Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
9,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:481101
 
Evaluation:
Published: 22.09.2014.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 6 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  KOPSAVILKUMS    3
1.  VISPĀRĒJS UZŅĒMUMA KONCEPCIJAS ApRAKSTS    4
1.1.  Nozares apraksts    4
1.2.  Uzņēmuma dibināšana    4
1.3.  Uzņēmuma atrašanās vieta, komunikācijas    5
1.4.  Uzņēmuma attīstības virzieni    5
1.5.  Uzņēmuma ražotais produkts    6
2.  Uzņēmuma funkcionēšana, ražošanas procesa apraksts    8
2.1.  Uzņēmuma ēku plānošana    8
2.2.  Ražošanas ēku iekārtas, inventārs un iekārtojums    9
2.3.  Sagāde un krājumu plānošana    13
2.4.  Ražošanas tehnoloģiskais process    13
2.5.  Preču sadales kanāli, sadarbības partneri    15
3.  menedžments    16
3.1.  Uzņēmuma organizatoriskā struktūra    16
3.2.  Darbinieku nepieciešamās kompetences, darbā pieņemšanas kārtībā, motivācija    16
3.3.  Darbinieku veicamo pienākumu apraksts    17
3.4.  Lēmumu pieņemšanas process uzņēmumā un atgriezeniskā saikne    18
4.  Tirgus analīze un mārketinga darbību apraksts    19
4.1.  Patērētāju analīze    19
4.2.  Konkurentu analīze    19
4.3.  Cenas noteikšanas metodes politika    20
4.4.  Pārdošanas vecināšanas pasākumi    20
4.5.  Uzņēmuma tēls    22
4.6.  Uzņēmuma ārējā vide un SVID analīze    22
5.  Riska faktoru analīze    23
5.1.  Riska faktoru un problēmu raksturojums    23
  Riska veidi:    23
5.2.  Riska mazināšanas iespēju noteikšana    23
6.  Finanšu plāns un darbības rezultātu analīze    24
6.1.  Uzņēmumu izmaksu aprēķins (pirms darbības uzsākšanas)    24
6.2.  Uzņēmuma izmaksu aprēķins    26
6.2.1.  Pamatlīdzekļu nolietojuma aprēķins (amortizācija) tabula 6.10    26
6.2.2.  Kredīta dzēšanas plāns    27
6.2.3.  Darbinieku darba algas aprēķins    27
6.2.4.  Ražošanas izmaksas    28
6.3.  Uzņēmuma plānotais peļņas vai zaudējumu aprēķins (pirmajam darbības gadam)    31
6.4.  Naudas plūsmas pārskata izveide    32
6.5.  Uzņēmuma plānotā bilance    33
6.6.  Uzņēmuma saimnieciskās darbības rezultātu analīze    33
Extract

SECINĀJUMI
Analizējot SIA “Anemon” biznesa plānu, var izdarīt vairākus secinājumus un spriedumus. Izpētot naudas plūsmas grafiku, peļņas – zaudējumu aprēķinu un bilanci, var spriest, ka ir finansiāli izdevīgi atvērt uzlīmju ražošanas uzņēmumu, ja nākamajā darbības gadā tik nostiprināts klientu loks-pieprasījums.
Tā kā uzņēmums ieiet esošā tirgū ar esošu preci, būs jāpielieto dziļākas iespiešanās stratēģija. Tirgū pastāv konkurence, kas var bremzēt uzņēmuma darbību un tālāku attīstību. Tas nozīmē, ka uzņēmumam jāveido rūpīgi izstrādāta stratēģija, kā sekmīgi virzīties tirgū. Lai piesaistītu klientus uzņēmumam ir svarīgi būt oriģinālam. Pēc iespējas jācenšas radīt inovācijas, gan tehnoloģiskā, gan radošā procesā, lai atšķirtos no līdzīgiem uzņēmumiem. SIA “Anemon” jārada uzticama, stabila uzņēmuma tēls.
Ir jārēķinās ar uzņēmuma darbības bremzējošiem faktoriem. Kā galvenos var minēt konkurenci, jaunienācējus un dažādas aizvietotāj preces. Tāpēc jāseko līdzi jaunākajām tehnoloģijām un situācijai tirgū, lai izvērtētu vai ir finansiāli izdevīgi ražot attiecīgo produkciju.
Uzņēmuma attīstību būtiski var ietekmēt mainīgā ekonomiskā vide. Visvairāk ekonomiskās vides mainīgumu ietekmē inflācijas līmenis, kā arī valūtas maiņas kursa stabilitāte. Dažāda veida nodokļu paaugstināšana un jaunu nodokļu ieviešana arī ir pieskaitāmi pie riska faktoriem. Ilgtermiņa kredītu procentu likmes var būtiski ietekmēt uzņēmuma darbību, jo palielinoties kredītu procentu likmēm, palielinās izmaksas, kas savukārt ietekmē visus pārējos finanšu rādītājus. Tāpēc ir svarīgi sekot līdzi esošajai situācijai valstī, kā arī vērtēt ekonomiskās un politiskās situācijas prognozes ilgākā laika periodā. Šie visi faktori liek cilvēkam padomāt par saviem pirkumiem, un neveikt liekus pirkumus.
Lai piesaistītu klientus un veicinātu uzņēmuma atpazīstamību sabiedrībā, ir svarīgi veikt dažādus reklāmas pasākumus. Sākotnējā darbībā jācenšas nodrošināt ļoti augstas kvalitātes produkciju, kā arī jāpievērš uzmanība klientu apkalpošanai, lai uzņēmums konkurentu vidū izceltos un nostiprinātu savas pozīcijas tirgū. Būtiski ir lielajiem pasūtītājiem un patstāvīgajiem klientiem piemērot dažāda lieluma atlaides, lai sekmētu pastāvīgu klientu loka izveidošanu.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register