Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
8,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:664783
 
Evaluation:
Published: 15.06.2016.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 12 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  Uzņēmuma apraksts    4
2.  PRODUKTS    5
2.1.  Šarolē    5
2.2.  Limuzīns    6
2.3.  Ganību lopkopība    8
2.4.  Liellopu gaļas ražošana un vide    9
3.  TIRGUS ANALĪZE    14
3.1.  STATISTISKO DATU ANALĪZE    15
3.2.  Konkurentu aktivitātes    18
3.3.  Tiešie konkurenti    20
3.4.  Netiešie konkurenti    21
3.5.  Industrijas attīstība    21
4.  Uzņēmuma vadība un personāls    23
  Nobeigums    33
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    36
Extract

NOBEIGUMS
Šis biznesa plāns tika sastādīts 2016. gada 26. maijā, kontaktpersona Rūta Birzgale, kura var sniegt atbildes uz jebkādiem jautājumiem šī biznesa plāna ietvaros.
Lauksaimniecības nozares bizness ir kā loterija, kad nav zināms, kura ir laimīgā biļete. Varbūtības teorija apgalvo: jo vairāk loterijas biļešu, jo lielākas iespējas laimēt. Specializētās saimniecības parasti sasniedz augstāku produktivitāti (ražīgumu), toties tās pakļautas lielākam tirgus riskam. Vai maz Eiropā piena iztecējis renstelē zemnieku protesta akcijās? Vai ir pamatotas cerības uz piena iepirkuma cenu pieaugumu? Es nezinu. Jūs arī. Toties tie, kuru ienākumi veidojas no vairākiem darbības virzieniem, ir vairāk pasargāti no noteiktu produktu tirgus cenu svārstībām. Ja nu atkal labības cena nākamgad uzlec tīkamā cenu augstumā?
Klasiskās ekonomikas teorijas ir bezspēcīgas patērētāju ekonomikas neprognozējamās attīstības priekšā!
Biznesa apstākļu maiņa nenozīmē, ka plānošana ir bezcerīga nodarbe. Plānošana paredz uzņēmuma reakciju uz izmaiņām, noteiktus rīcības scenārijus (alternatīvas) un resursu avotus noteiktu pasākumu realizēšanai.
Jautājums pēc būtības ir šāds: ko plānot? Plānot var ieņēmumus, izdevumus, finanses (naudas plūsmu), darba procesu un attīstību.
Plānojot ieņēmumus, Jūs esat atkarīgi no preču realizācijas cenām, pieprasījuma, sezonas, pircēju maksātspējas un tirdzniecības starpnieku iepirkuma politikas. Tikai tad, ja visa ražošanas un realizācijas ķēde ir Jūsu rokās, iespējams kontrolēt cenu veidošanos. Jebkurš RIMI vai Maxima piegādātājs maksās par loģistiku, mārketingu, vietu plauktā vai citas pievienotās nodevas. Dažkārt tas nav slikti, jo no ražotāja pleciem tiek noņemtas rūpes par realizācijas procesu. Dažkārt mute paveras, kad redzat savu produktu cenas veikala plauktā.
Lai samazinātu atkarību no iepirkuma cenu svārstībām, ieteicams realizēt kaut vai mazus preču pārstrādes projektus, lai tirgū varētu startēt arī ar gatavo produkciju, izmantojot dažādus preču sadales kanālus.…

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,98 €
Work pack Nr. 1354530
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register