu un ķiršu ražošanas plāns z/s "Mārtiņi"
Business Plans for university23
Evaluated! -
SIA "Beauty" uzņēmējdarbības uzsākšanas biznesa plāns
Business Plans for university20