Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
8,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:641237
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.04.2020.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kopsavilkums    3
1.  Uzņēmuma apraksts    6
2.  Produkta apraksts    7
3.  Komandas raksturojums    9
4.  Tirgus analīze    11
4.1.  Mērķauditorija    12
4.2.  Konkurentu analīze    14
5.  Mārketinga plāns    15
5.1.  Pārdošanas kanāli    15
6.  Finanšu plāns    18
6.1.  Sākuma un beigu bilance    18
6.2.  Cenas veidošanās    19
6.3.  Naudas plūsma    21
6.4.  Peļņas/zaudējumu aprēķins    21
7.  Riski un problēmas    22
7.1.  Riska faktori un to novēršana    22
7.2.  SVID analīze    23
Extract

No konkurentiem atšķirsimies ar personīgāku, draudzīgāku attieksmi, lai stiprinātu uzticību un apmierinātību uzņēmumam no klientu puses. Klientu viedoklis uzņēmumam būs īpaši svarīgs, un, lai produkta attīstība neapstātos un tiktu sasniegts vislabākais rezultāts, klientiem lūgsim atgriezenisko saiti, iegūstot informāciju par priekšrocībām un trūkumiem, kā arī parādot, ka klientu domas ir svarīgas arī pēc produkta iegādes un naudas nonākšanas kasē. Balstoties uz atsauksmēm periodiski uzlabosim skrubju, balzāmu sastāvu, ārējo izskatu.
Arvien vairāk cilvēku meklē iespējas izmantot ekoloģiskus līdzekļus, lai saudzētu dabu un savu ķermeni, tāpēc dabīga sastāva un atbilstoša iepakojuma izmantošana būs liela priekšrocība pircēju intereses iegūšanā. Atsauces uz dabiskumu būs atrodamas gan uzņēmuma sauklī, gan vizītkartēs, gan sociālajos tīklos.
Kad būs iegūts jau lielāks klientu loks un pircējiem būs nepieciešama piegāde, piegādes tiks apvienotas ar dienas plāniem. Vajadzīgajā datumā tiks norunāta tikšanās ar pircēju izdevīgā vietā, lai uz to nebūtu jādodas speciāli, jo lielākus ceļa posmus jāveic ar transportlīdzekļiem, kuri nav dabai draudzīgi.
Klientus piesaistīs arī ar patīkamām cenām, kuras būs zemākas kā konkurentiem, bet vēl joprojām atbilstošas, jo pārāk zemas cenas liek cilvēkam domāt, ka produkts nav kvalitatīvs, aprakstam atbilstošs. Mūsdienās ekoloģiskas preces pārdod par augstām cenām, kas sniegs iespēju uzņēmumam “VIBE” iegūt apmierinošu peļņu, bet nezaudēt pircējus ar “kosmiskiem” cipariem uz cenrāža.
Uzņēmums piedalīsies dažādos pasākumos, veidos akcijas, kur būs iespēja iegūt klientus, stiprināt saikni starp pircēju un ražotāju. Tiks veikta dalība JAL Latvia organizētajos bazāros, Ziemassvētku un Jaunā gada periodā piedāvāti skaistumkopšanas līdzekļu komplekti īpašos iepakojumos, piemēram, dāvanu kastēs. Akciju laikos pievienos arī nelielus uzņēmuma komplimentus, piemēram, aromātiskās svecītes.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −11,27 €
Work pack Nr. 1377903
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register