Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:892915
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.10.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kopsavilkums    4
  Annotation    5
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    6
1.2.  Biznesa idejas vēsture    7
1.3.  Uzņēmuma misija un mērķi    8
1.4.  Uzņēmuma finanšu vajadzības    8
2.nodaļa.  Uzņēmuma produkta raksturojums    9
2.1.  Uzņēmuma preču un pakalpojumu raksturojums, funkcionālais uzdevums un izmantošana    9
2.2.  Produkta sortiments un tā raksturojums    11
2.3.  Produkta kvalitāte, iesaiņojums, preču zīme u.c.    14
2.4.  Produkta svarīgākie tehniskie, estētiskie u.c. rādītāji    16
2.5.  Ziņas par patentu un licenču, preču zīmju autortiesību u.c. intelektuālā īpašuma objektu aizsardzību    16
3.nodaļa.  Tirgus analīze    17
3.1.  Mazumtirdzniecības nozares vispārējais raksturojums    17
3.1.1.  Makrovides analīze    17
3.1.2.  Mikrovides analīze    18
3.2.  Mērķa tirgus segmentācija    20
3.3.  Konkurentu analīze    21
3.4.  SVID analīze    23
4.nodaļa.  Mārketinga stratēģija    25
4.1.  Uzņēmuma cenu politika    25
4.2.  Preču realizācijas kanālu raksturojums    28
4.3.  Preču tirdzniecības veicināšanas pasākumi    28
4.3.1.  Reklāma    29
4.3.2.  Sabiedriskā viedokļa veidošana    30
5.nodaļa.  Uzņēmuma funkcionēšanas jeb ražošanas plāns    31
5.1.  Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums    31
5.3.  Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi    34
6.nodaļa.  Uzņēmuma vadība    36
6.1.  Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra    36
6.2.  Vadītāju funkcijas un atbildība    37
6.3.  Uzņēmumā nodarbinātais personāls    38
6.4.  Darbinieku štatu saraksts, atalgojums un motivācija    38
7.nodaļa.  Problēmas un risks    41
7.1.  Risks, tā veidi un riska mazināšanas pasākumi    41
8.nodaļa.  Finanšu informācija    43
8.1.  Peļņas vai zaudējumu aprēķins    43
8.2.  Bilance    44
8.3.  Naudas plūsma un kredīta atmaksas grafiks    45
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    48
Extract

Kopsavilkums
Šis biznesa plāns ir veidots, lai stādītu priekšā firmu SIA „Milvina” bankām un investoriem, kuri būtu ieinteresēti dot firmai kredītu vai finansiālus līdzekļus kas būtu nepieciešami, lai firma varētu uzsākt preču un pakalpojumu pārdošanu.
Kulinārijas izstrādājumu veikals atradīsies Aizkrauklē, pašā pilsētas centrā, kam blakus atrodas Aizkraukles Valsts ģimnāzija un Aizkraukles novada dome. Uzņēmuma galvenie vadītāji ir Vārds Uzvārds un Vārds Uzvārds. SIA „Milvina” piedāvās plašu sortimenta klāstu – sākot ar aukstajām uzkodām, turpinot ar karstajām gaļas un zivs uzkodām un beidzot ar veģetāriem ēdieniem, kā arī papildus tiks piedāvāti pusfabrikāti. Ēdienus būs iespējams iegādāties uz vietas vai arī pasūtīt ar piegādi uz mājām. Kā arī papildus uzņēmums plāno nodarboties ar galdu klāšanu svinīgajos pasākumos un banketu organizēšanu.
Gatavo ēdienu iegāde atvieglos aizņemto cilvēku ikdienas, bet pasūtījums banketu organizētājiem ļaus atmest rūpes par svētku plānošanu un veltīt nedaudz laika sev.Un, domājams cik vien ilgi cilvēki būs aizņemti ar ikdienišķām rutīnām, tik ilgi arī pastāvēs gatavo ēdienu veikali. Savukārt SIA „Milvina” turpinās palielināt piedāvāto sortimenta klāstu, uzlabojot ēdienu kvalitāti. Šim nolūkam, uzņēmumam ir vajadzīga kvalitatīva, mūsdienīga virtuves iekārta. Nepieciešams veikt arī telpu remontu, atbilstoši kulinārijas prasībām un vajadzībām. Veikala noformējumu plānots veidot ar gaumi un īpašu, rūpīgu pieeju, lai klients, ieejot veikalā, sajūt ēdienu patīkamu aromātu, kas atstās uz viņa pozitīvu iespaidu un radīs apetīti. Lai to izdarītu, ir nepieciešams finansiālais atbalsts un, iespējams ari speciālista palīdzība šados jautājumos. Nākamo 8 gadu laikā uzņēmums vēlētos palielināt uzņēmuma darbību, atvērot SIA „Milvina” filiāli Ogres vai Jēkabpils rajonā.
Uzņēuma mērķis ir kļūt par turīgu, konkurētspējīgu un patērētāju vidū iecienītu kulinārijas izstrādājumu veikalu Latvijā. Nodrošināt tam stabilu vietu kulinārijas tirgū un īstenot tā efektīvu uzņēmējdarbību. Uzņēmums vēlētos apgādāt patērētājus ar svaigiem un garšīgiem ēdieniem, un palīdzēt svinīgo pasākumu organizēšanā. SIA „Milvina” vadītāji plāno ieguldīt visus spēkus pamatīgā darbā un iegūt kvalitatīva, iecienīta uzņēmuma statusu.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,70 €
Work pack Nr. 1307578
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register