-
Biznesa plāns
Business Plans16 Economics, Marketing, Advertising, Business
Nr. | Chapter | Page. |
Kopsavilkums | 3 | |
1. | Uzņēmuma juridiskais statuss | 4 |
Tirgus analīze | 5 | |
Tirgus pieprasījums | 5 | |
Tirgus piedāvājums | 5 | |
3. | Mārketinga stratēģija | 8 |
3.1. | Produkta dzīves cikls | 8 |
3.2. | SVID analīze | 9 |
4. | Uzņēmuma funkcionēšanas detalizēts plāns | 10 |
4.1. | Materiālais potenciāls | 10 |
4.2. | Uzņēmuma vadība | 10 |
4.3. | Uzņēmuma personāls | 11 |
5. | Mārketinga pasākumu komplekss | 11 |
5.2. | Cenas raksturojums | 12 |
5.3. | Vietas raksturojums | 12 |
5.4. | Produkta virzīšana tirgū | 12 |
6. | Riska vadīšana | 13 |
7. | Finanšu informācija | 13 |
Kopsavilkums
Visticamākais, ka šī uzņēmuma ideja tiks realizēta arī reālajā dzīvē. Kvalitatīvi pasākumi, ar kvalitatīviem un entuziasma pilniem vadītājiem būs pieprasīti vienmēr. Rodas jautājums, kāpēc? Atbilde uz šo jautājumu varētu būt tāda, lai cik cilvēkam būtu slikti, pietrūktu naudiņas, bet cilvēks vienmēr atradīs līdzekļus izklaidei, jautrībai un vienmēr atvēlēs laiku tam, lai pasmietos un kvalitatīvi pavadītu laiku kopā ar draugiem kādā tematiskajā ballītē. Kā pieredze rāda, aizvien vairāk cilvēki izvēlas tematiskos pasākumus ar spēlēm, atrakcijām un dažādām aktivitātēm. Tāpēc mēs zinām, ka pieprasījums būs vienmēr.
Runājot par vadības pieredzi, tā ir diezgan plaša darbā un kontaktā ar cilvēkiem. Protams, pašiem liela pieredze pasākumu vadīšanā, organizēšanā un veidošanā. Kā arī ir daudz un dažādi sakari izklaides industrijā, kas lieki noder, piemēram, organizējot lielākus pasākumus lielākām cilvēku masām, kurām arī palielinās prasības.
Mūsu piedāvājumi ir ļoti dažādi, piemēroti vecumiem un vēlmēm, bet lielākais pluss ir tas, ka mēs pieejam katram klientam kā personībai un cenšamies uzklausīt viņu vēlmes un vajadzības. Pie mums vienmēr būs atrodami jauni uz „svaigi piedāvājumi”, bet lielākais pluss ir tas, ka nekad pie mums vienam klientam netiks piedāvāti vienādi pasākumi, piemēram, bērnu pasākumi ar vienādiem pasaku tēliem (vadītājiem).
Runājot par plāniem, protams, pēc iespējas kvalitatīvāk sevi noreklamēt un līdz ar to iegūt atpazīstamību starp konkurentiem. Labi būtu izveidot arī klientos un topošajos klientos mūsu zīmola atpazīstamību starp konkurentiem tātad – vizuāli. Protams, iegūt klientu loku, kuri arī saviem draugiem mūs ieteiktu. Par ilgtermiņu grūti runāt, bet noteikti nostiprināties tirgū, iegūt sadarbības partnerus, paplašināt klientu loku, iespējams paplašināt vai iegādāties telpas, var būt runa arī par filiāļu izveidi citās Latvijas pilsētās.
Protams, katrs, kurš uzsāk uzņēmējdarbību cer uz veiksmi, mēs neceram, mēs zinām, ka šī ideja ir veiksmīga un nevar „neaiziet” tirgū. Tas ir pateicoties tam, ka mēs paši esam strādājuši līdzīgos uzņēmumos un darbojamies izklaides industrijā, tātad – pieredze. Varu minēt motivāciju, ne vien motivāciju nopelnīt, bet gan strādāt un darboties ar cilvēkiem, motivāciju sevi parādīt no labākās puses un tad jau panākumi neizpaliks, šeit var pieminēt arī pašatdevi. Par vienu no mūsu „plusiem” varu uzsvērt, to, ka uzņēmumā darbosies jauni cilvēki, kuriem ir daudz enerģijas un gribas sevi apliecināt un pierādīt. Protams, arī tas, ka mēs piemērojamies katram klientam un nekad nebūs divu vienādu pasākumu vienam klientam, tātad nodrošinām lielisku kvalitāti.
…
Biznesa plāns uzņēmumam, kurš organizēs un vadīs izklaides pasākumus.
-
Biznesa plāns
Business Plans16 Economics, Marketing, Advertising, Business
- Biznesa plāns kafejnīcai
- Skolēnu mācību firmas SIA "Pranspiram" biznesa plāns
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Biznesa plāns
Business Plans for secondary school8
-
Biznesa plāns atpūtas kompleksam
Business Plans for secondary school38
-
SIA "Arco Iris" biznesa plāns
Business Plans for secondary school17
-
Biznesa plāns
Business Plans for secondary school14
-
Biznesa plāns, tā sastāvdaļu aprēķins
Business Plans for secondary school17