-
Biznesa plāns. SIA "Anemon"
Nr. | Chapter | Page. |
KOPSAVILKUMS | 3 | |
1. | VISPĀRĒJS UZŅĒMUMA KONCEPCIJAS ApRAKSTS | 4 |
1.1. | Nozares apraksts | 4 |
1.2. | Uzņēmuma dibināšana | 4 |
1.3. | Uzņēmuma atrašanās vieta, komunikācijas | 5 |
1.4. | Uzņēmuma attīstības virzieni | 5 |
1.5. | Uzņēmuma ražotais produkts | 6 |
2. | Uzņēmuma funkcionēšana, ražošanas procesa apraksts | 8 |
2.1. | Uzņēmuma ēku plānošana | 8 |
2.2. | Ražošanas ēku iekārtas, inventārs un iekārtojums | 9 |
2.3. | Sagāde un krājumu plānošana | 13 |
2.4. | Ražošanas tehnoloģiskais process | 13 |
2.5. | Preču sadales kanāli, sadarbības partneri | 15 |
3. | menedžments | 16 |
3.1. | Uzņēmuma organizatoriskā struktūra | 16 |
3.2. | Darbinieku nepieciešamās kompetences, darbā pieņemšanas kārtībā, motivācija | 16 |
3.3. | Darbinieku veicamo pienākumu apraksts | 17 |
3.4. | Lēmumu pieņemšanas process uzņēmumā un atgriezeniskā saikne | 18 |
4. | Tirgus analīze un mārketinga darbību apraksts | 19 |
4.1. | Patērētāju analīze | 19 |
4.2. | Konkurentu analīze | 19 |
4.3. | Cenas noteikšanas metodes politika | 20 |
4.4. | Pārdošanas vecināšanas pasākumi | 20 |
4.5. | Uzņēmuma tēls | 22 |
4.6. | Uzņēmuma ārējā vide un SVID analīze | 22 |
5. | Riska faktoru analīze | 23 |
5.1. | Riska faktoru un problēmu raksturojums | 23 |
Riska veidi: | 23 | |
5.2. | Riska mazināšanas iespēju noteikšana | 23 |
6. | Finanšu plāns un darbības rezultātu analīze | 24 |
6.1. | Uzņēmumu izmaksu aprēķins (pirms darbības uzsākšanas) | 24 |
6.2. | Uzņēmuma izmaksu aprēķins | 26 |
6.2.1. | Pamatlīdzekļu nolietojuma aprēķins (amortizācija) tabula 6.10 | 26 |
6.2.2. | Kredīta dzēšanas plāns | 27 |
6.2.3. | Darbinieku darba algas aprēķins | 27 |
6.2.4. | Ražošanas izmaksas | 28 |
6.3. | Uzņēmuma plānotais peļņas vai zaudējumu aprēķins (pirmajam darbības gadam) | 31 |
6.4. | Naudas plūsmas pārskata izveide | 32 |
6.5. | Uzņēmuma plānotā bilance | 33 |
6.6. | Uzņēmuma saimnieciskās darbības rezultātu analīze | 33 |
SECINĀJUMI
Analizējot SIA “Anemon” biznesa plānu, var izdarīt vairākus secinājumus un spriedumus. Izpētot naudas plūsmas grafiku, peļņas – zaudējumu aprēķinu un bilanci, var spriest, ka ir finansiāli izdevīgi atvērt uzlīmju ražošanas uzņēmumu, ja nākamajā darbības gadā tik nostiprināts klientu loks-pieprasījums.
Tā kā uzņēmums ieiet esošā tirgū ar esošu preci, būs jāpielieto dziļākas iespiešanās stratēģija. Tirgū pastāv konkurence, kas var bremzēt uzņēmuma darbību un tālāku attīstību. Tas nozīmē, ka uzņēmumam jāveido rūpīgi izstrādāta stratēģija, kā sekmīgi virzīties tirgū. Lai piesaistītu klientus uzņēmumam ir svarīgi būt oriģinālam. Pēc iespējas jācenšas radīt inovācijas, gan tehnoloģiskā, gan radošā procesā, lai atšķirtos no līdzīgiem uzņēmumiem. SIA “Anemon” jārada uzticama, stabila uzņēmuma tēls.
Ir jārēķinās ar uzņēmuma darbības bremzējošiem faktoriem. Kā galvenos var minēt konkurenci, jaunienācējus un dažādas aizvietotāj preces. Tāpēc jāseko līdzi jaunākajām tehnoloģijām un situācijai tirgū, lai izvērtētu vai ir finansiāli izdevīgi ražot attiecīgo produkciju.
Uzņēmuma attīstību būtiski var ietekmēt mainīgā ekonomiskā vide. Visvairāk ekonomiskās vides mainīgumu ietekmē inflācijas līmenis, kā arī valūtas maiņas kursa stabilitāte. Dažāda veida nodokļu paaugstināšana un jaunu nodokļu ieviešana arī ir pieskaitāmi pie riska faktoriem. Ilgtermiņa kredītu procentu likmes var būtiski ietekmēt uzņēmuma darbību, jo palielinoties kredītu procentu likmēm, palielinās izmaksas, kas savukārt ietekmē visus pārējos finanšu rādītājus. Tāpēc ir svarīgi sekot līdzi esošajai situācijai valstī, kā arī vērtēt ekonomiskās un politiskās situācijas prognozes ilgākā laika periodā. Šie visi faktori liek cilvēkam padomāt par saviem pirkumiem, un neveikt liekus pirkumus.
Lai piesaistītu klientus un veicinātu uzņēmuma atpazīstamību sabiedrībā, ir svarīgi veikt dažādus reklāmas pasākumus. Sākotnējā darbībā jācenšas nodrošināt ļoti augstas kvalitātes produkciju, kā arī jāpievērš uzmanība klientu apkalpošanai, lai uzņēmums konkurentu vidū izceltos un nostiprinātu savas pozīcijas tirgū. Būtiski ir lielajiem pasūtītājiem un patstāvīgajiem klientiem piemērot dažāda lieluma atlaides, lai sekmētu pastāvīgu klientu loka izveidošanu.
…
Ar biznesa plāna palīdzību noteikšu uzņēmuma mērķus, izskaidrošu kā tie tiks realizēti. 2014. gada 1. janvārī ir nodibināta sabiedrība ar ierobežotu atbildību „Anemon”. Tā ir sabiedrība, kura nodarbojas ar sieviešu, vīriešu, bērnu apģērbu, krūžu, cepuru apdruku, kā arī ar plaša klāsta un pielietojuma uzlīmju ražošanu. Darbības sākumā nav paredzēta publiskā tirdzniecības vieta (veikals), bet tikai interneta veikals, kur klienti pasūta sev vēlamo produktu un par papildus samaksu piegādājam to līdz klientam.
Pielikumu nav.
- Biznesa plāns tūrisma uzņēmumam lauku reģionā
- Biznesa plāns. SIA "Anemon"
- Viesu mājas biznesa plāns
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Biznesa plāns tūrisma uzņēmumam lauku reģionā
Business Plans for secondary school20
Evaluated! -
Viesu mājas biznesa plāns
Business Plans for secondary school9
-
Biznesa plāns viesu mājai "Laine"
Business Plans for secondary school5
-
Biznesa plāns uzņēmumam SIA "Lupatiņš"
Business Plans for secondary school7
-
Biznesa plāns
Business Plans for secondary school28