-
Biznesa plāns tūrisma aģentūrai Liepājā
Nr. | Chapter | Page. |
Kopsavilkums | 4 | |
1 | Pamatojums | 5 |
2 | Produkcija un pakalpojumi | 7 |
1.1 | Pakalpojumu cenas | 8 |
3 | Vadība un personāls | 9 |
4 | Tirgus un mārketings | 14 |
1.2 | Tirgus nišas raksturojums | 17 |
1.3 | Klienti | 18 |
1.4 | Konkurenti | 20 |
1.5 | SVID analīze | 22 |
1.6 | Mārketings | 23 |
5 | Ražošanas process | 24 |
6 | Finanšu daļa | 26 |
1.7 | Izmaksu tāme | 26 |
1.8 | Ieņēmumi un izdevumi, apgrozāmie līdzekļi | 27 |
1.9 | Konsolidētie bilances rādītāji | 27 |
7 | Riski | 28 |
1.10 | Ražošanas risks | 28 |
1.11 | Komercrisks | 29 |
1.12 | Finanšu riski | 29 |
Mērķi un termiņi | 30 | |
Secinājumi | 31 | |
Priekšlikumi | 32 | |
Izmantotās literatūras saraksts | 33 | |
Pielikumi | 34 |
Uzņēmuma juridiskais veids būs SIA (sabiedrība ar ierobežotu atbildību), kura nosaukums būs „Vēju pilsēta sauc”.Ienākošā tūrisma aģentūra tiks dibināta 2010.gada 1.februārī. Uzņēmuma mērķis ir izveidot stabilu tūrisma aģentūru ar lielu patstāvīgo klientu loku, kā arī attīstīt valsts vietējo tūrismu, uzsvaru vairāk liekot uz Liepāju un tās apkārtni, kā arī gūt peļņu no to tūrisma produktu pārdošanas, ar kuriem varētu apgādāt gan Latvijas, gan ārzemju tūristus.
Uzņēmuma atrašanās vieta un juridiskā adrese: Liepāja, Šaurā ielā 1.
Liepāja tika izvēlēta tāpēc, ka pilsētai ir pietiekami daudz tūrisma objektu, pilsētā neatrodas neviena tieša konkurenta, proti, neviena tūrisma aģentūra nenodarbojas ar tūristu piesaistīšanu Liepājai un tās apkārtnei. Pilsētā ir ļoti labi attīstīta infrastruktūra. Svarīgi ir arī tas, ka lai nokļūtu Liepājā ir iespējams izmantot dažādus transporta līdzekļus, sākot ar sabiedrisko transportu - autobusu, vilcienu, lidmašīnu, un beidzot ar jahtām, kuras pietauvojas Liepājas kanāla malā.
Uzņēmuma dibinātāja – Laura Golta.
Aģentūras mērķauditorija būtu ļoti apjomīga, jo Liepāja un tās apkārtne piedāvā ļoti plašas izklaides iespējas - sākot no vienkāršas atpūtas Liepājas jūrmalas smiltīs, ērģeļmūzikas koncerta apmeklējumu, mūzikas pasākumiem 1.Rokkafejnīcā, koncertiem ”Pūt, vējiņos”, u.c., beidzot ar nakts pavadīšanu Karostas cietumā, kurš ir „apsēsts” ar spokiem.
Tāpat kā pārējā uzņēmējdarbībā, arī tūrisma biznesā pastāv dažādi riski. Konstatējams, ka šī brīža tūrisma attīstība ir nedaudz apstājusies, sakarā ar pasaules ekonomisko krīzi.Tūristi ir spiesti mainīt savus paradumus, tie izvēlas tuvākus un lētākus galamērķus.…
Ienākošās tūrisma aģentūras biznesa plāns,darbībai Liepājā
- Biznesa plāns
- Biznesa plāns
- Biznesa plāns tūrisma aģentūrai Liepājā
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Biznesa plāns TV un mājas kinozāļu ražošanai un realizācijai
Business Plans for university25
Evaluated! -
Biznesa plāns un mārketinga pētījums atpūtas kompleksam
Business Plans for university73
-
Viesu nama biznesa plāns
Business Plans for university65
-
Biznesa plāns
Business Plans for university20
-
SIA ”Dolche” biznesa plāns
Business Plans for university29