-
Biznesa plāns uzņēmējdarbības pamatos
Nr. | Chapter | Page. |
Kopsavilkums | 3 | |
1. | Uzņēmuma apraksts | 4 |
1.1. | Uzņēmuma vēsture | 4 |
1.2. | Uzņēmuma misija | 4 |
1.3. | Uzņēmuma īpašuma tiesības | 5 |
1.4. | Uzņēmuma pārvalde | 5 |
2. | Uzņēmuma produkta raksturojums | 6 |
2.1. | Uzņēmuma pakalpojumu un preču raksturojums | 6 |
2.2. | Produkta sortiments un tā raksturojums | 6 |
2.3. | Produkta kvalitāte un tās raksturojums | 7 |
3. | Tirgus analīze | 9 |
3.1. | Mērķa tirgus raksturojums | 9 |
3.2. | Sociāli ekonomiskās pazīmes | 9 |
3.3. | Konkurentu analīze | 9 |
4. | Mārketinga stratēģija | 11 |
4.1. | Uzņēmuma cenu politika | 11 |
4.2. | Preču tirdzniecības veicināšanas pasākumi | 11 |
4.3. | Sabiedriskā viedokļa veidošana | 12 |
5. | Uzņēmuma vadība un darbinieki | 13 |
5.1. | Uzņēmumā nodarbinātās personas | 13 |
5.2. | Atalgojums un motivācija | 14 |
6. | Riski un problēmas | 15 |
7. | Finanšu pārskats | 16 |
Pielikums | 20 |
Kopsavilkums
SIA ‘’Foto4U” ir jauns uzņēmums, kas sāks darboties Rīgā un nodarbosies fotopakalpojumu sniegšanas jomā. SIA “Foto4U” misija ir savas darbības rezultātā piesaistīt arvien jaunus klientus un apmierināt to vajadzības un vēlmes, sniegt kvalitatīvus pakalpojumus un pārdot kvalitatīvas preces, lai klienti pilnā mērā varētu baudīt savus dzīves notikumus uz fotopapīra, kā arī gūt lielāku peļņu un ieinvestēt to uzņēmuma attīstībā.
Ideja uzsākt uzņēmējdarbību fotopakalpojumu jomā radās tāpēc, ka pēdējā laikā ļoti strauji attīstās tehnoloģijas, saistītas ar fotogrāfiju, pazeminās izejvielu un iekārtu cenas, uzlabojas piedāvāto pakalpojumu un preču kvalitāte, un palielinās tehnoloģiskās iespējas.
Uzņēmums piedāvās pilnu mūsdienīgu fotopakalpojumu servisu, kā arī fotopreces mazumtirdzniecībā.
SIA “Foto4U” galvenie konkurenti ir tādas firmas, kā “Flēra”, “Elkor Foto”, “KodakExpress”, “Fujifilm”, “Konica” u.c. Tām ir stabilas pozīcijas kā Latvijas tirgū, tā arī ārzemēs. Viens no mērķiem ir noslēgt sadarbības līgumus ar šīm firmām, lai samazinātu konkurenci un paaugstinātu iespējas “izdzīvot” tajā. SIA “Foto4U” ir paredzējis konkurēt, izmantojot reklāmu un servisu, un īpaši pievēršot uzmanību produkcijas kvalitātei.
SIA “Foto4U” vadības struktūra ir izveidota lineārā veidā, kas nozīmē, ka katras pārvaldes darbinieks saņem rīkojumus un iesniedz pārskatus augstākai amatpersonai. Tas ļaus viegli un konkrēti sadalīt darbinieku pienākumus un tiesības, kam noteikti sekos saliedēta personāla organizēts un saplānots darbs.
…
Kopsavilkums 3 1.Uzņēmuma apraksts 4 1.1. Uzņēmuma vēsture 4 1.2. Uzņēmuma misija 4 1.3. Uzņēmuma īpašuma tiesības 5 1.4. Uzņēmuma pārvalde 5 2. Uzņēmuma produkta raksturojums 6 2.1. Uzņēmuma pakalpojumu un preču raksturojums 6 2.2. Produkta sortiments un tā raksturojums 6 2.3. Produkta kvalitāte un tās raksturojums 7 3. Tirgus analīze 9 3.1. Mērķa tirgus raksturojums 9 3.2. Sociāli ekonomiskās pazīmes 9 3.3. Konkurentu analīze 9 4. Mārketinga stratēģija 11 4.1. Uzņēmuma cenu politika 11 4.2. Preču tirdzniecības veicināšanas pasākumi 11 4.3. Sabiedriskā viedokļa veidošana 12 5. Uzņēmuma vadība un darbinieki 13 5.1. Uzņēmumā nodarbinātās personas 13 5.2. Atalgojums un motivācija 14 6. Riski un problēmas 15 7. Finanšu pārskats 16 utt.
- Biznesa plāns
- Biznesa plāns
- Biznesa plāns uzņēmējdarbības pamatos
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Biznesa plāns
Business Plans for university15
-
Biznesa plāns
Business Plans for university24
-
Uzņēmuma biznesa plāns
Business Plans for university10
-
Radio "Boss" biznesa plāns
Business Plans for university14
-
Komercdarbības (biznesa) plāns SIA "Bicepss"
Business Plans for university44