-
Biznesa plāns ražošanas uzņēmumam
Nr. | Chapter | Page. |
Kopsavilkums | 3 | |
1. | Uzņēmuma apraksts | 4 |
2. | Produkta apraksts | 6 |
3. | Komandas raksturojums | 8 |
4. | Tirgus analīze | 10 |
4.1. | Mērķtirgus noteikšana | 10 |
4.2. | Konkurentu raksturojums | 10 |
4.3. | Tirgus segmenta noteikšana | 12 |
4.4. | Produkta virzīšana tirgū | 12 |
5. | Mārketinga (tirdzniecības) plāns | 14 |
5.1. | Realizācijas kanāli | 15 |
5.2. | Cenu veidošana | 15 |
6. | Uzņēmuma darbība | 17 |
6.1. | Produkta ražošanas apraksts (tehnoloģija) | 17 |
6.2. | Ražošanas ēku, iekārtu un inventāra raksturojums | 19 |
7. | Riska faktora analīze | 20 |
8. | Finansu informācija | 21 |
8.1. | Plānotie ieņēmumi | 21 |
8.2. | Plānotās izmaksas | 21 |
8.3. | Amortizācijas (nolietojuma) aprēķins | 22 |
8.4. | Naudas plūsmas plāns | 23 |
8.5. | Peļņas vai zaudējuma aprēķins | 23 |
9. | Pielikums | 25 |
5.1. Realizācijas kanāli
Lai gūtu lielākus ieņēmumus un uzņēmuma pozitīva priekšstata veidošanai, pircējiem tiks piedāvātas dažādas iegādāšanas iespējas:
• Sazinoties ar uzņēmumu pa telefonu, norādītu uz reklāmas plakātiem. Tad tiek norunāts produkta veids (sveces krāsa un smarža, liesmas krāsa) un piegādāšanas iespējas (tikšanas sarunātajā vietā).
• Pērkot svecītes speciālajos tirdziņos jauniešu uzņēmumiem, kur varēs apskatīt visu piedāvāto sveču sortimentu un tieši uzzināt visu informāciju par produktu.
5.2. Cenu veidošana
Firmas pakalpojumu cenas stratēģiski tiks noteiktas, tiecoties gūt panākumus savā
tirgus nišā:
• tā, lai cena nepārsniegtu tirgus līdzsvara cenu, ņemot vērā patērētāju pieprasījumu;
• tā, lai cena nebūtu mazāka par pašizmaksu, spētu nosegt uzņēmuma izmaksas;
• apkopojot informāciju par konkurentu cenām.
SIA „Candle Emporium” cenas veido ņemot vērā šādus faktorus:
• Uzņēmuma izmaksas;
• Konkurentu cenas;
• Uzcenojumu.
Cenu veidošanu uzņēmumā „Candle Emporium” iespējams apskatīt tabulās 5.2., 5.3., 5.4.
…
Īsi un kodolīgi izveidots biznesa plāns - tā saturs: 1. Uzņēmuma apraksts 2. Produkta apraksts 3. Komandas raksturojums 4. Tirgus analīze (Mērķtirgus noteikšana; Konkurentu raksturojums; Tirgus segmenta noteikšana; Produkta virzīšana tirgū) 5. Mārketinga (tirdzniecības) plāns (Realizācijas kanāli; Cenu veidošana) 6. Uzņēmuma darbība (Produkta ražošanas apraksts (tehnoloģija); Ražošanas ēku, iekārtu un inventāra raksturojums) 7. Riska faktora analīze 8. Finanšu informācija ( Plānotie ieņēmumi; Plānotās izmaksas; Amortizācijas (nolietojuma) aprēķins; Naudas plūsmas plāns; Peļņas vai zaudējuma aprēķins; Uzņēmuma bilance) 9. Pielikums Lielisks paraugs jebkāda veida biznesa plāna veidošanai.
- Biznesa plāns ražošanas uzņēmumam
- Biznesa plāns uzņēmumam SIA "Lupatiņš"
-
Guļbūvju ražošanas biznesa plāns
Business Plans45 Business, Construction and construction works
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Guļbūvju ražošanas biznesa plāns
Business Plans for secondary school45
-
Biznesa plāns uzņēmumam SIA "Lupatiņš"
Business Plans for secondary school7
-
Biznesa plāns enerģētisko kārklu audzēšanai
Business Plans for secondary school40
-
Biznesa plāns, tā sastāvdaļu aprēķins
Business Plans for secondary school17
-
Biznesa plāns uzņēmumam
Business Plans for secondary school5