Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
11,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:507073
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.12.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
  Kopsavilkums    6
I.  Projekta pamatojums    7
1.  Uzņēmums „Elstern”, stratēģija un vadība    7
2.  Uzņēmuma piedāvātās preces un pakalpojumi    9
3.  Tirgus novērtējums    10
3.1.  Mikrovides analīze    10
3.2.  Makrovides analīze    11
3.3.  Konkurences analīze    13
3.4.  Segmentēšana    15
3.5.  Uzņēmuma analīze – pašreizējā stāvokļa novērtējums    16
4.  Problēmas un riski    19
5.  Projekta īstenošanas kalendārais grafiks    22
II.  Finanšu aprēķini    25
1.  Naudas plūsmas plāns    25
2.  Izmaksu plāns    27
3.  Peļņas vai zaudējumu plāns    28
4.  Uzņēmuma bilance    29
5.  Plānoto rezultātu novērtējums    31
  Nobeigums    31
Extract

Es izvēlējos tēmu finansu resursu vadībai uzņēmumā „Elstern”. Šis uzņēmums ir pieskaitāms pie maziem uzņēmumiem, jo saskaņā ar likumu „Par uzņēmumu ienākuma nodokli” pie maziem uzņēmumiem ir pieskaitāmi uzņēmumi, kuriem nav pārsniegti divi no sekojošiem kritērijiem: 1) gada neto apgrozījums nav lielāks par Ls 200 tūkst., 2) darbinieku skaits ir līdz 25, un 3) pamatlīdzekļu vērtība nav lielāka par Ls 70 tūkst.. Mazie uzņēmumi ir tirgus ekonomikas svarīgākais elements, kā arī dinamiskākā, elastīgākā uzņēmējdarbības realizācijas forma. Šo uzņēmumu esamības nepieciešamība ir pamatojama ar šo uzņēmumu tiešo ietekmi uz preču ražotāju un pakalpojumu sniedzēju savstarpējās konkurences veidošanu. 2002. gadā Latvijā bija 42549 ekonomiski aktīvi uzņēmumi, no kuriem 42275 jeb vairāk nekā 99% atbilda MVU (mazo un vidējo uzņēmumi) kategorijai, t.i., mikrouzņēmumi – 76%, mazie uzņēmumi – 20% un vidējie – 4 procenti1. Lielākā daļa no šiem uzņēmumiem, jo sevišķi mikrouzņēmumi, neveic savas darbības plānošanu, vai arī šī plānošana ir attīstības zemākajā pakāpē. Uzņēmēji galvenokārt neapzinās plānošanas procesa nozīmīgumu uzņēmējdarbībā, tādējādi būtiski mazinot uzņēmuma un reizē visas valstiskās uzņēmējdarbības vides konkurētspēju. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register