Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
9,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:792923
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.06.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    4
A SADAĻA.  PROJEKTA PAMATOJUMS    6
A.1.  Informācija par uzņēmumu    6
A.2.  Piedāvātais produkts    9
A.3.  Tirgus novērtējums    11
A.3.1.  Makrovides analīze    11
A.3.2.  Mikrovides faktori    13
A.3.3.  Mērķa tirgus un tirgus nišas noteikšana    13
A.3.4.  Konkurences analīze    14
A.3.5.  Uzņēmuma gaidāmās pozīcijas tirgū    15
A.4.  Problēmas un riski    18
A.5.  Projekta īstenošanas kalendārais grafiks    20
B SADAĻA.  FINANŠU APRĒĶINI    23
B.1.  Naudas plūsmas plāns    23
B.2.  Izmaksu plāns    24
B.3.  Peļņas vai zaudējumu plāns    25
B.4.  Bilance    26
B.5.  Plānoto rezultātu novērtējums    28
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    30
Extract

Uzņēmums SIA “Vitta” ir jauns uzņēmums bezalkoholisko dzērienu tirgū. Gadā laikā sulu un nektāru patēriņš Latvijā ir pieaudzis par 30% procentiem. Tomēr pagaidām mūsu valstī šo atspirdzinošo dzērienu lieto četras reizes mazāk nekā Vācijā. Ienākšanas-iziešanas barjeras pastāv, bet tie ir minimāli, un galvenokārt tas rodas konservatīvo patērētāju dēļ. Tāpēc pat ātra iekļūšana tirgu negarantē produkcijas popularitāti, tāpēc būtu jāsāk ar uzņēmējdarbības stratēģisko plānošanu, t.i., biznesa plāna sastādīšanu.
Apzinoties plānošanas nozīmīgumu uzņēmējdarbībā, studiju darba izvēlētā tēma ir reāla, praksē eksistējoša uzņēmuma biznesa plāna sastādīšana finanšu līdzekļu izmantošanas plānošanai 2007.gadam.
Tātad galvenais mērķis šī darba izpildei: mācību priekšmetā un patstāvīgi gūto zināšanu pielietošana praktisko jautājumu risināšanā, tādējādi nostiprinot un pilnveidojot gūtās zināšanas.
Lai šo uzdevumu izpildītu darbā tika izvirzīti sekojoši uzdevumi:
a)dot vispārēju uzņēmuma “Vitta” raksturojumu;
b)raksturot uzņēmuma piedāvātās preces un pakalpojumus;
c)novērtēt tirgu, kurā darbojas minētais uzņēmums, t.sk., mikro un makro vides analīze, konkurences analīze;
d)problēmu un risku analīze;
e)novērtēt plānotos rezultātus, izmantojot finanšu aprēķinus.
Lai arī cik detalizēts būtu izstrādāts biznesa plāns, tomēr ir jāņem vērā nosacījumi, ka bez biznesa plāna izstrādes uzņēmumā būtu jāveic taktisko un operatīvo plānu izstrādi, kas precizētu šajā plānā iestrādātās ieceres. Tāpat uzņēmums nav pasargāts no ārējās vides ietekmes (augstais inflācijas līmenis un minimālās darba algas pieaugums), kuru uzņēmums nav spējīgs ietekmēt vai izmainīt. Līdz ar to stratēģiskais plāns var būt tikai vēlamais uzņēmuma attīstības ceļš, bet reāli praksē tas var nobīdīties. Šīs nobīdes samazināšana ir atkarīga no tā, cik kvalitatīvi ir veikta biznesa plāna izstrāde, t.i., vai tajā ir paredzēti maksimāli visi iespējamie apstākļi, kuri varētu gada laikā mainīties un tādējādi savukārt ietekmēt minētā uzņēmuma darbību.
Studiju darba izstrādei galvenokārt ir paredzēts izmantot zinātnisko literatūru, mācību priekšmetu konspektus, kā arī internetā pieejamos resursus.
Studiju darba izstrādē galvenokārt tika izmantotas analītiskās, bilances, ekonomiski-matemātiskās un statistiskās metodes.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,99 €
Work pack Nr. 1167797
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register