Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
9,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:688660
 
Evaluation:
Published: 16.02.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kopsavilkums    4
Pamatojums    5
Produkcija un pakalpojumi    7
1.1  Pakalpojumu cenas    8
Vadība un personāls    9
Tirgus un mārketings    14
1.2  Tirgus nišas raksturojums    17
1.3  Klienti    18
1.4  Konkurenti    20
1.5  SVID analīze    22
1.6  Mārketings    23
Ražošanas process    24
Finanšu daļa    26
1.7  Izmaksu tāme    26
1.8  Ieņēmumi un izdevumi, apgrozāmie līdzekļi    27
1.9  Konsolidētie bilances rādītāji    27
Riski    28
1.10  Ražošanas risks    28
1.11  Komercrisks    29
1.12  Finanšu riski    29
  Mērķi un termiņi    30
  Secinājumi    31
  Priekšlikumi    32
  Izmantotās literatūras saraksts    33
  Pielikumi    34
Extract

Uzņēmuma juridiskais veids būs SIA (sabiedrība ar ierobežotu atbildību), kura nosaukums būs „Vēju pilsēta sauc”.Ienākošā tūrisma aģentūra tiks dibināta 2010.gada 1.februārī. Uzņēmuma mērķis ir izveidot stabilu tūrisma aģentūru ar lielu patstāvīgo klientu loku, kā arī attīstīt valsts vietējo tūrismu, uzsvaru vairāk liekot uz Liepāju un tās apkārtni, kā arī gūt peļņu no to tūrisma produktu pārdošanas, ar kuriem varētu apgādāt gan Latvijas, gan ārzemju tūristus.
Uzņēmuma atrašanās vieta un juridiskā adrese: Liepāja, Šaurā ielā 1.
Liepāja tika izvēlēta tāpēc, ka pilsētai ir pietiekami daudz tūrisma objektu, pilsētā neatrodas neviena tieša konkurenta, proti, neviena tūrisma aģentūra nenodarbojas ar tūristu piesaistīšanu Liepājai un tās apkārtnei. Pilsētā ir ļoti labi attīstīta infrastruktūra. Svarīgi ir arī tas, ka lai nokļūtu Liepājā ir iespējams izmantot dažādus transporta līdzekļus, sākot ar sabiedrisko transportu - autobusu, vilcienu, lidmašīnu, un beidzot ar jahtām, kuras pietauvojas Liepājas kanāla malā.
Uzņēmuma dibinātāja – Laura Golta.
Aģentūras mērķauditorija būtu ļoti apjomīga, jo Liepāja un tās apkārtne piedāvā ļoti plašas izklaides iespējas - sākot no vienkāršas atpūtas Liepājas jūrmalas smiltīs, ērģeļmūzikas koncerta apmeklējumu, mūzikas pasākumiem 1.Rokkafejnīcā, koncertiem ”Pūt, vējiņos”, u.c., beidzot ar nakts pavadīšanu Karostas cietumā, kurš ir „apsēsts” ar spokiem.
Tāpat kā pārējā uzņēmējdarbībā, arī tūrisma biznesā pastāv dažādi riski. Konstatējams, ka šī brīža tūrisma attīstība ir nedaudz apstājusies, sakarā ar pasaules ekonomisko krīzi.Tūristi ir spiesti mainīt savus paradumus, tie izvēlas tuvākus un lētākus galamērķus.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −11,98 €
Work pack Nr. 1238795
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register