-
Biznesa plāns uzņēmumam 2007.gadam
Evaluated!
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 4 | |
A SADAĻA. | PROJEKTA PAMATOJUMS | 6 |
A.1. | Informācija par uzņēmumu | 6 |
A.2. | Piedāvātais produkts | 9 |
A.3. | Tirgus novērtējums | 11 |
A.3.1. | Makrovides analīze | 11 |
A.3.2. | Mikrovides faktori | 13 |
A.3.3. | Mērķa tirgus un tirgus nišas noteikšana | 13 |
A.3.4. | Konkurences analīze | 14 |
A.3.5. | Uzņēmuma gaidāmās pozīcijas tirgū | 15 |
A.4. | Problēmas un riski | 18 |
A.5. | Projekta īstenošanas kalendārais grafiks | 20 |
B SADAĻA. | FINANŠU APRĒĶINI | 23 |
B.1. | Naudas plūsmas plāns | 23 |
B.2. | Izmaksu plāns | 24 |
B.3. | Peļņas vai zaudējumu plāns | 25 |
B.4. | Bilance | 26 |
B.5. | Plānoto rezultātu novērtējums | 28 |
BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS | 30 |
Uzņēmums SIA “Vitta” ir jauns uzņēmums bezalkoholisko dzērienu tirgū. Gadā laikā sulu un nektāru patēriņš Latvijā ir pieaudzis par 30% procentiem. Tomēr pagaidām mūsu valstī šo atspirdzinošo dzērienu lieto četras reizes mazāk nekā Vācijā. Ienākšanas-iziešanas barjeras pastāv, bet tie ir minimāli, un galvenokārt tas rodas konservatīvo patērētāju dēļ. Tāpēc pat ātra iekļūšana tirgu negarantē produkcijas popularitāti, tāpēc būtu jāsāk ar uzņēmējdarbības stratēģisko plānošanu, t.i., biznesa plāna sastādīšanu.
Apzinoties plānošanas nozīmīgumu uzņēmējdarbībā, studiju darba izvēlētā tēma ir reāla, praksē eksistējoša uzņēmuma biznesa plāna sastādīšana finanšu līdzekļu izmantošanas plānošanai 2007.gadam.
Tātad galvenais mērķis šī darba izpildei: mācību priekšmetā un patstāvīgi gūto zināšanu pielietošana praktisko jautājumu risināšanā, tādējādi nostiprinot un pilnveidojot gūtās zināšanas.
Lai šo uzdevumu izpildītu darbā tika izvirzīti sekojoši uzdevumi:
a)dot vispārēju uzņēmuma “Vitta” raksturojumu;
b)raksturot uzņēmuma piedāvātās preces un pakalpojumus;
c)novērtēt tirgu, kurā darbojas minētais uzņēmums, t.sk., mikro un makro vides analīze, konkurences analīze;
d)problēmu un risku analīze;
e)novērtēt plānotos rezultātus, izmantojot finanšu aprēķinus.
Lai arī cik detalizēts būtu izstrādāts biznesa plāns, tomēr ir jāņem vērā nosacījumi, ka bez biznesa plāna izstrādes uzņēmumā būtu jāveic taktisko un operatīvo plānu izstrādi, kas precizētu šajā plānā iestrādātās ieceres. Tāpat uzņēmums nav pasargāts no ārējās vides ietekmes (augstais inflācijas līmenis un minimālās darba algas pieaugums), kuru uzņēmums nav spējīgs ietekmēt vai izmainīt. Līdz ar to stratēģiskais plāns var būt tikai vēlamais uzņēmuma attīstības ceļš, bet reāli praksē tas var nobīdīties. Šīs nobīdes samazināšana ir atkarīga no tā, cik kvalitatīvi ir veikta biznesa plāna izstrāde, t.i., vai tajā ir paredzēti maksimāli visi iespējamie apstākļi, kuri varētu gada laikā mainīties un tādējādi savukārt ietekmēt minētā uzņēmuma darbību.
Studiju darba izstrādei galvenokārt ir paredzēts izmantot zinātnisko literatūru, mācību priekšmetu konspektus, kā arī internetā pieejamos resursus.
Studiju darba izstrādē galvenokārt tika izmantotas analītiskās, bilances, ekonomiski-matemātiskās un statistiskās metodes.
…
Nodots 2007.gada RTU. Atzīme par darbu 8.Uzņēmuma SIA Vitta biznesa plāns
- Biznesa plāns uzņēmumam
- Biznesa plāns uzņēmumam 2007.gadam
- Biznesa plāns uzņēmumam AS "Jelgavas maiznieks" 2007.gadam
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Biznesa plāns IK "Stūrmanis" 2009.gadam
Business Plans for university25
-
Biznesa plāns
Business Plans for university15
-
Biznesa plāns SIA "Svariņš"
Business Plans for university27
-
SIA "Papīra trauki" biznesa plāns
Business Plans for university15
-
Biznesa plāns IK "Dizainss"
Business Plans for university20