Tirgus:
Rīgā viesnīcu ir daudz, arī Vecrīgā, taču pēc maniem novērojumiem spriežot, Vecrīgā tās ir vainu ļoti nolaistas un pat, teiksim, nožēlojamas, vai gluži pretēji – vidusmēra atpūtniekam nepieejamas. Mēs centīsimies atrast zelta vidusceļu, un ar to izcelties konkurentu vidū. Īsumā – mūsu trumpji ir atrašanās vieta un cenas un kvalitātes sabalansētība.
Mārketinga plāns:
Kā jau minēju, plānots ir izvietot savas reklāmas Vecrīgas atpūtas vietās. Tie varētu būt lielizmēra plakāti, nelielas izdales lapiņas, vizītkartes, kuras novietotas uz bāra letes. Uzskatu, ka ar to ir pilnībā pietiekoši, lai piesaistītu klientus, it īpaši tādēļ, ka mūsu viesnīca nav sevišķi liela. Reklāmās uzsvērsim savas priekšrocības, kuras minētas iepriekšējā sadaļā.
Ražošanas plāns:
Šobrīd viss nepieciešamas aprīkojums ir jau pieejams. Nepieciešams noalgot vienu apkopēju, vienu divas administratores un virtuves cilvēkus. Algas pagaidām nesolām sevišķi augstas +/- 240 ls/mēnesī.
Vēl būs nepieciešama pārtika brokastīm, alkohols bāram.
…