Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
9,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:352421
 
Evaluation:
Published: 16.05.2019.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 9 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kopsavilkums    3
1.  Uzņēmuma apraksts    4
1.1.  Uzņēmuma vizītkarte    4
1.2.  Uzņēmuma raksturojums    4
1.3.  Uzņēmuma misija, vīzija, pirmā gada mērķi    4
1.4.  Uzņēmuma komercdarbības vide    4
2.  Produkta apraksts    5
3.  Tirgus analīze    5
3.1.  Tirgus raksturojums    5
3.2.  Konkurentu raksturojums    5
3.3.  Tirgus segmenta noteikšana    6
3.4.  Mērķtirgus noteikšana    6
4.  Mārketinga plāns    6
4.1.  Produkta dzīves cikls, attīstības stratēģija    6
4.2.  Cenu veidošana, cenu stratēģija    7
4.3.  Realizācijas vieta, izplatības stratēģija(sadales kanāli)    9
4.4.  Reklāmas, produkta virzīšana tirgū stratēģija    9
5.  Uzņēmuma darbība    9
5.1.  Uzņēmuma projektēšana (ražošanas ēku, iekārtu un inventāra raksturojums    9
5.2.  Produkta ražošanas apraksts, tehnoloģijas    9
5.3.  Ražošanas, pakalpojumu sniegšanas pilnveidošanas stratēģijas, inovācijas    10
6.  Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas    10
6.1.  Uzņēmuma vadības struktūra    10
6.2.  Darbinieku pienākumi, atlases kritēriji    11
6.3.  Uzņēmuma vadības stratēģija    11
7.  Riska faktoru analīze, pārvaldības stratēģija    12
8.  SVID analīze, attīstības stratēģija    13
9.  Attīstības plāns, operatīvie, taktiskie, stratēģiskie mērķi    14
10.  Finanšu plāns    15
10.1.  Uzņēmuma pamatkapitāls, apgrozāmie līdzekļi    15
10.2.  Patstāvīgās izmaksas, reklāmas izmaksas, darbaspēka algu aprēķins, amortizācijas aprēķins    15
10.3.  Pašizmaksa, mainīgās izmaksas, neplānotās izmaksas    16
10.4.  Plānotie ieņēmumi, neplānotie ieņēmumi    16
10.5.  Naudas plūsma    17
10.6.  Peļņas-zaudējuma aprēķins    18
10.7.  Uzņēmuma bilance    19
10.8.  Plānoto rezultātu novērtējums    19
  Izmantotā literatūra    20
  Pielikumi    21
  Apliecinājums    25
Extract

4.3. Realizācijas vieta, izplatības stratēģija(sadales kanāli)
Sadale ir pasākumu kopums, ko īsteno uzņēmums, veidojot un virzot produktu plūsmu pie pircēja. Sadale sākas tad, kad prece ir gatava piegādei vai pārdošanai, un beidzas tad, kad pircējs saņem preci.
Šī produkta sadalei visatbilstošākā ir nulles līmeņa kanālu sadala, kas paredz sūtījumu tirdzniecību un tirdzniecību dažādās vietās. Produkts tiks pārdots dažādos skolas tirdziņos un tirdziņos, kas tiek organizēti citās vietās.
Sadales kanālu darbība var būt ietekmēta atkarībā no potenciālo pircēju skaita un tirgus veida. Lai sadalītu produktu pa tirdzniecības, vietām tam ir jābūt pieprasījumam un mērķauditorijai, kas produktu pirks.
4.4. Reklāmas, produkta virzīšana tirgū stratēģija
Mārketinga pasākumi ietver sevī reklāmas izvietošanu sociālajos tīklos, tādos kā Facebook un Instagram. Kā arī dažādu akciju rīkošana pārdošanas vietās.
Mūsdienu sabiedrība stimulē tālāku materiālo vajadzību attīstību, piedāvājot cilvēkam aizvien jaunas preces, tādējādi arī palielinot patērētāju pieprasījumu. Šis produkts ir papildinājums un iespēja organizēt jau esošos kosmētikas produktus un kosmētikas otas, turklāt darīt to daudz ērtākā veidā.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register