-
Biznesa plāns
Nr. | Chapter | Page. |
1.1. | PAMATINFORMĀCIJA PAR UZŅĒMUMU | 6 |
1.1.1. | Uzņēmuma pilns nosaukums | 6 |
1.1.2. | Uzņēmuma reģistrācija | 6 |
1.1.3. | Uzņēmuma juridiskā adrese | 6 |
1.1.4. | Uzņēmuma norēķinu konts | 6 |
1.1.5. | Uzņēmuma kapitāls | 6 |
1.2. | UZŅĒMUMA PAMATDARBĪBA | 7 |
1.3. | UZŅĒMUMA PAPILDDARBĪBA | 7 |
1.4. | UZŅĒMUMA VĒSTURE | 7 |
1.5. | UZŅĒMUMA MISIJA | 7 |
1.6. | UZŅĒMUMA MĒRĶI | 7 |
1.6.1. | Stratēģiskie mērķi | 7 |
1.6.2. | Taktiskie mērķi | 8 |
1.6.3. | Operatīvie mērķi | 8 |
1.7. | UZŅĒMUMA FINANSU VAJADZĪBAS | 8 |
2.NODAĻA. | UZŅĒMUMA PAKALPOJUMU UN PREČU RAKSTUROJUMS | 9 |
2.1. | UZŅĒMUMA PAKALPOJUMU RAKSTUROJUMS | 9 |
2.2. | PREČU ASSORTMENTS | 9 |
2.3. | PRODUKTU KVALITĀTE | 11 |
2.4. | PRECES/PAKALPOJUMA DZĪVES CIKLS | 11 |
2.5. | PRECES RAKSTURLIELUMI | 12 |
2.5.1. | Parbaudamība | 12 |
2.5.2. | Efekta ātrums | 12 |
2.5.3. | Vienkāršība | 13 |
3.NODAĻA. | TIRGUS ANALĪZE | 14 |
3.1. | TIRGUS VISPĀRĒJAIS RAKSTUROJUMS | 14 |
3.1.1. | Pircēju izpēte | 15 |
3.2. | KONKURENTU ANALĪZE | 15 |
4.NODAĻA | MARKETINGA STRATĒĢIJA | 17 |
4.1. | CENU VEIDOŠANAS METODES | 17 |
4.2. | NOIETA VEICINĀŠANAS PASĀKUMI | 17 |
4.2.1. | Reklāma | 17 |
4.2.2. | Pārdošanas stimulēšanas metodes | 17 |
5.NODAĻA | RAŽOŠANAS PLĀNS JEB UZŅĒMUMA FUNKCIONĒŠANA | 18 |
5.1. | UZŅĒMUMA ATRAŠANAS VIETAS RAKSTUROJUMS | 18 |
5.2. | UZŅĒMUMA IZMANTOJAMIE RESURSI | 18 |
5.3. | UZŅĒMUMA PAMATLĪDZEKĻI | 18 |
5.3.1. | Esošie pamatlīdzekļi | 19 |
5.3.2. | Uzņēmumam nepieciešamie pamatlīdzekļi | 20 |
5.3.3. | Uzņēmumam nepieciešami esošie apgrozāmie līdzekļi | 20 |
6.NODAĻA. | UZŅĒMUMA VADĪBA | 21 |
6.1. | VADĪBA | 21 |
6.1.1. | Dokumenti, kurus, mēs prasam, pieņemot darbiniekus darbā | 23 |
6.1.2. | Principi, pēc kuriem vadoties, tiek pieņemti darbā darbinieki | 23 |
7.1. | RISKS | 24 |
7.2. | PROBLĒMAS | 25 |
7.2.1. | Konkurentu skaita pieaugums | 25 |
7.2.2. | Īpašnieku aiziešana | 25 |
8.NODAĻA | FINANSU INFORMĀCIJA | 26 |
8.1. | BILANCE | 26 |
8.2. | PEĻŅAS UN ZAUDĒJUMU APRĒĶINS | 26 |
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “XYX” reģistrēta 2003.gadā 15 septembrī. Sabiedrības dibinātāji – trīs fiziskas personas, statūtu fonds sastāda 10000.-Ls. Uzņēmuma dibinātāji par uzņēmuma saistībām atbild ar ieguldīto daļu. Sabiedrības darbības veids – aromaterapijas pakalpojumi, masāža, kosmetoloģija un ārsta konsultācijas, kā arī preču pārdošana, lekcijas un prezentācijas.
