-
Biznesa plāns
Nr. | Chapter | Page. |
1. | Uzņēmuma juridiskais staruss | 2 |
2. | Tirgus analīze | 4 |
2.2. | Tirgusa piedāvājums | 4 |
Konkurentu raksturojums | 4 | |
Konkurentu analīze | 4 | |
3. | Mārketinga stratēģija | 5 |
3.1. | SViD analīze | 5 |
3.2. | Algu aprēķināšanas | 5 |
4. | Uzņēmuma funkcionēšanas detalizācijas plāns | 6 |
4.1. | Uzņēmuma vadība | 6 |
4.2. | Uzņēmuma personāls | 6 |
4.3. | Materiālis potenciāls | 7 |
5. | Mārketinga pasākumu komplekts | 8 |
5.1. | Produkta raksturojums | 8 |
5.2. | Cenas raksturojums | 8 |
5.3. | Vietas raksturojums | 9 |
5.4. | Produkta virzīšana tirgū | 9 |
6. | Riska vadīšana | 9 |
7. | Finanšu informācija | 10 |
Pamatlīdzekļu vērtības aprēķins | 10 | |
Pamatlīdzekļu nolietojums pēc Lineārās metodes | 11 | |
Apgrozāmie līdzekļi | 11 | |
Uzņēmuma dibināšanas izmaksas | 12 | |
Uzņēmējdarbības uzsākšanas bilance | 12 | |
Personālas skaits un apmaksa | 13 | |
Administrācijas izmaksas aprēķins | 13 | |
Pārdošanas izmaksas | 14 | |
Netiešās ražošanas izmaksas | 14 | |
Kopējās uzņēmējdarbības izmaksas | 14 | |
Neto apgrozijums | 15 | |
Kredīta apmaksāšanas grafiks | 15 | |
Naudas plūsmas plāns | 16 | |
Peļņas un zaudējumu aprēķins | 18 |
Galvenie darbības virzieni:
Zveja un pīļu medības
Atpūta brīvā dabā
Pasākumi
Rīkojot šāda veida pasākumus mēs piesaistām dažādu vecumu grupu un interešu atpūtas gribētāju.
Stratēģiskais mērķis:
Peļņas iegūšana
Kļūt par lielāko, pieprasītāko un ienesīgāko zvejas kompleksu Latgalē.
tirgus daļa, ko uzņēmums plāno plāni aizņemt;
rentabilitāte;
uzņēmuma tēls.
Faktiskie mērķi :
2011.g. Paplašināt kompleksa iespējas (laivu un motorlaivu iegādi)
2012.g. Atvērt zvejas piederumu veikalu.
Operatīvie mērķi :
Telpu remonts,
Algu noteikšana,
Inventāra piegādātāji,
Darba līgumi
2. Tirgus analīze
2.1. Tirgus pieprasijums- piesaistām dažādu vecumu grupu un interešu atpūtas gribētāju. Bez vecuma un dzimuma ierobežojumiem.…
SATURS 1. Uzņēmuma juridiskais staruss 3 Galvenie darbības virzieni 3 Stratēģiskais mērķis 3 Faktiskie mērķi 4 Operatīvie mērķi 4 2. Tirgus analīze 5 2.1. Tirgus pieprasijums 5 2.2 Tirgusa piedāvājums 5 Konkurentu raksturojums 5 Konkurentu analīze 5 3. Mārketinga stratēģija 6 3.1. SViD analīze 6 3.2. Algu aprēķināšanas 6 4. Uzņēmuma funkcionēšanas detalizācijas plāns. 7 4.1. Uzņēmuma vadība 7 4.2. Uzņēmuma personāls: 7 4.3. Materiālis potenciāls: 7 5. Mārketinga pasākumu komplekts 8 5.1. Produkta raksturojums 8 5.2. Cenas raksturojums 8 5.3. Vietas raksturojums 9 5.4. Produkta virzīšana tirgū: 9 6. Riska vadīšana 9 7. Finanšu informācija 10 Pamatlīdzekļu vērtības aprēķins 10 Pamatlīdzekļu nolietojums pēc Lineārās metodes 11 Apgrozāmie līdzekļi 11 Uzņēmuma dibināšanas izmaksas 12 Uzņēmējdarbības uzsākšanas bilance 12 Personālas skaits un apmaksa 13 Administrācijas izmaksas aprēķins 13 Pārdošanas izmaksas 14 Netiešās ražošanas izmaksas 14 Kopējās uzņēmējdarbības izmaksas 14 Neto apgrozijums. 15 Kredīta apmaksāšanas grafiks 15 Naudas plūsmas plāns 16 Peļņas un zaudējumu aprēķins 17
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Biznesa plāns
Business Plans for secondary school22
-
Biznesa plāns atpūtas kompleksam
Business Plans for secondary school38
-
SIA "Arco Iris" biznesa plāns
Business Plans for secondary school17
-
Biznesa plāns
Business Plans for secondary school14
-
Biznesa plāns restorānam
Business Plans for secondary school20