-
Biznesa plāns
Nr. | Chapter | Page. |
ANOTĀCIJA | 4 | |
IEVADS | 5 | |
KOPSAVILKUMS | 6 | |
1. | UZŅĒMUMA APRAKSTS | 7 |
1.1. | Uzņēmuma biznesa idejas vēsture | 7 |
1.2. | Pamatinformācija par uzņēmumu | 7 |
1.2.1. | Uzņēmuma nosaukums | 7 |
1.2.2. | Uzņēmuma reģistrācija | 7 |
1.2.3. | Uzņēmuma atrašanās vieta, adrese | 7 |
1.2.4. | Uzņēmuma īpašnieki un to ieguldījums uzņēmumā | 7 |
1.2.5. | Uzņēmuma darbības virzieni | 8 |
1.3. | Uzņēmuma misija un mērķi | 8 |
1.4. | Uzņēmuma vadība un nodarbinātais personāls | 9 |
1.4.1. | Uzņēmuma vadība un tās organizatoriskā struktūra | 9 |
1.4.2. | Vadības personāla dati un pienākumi | 9 |
1.4.3. | Nodarbinātās personas | 10 |
1.4.4. | Uzņēmuma darbinieku motivācija | 11 |
1.5. | Uzņēmuma atrašanās vietas un telpu raksturojums | 12 |
1.6. | Uzņēmumā izmantojamie resursi | 13 |
1.7. | Uzņēmuma pamatlīdzekļu raksturojums | 14 |
1.8. | Uzņēmuma apgrozāmo līdzekļu raksturojums | 15 |
2. | UZŅĒMUMA PAKALPOJUMU RAKSTUROJUMS | 16 |
2.1. | Uzņēmuma pakalpojumu vispārējs raksturojums | 16 |
2.2. | Pakalpojumu sortiments | 16 |
2.3. | Pakalpojumu kvalitāte | 17 |
2.4. | Pakalpojuma dzīves cikls | 17 |
3. | TIRGUS ANALĪZE | 19 |
3.1. | Tirgus vispārējs raksturojums | 19 |
3.2. | Mērķa tirgus | 19 |
3.3. | Konkurentu analīze | 20 |
3.4. | Uzņēmuma gaidāmās pozīcijas tirgū, SVID analīze | 21 |
3.5. | Uzņēmuma cenu politika | 22 |
3.6. | Pakalpojumu realizācijas kanālu raksturojums | 23 |
3.7. | Pakalpojumu pārdošanas veicināšanas pasākumu plāns | 24 |
3.7.1. | Reklāma | 24 |
3.7.2. | Sabiedrības viedokļa veidošana | 24 |
4. | RISKS UN APDROŠINĀŠANA | 26 |
5. | KURSA DARBA IZSTRĀDĀŠNAS GRAFIKS | 27 |
6. | FINANŠU APRĒĶINI | 28 |
6.2. | Izmaksu plāns | 29 |
6.3. | Peļņas vai zaudējumu plāns | 30 |
6.4. | Bilance | 31 |
IZMANTOTĀ LITERATŪRA | 33 |
Katram potenciālajam uzņēmējam, kas vēlas uzsākt uzņēmējdarbību, skaidri jāapzinās, kādi resursi un kādā apjomā nepieciešami, lai nodrošinātu iecerētā uzņēmuma darbību, kā arī jāprot novērtēt sagaidāmās darbības rezultātus. Jebkuram uzņēmējam jāmāk vadīt un kombinēt viņa rīcībā esošos dažādu veidu resursus, ņemot vērā tirgus prasības. Šajā procesā kā drošs līdzeklis var kalpot kvalitatīvi izstrādāts biznesa plāns.
Biznesa plānam ir vairākas galvenās funkcijas. Pirmā un svarīgākā funkcija – tas ir plāns, kuru var lietot, lai attīstītu idejas par sava biznesa īstenošanu. Tā ir iespēja izstrādāt stratēģiju un “izdarīt kļūdas uz papīra” nevis reālajā dzīvē, apskatot uzņēmumu no visām pusēm. Otrais biznesa plāna rakstīšanas iemesls ir naudas sagādāšana jeb kredīta saņemšana.
Paiet gadi, vienu gadsimtu nomaina otrs, veidojas un grūst impērijas, vecos uzskatus, tradīcijas nomaina jaunas, bet nemainīgs paliek viens — cilvēka tieksme pēc skaistuma. Frizieris ir sava veida mākslinieks, kurš ieved mūs aizraujošā Grācijas, Stila, Elegances un Skaistuma pasaulē. Un nav pārsteigums, ka friziera profesija visos laikos bija un būs radoša, kur vieta ir gan fantāzijai, gan izdomai. Es izvēlējos aprakstīt tieši šo nozari, jo es uzskatu, ka mūsdienas ārējais izskats ieņem būtisku vietu tagadnes dzīvē. Cilvēki tērē daudz laika un naudas, lai izskatītos perfekti. Es domāju, ka frizētavu un kosmētisku salonu nozare ir ļoti perspektīva un aktuāla Latvijā. Tādēļ es nolēmu, ka rakstīšu savu kursa darbu – biznesa plānu par frizētavu un kosmētisko salonu nozari.
Kursa darbā tiek izmantotas analītiskās, grafiskās un ekonomiski matemātiskās plānošanas metodes.
KOPSAVILKUMS
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Megija” tiks dibināta 2006. gada decembrī, bet uzsāks savu darbību 2007. gada janvārī. SIA “Megija” pamatdarbība būs frizētavu un kosmētisko salonu pakalpojumu sniegšana.
Skaistumkopšanas salons atradīsies Rīgā, Ziepniekkalnā, Vienības gatvē 120. Uzņēmuma telpu platība būs 150 m2. Salona telpas būs gaišas un ērtas. Uzņēmuma īpašnieki nolēma atvērt salonu tieši tur, jo šajā rajonā nav neviena skaistumkopšanas salona.
Salons “Megija” būs moderni iekārtots, tas radīs īpašu noskaņu ne tikai klientiem, bet arī darbiniekiem. Skaistumkopšanas salons piedāvās friziera, kosmetologa, manikīra, pedikīra un masiera pakalpojumus, kā arī katram klientam būs pieejams solārijs. Darbā būs izmantota tikai kvalitatīva kosmētika.…
Kursa darbs sastāv no 2 nodaļām. Pirmajā nodaļā aprakstīts pats uzņēmums, tā mērķi, uzņēmuma dibinātāji, uzņēmuma vadība un nodarbinātais personāls, uzņēmumā izmantojamie resursi, pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi, uzņēmuma pakalpojumu raksturojums, tirgus analīze, risks un apdrošināšana. Otrajā nodaļā ir finanšu aprēķini – naudas plūsma, izmaksu plāns, peļņas vai zaudējumu plāns, uzņēmuma bilance, plānoto finanšu rezultātu novērtējums.
- Biznesa plāns
- Biznesa plāns grāmatvedības pakalpojumu sniegšanai
- Biznesa plāns IK "Stūrmanis" 2009.gadam
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Biznesa plāns grāmatvedības pakalpojumu sniegšanai
Business Plans for university13
-
Biznesa plāns IK "Stūrmanis" 2009.gadam
Business Plans for university25
-
Biznesa plāns
Business Plans for university15
-
Biznesa plāns SIA "Svariņš"
Business Plans for university27
-
SIA "Papīra trauki" biznesa plāns
Business Plans for university15