Sabiedrības mērķis uzturēt salonu uz augstu apkalpošanas līmeni, regulāri palielinot klientu skaitu. Galvenais mērķis ir peļņas gūšana, ka arī iegūt Rīgas iedzīvotāju uzticību un prestižu. Salona vieta ir izdevīga– Rīgas pilsētas centrā.
Salons „XYX” piedāvā plašu pakalpojumu sortimentu, bet galveno uzmanību pievēršam tieši Aromoterapijai. Mūsu piedāvātie pakalpojumi ir: Ajūrvēdas medicīna, aromaterapijas pakalpojumi, Reiki Masāžas, kosmetoloģija un ārsta konsultācijas, kā arī preču pārdošana, lekcijas un prezentācijas.
SIA “XYX” noskaidrojusi savu mērķa tirgu – veidot salonu klientiem dažāda vecuma un dzimuma ar ienākumiem sākot no 200Ls mēnesī kuri apmeklē mūsu salonu divreiz mēnesī.
Sabiedrībai pastāv konkurenti, kas piedāvā plašu pakalpojumu sortimentu. Salīdzinot ar konkurentiem, mūsu uzņēmuma priekšrocība ir tā, ka mēs strādājam katru dienu no 8:30 līdz 22:00. Pie mums vienviet pieejams ļoti plašs pakalpojumu klāsts, tātad klientiem vairs nebūs jābraukā un jāmeklē šāda veida pakalpojumi dažādās vietās – tāds kā veselības un skaistuma „supermārkets”. Tiks pieaicināti kvalificēti speciālisti no ārzemēm praktiskam darbam un lekciju lasīšanai. Kamēr klients izbauda mūsu pakalpojumus, pie mums ir vieta kur var atstāt savus bērnus, kur par tiem rūpēsies profesionāli apmācīti pasniedzēji. Papildus klientu ērtībām mēs tiem piedāvāsim tasi kafijas vai tējas kopā ar speciāli no Tibetas restorāna piegādātajiem saldumiem. Īpaši mājīga apkalpošana un individuāla pieeja padarīs mūsu pakalpojumus ekskluzīvus un neatkārtojamus. Sabiedrība ir spējīga konkurēt tirgū. …
Kursa darbs 1.kursa Banku augstskolā – 8balles. Aromoterapijas skaistuma salona biznesa plāns. ( +attēli un tabulas). Kopsavilkums, vēsture, reģistrācija, pamatdarbība, misija, mērķi. Vajadzības. Preču sortiments, raksturlielumi un dzīves cikls. Pakalpojumu kvalitāte. Pircēju izpēte, konkurentu analīze. Cenu veidošana, reklāma, pārdošanas stimulēšanas metodes. Ražošanas plāns, uzņēmuma funkcionēšana. Atrašanas vietas raksturojums, izmantojamie resursi, pamatlīdzekļi, darbības telpas plāns, vadība darbinieku un vadītāju struktūra. Problēmas un risks.
- Biznesa plāns
- Biznesa plāns grāmatvedības pakalpojumu sniegšanai
- Biznesa plāns IK "Stūrmanis" 2009.gadam
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Biznesa plāns grāmatvedības pakalpojumu sniegšanai
Business Plans for university13
-
Biznesa plāns IK "Stūrmanis" 2009.gadam
Business Plans for university25
-
Biznesa plāns
Business Plans for university15
-
Biznesa plāns SIA "Svariņš"
Business Plans for university27
-
SIA "Papīra trauki" biznesa plāns
Business Plans for university15