-
Biznesa plāns
Nr. | Chapter | Page. |
Kopsavilkums | 4 | |
1. | Uzņēmuma apraksts | 6 |
1.1. | Pamatinformācija par uzņēmumu | 6 |
1.1.1. | Uzņēmuma nosaukums | 6 |
1.1.2. | Uzņēmuma reģistrācija | 6 |
1.1.3. | Uzņēmuma juridiskā adrese | 6 |
1.1.4. | Uzņēmuma norēķinu konts | 6 |
1.1.5. | Uzņēmuma kapitāls | 6 |
1.2. | Uzņēmuma pamatdarbība | 7 |
1.3. | Uzņēmuma papilddarbība | 7 |
1.4. | Uzņēmuma vēsture | 7 |
1.5. | Uzņēmuma misija | 7 |
1.6. | Uzņēmuma mērķi | 7 |
1.6.1. | Stratēģiskie | 7 |
1.6.2. | Taktiskie | 8 |
1.6.3. | Operatīvie | 8 |
1.7. | Īpašuma tiesības | 8 |
1.8. | Uzņēmuma finansu vajadzības | 8 |
2. | Uzņēmuma pakalpojumu raksturojums | 10 |
2.1. | Uzņēmuma produkta raksturojums | 10 |
2.2. | Produkta klasifikācija | 10 |
2.2.1. | Pakalpojumi | 10 |
2.2.2. | Preces | 11 |
2.3. | Produkta sortiments un to raksturojums | 11 |
2.4. | Produkta kvalitāte | 12 |
2.5. | Pakalpojuma dzīves cikls | 12 |
3. | Tirgus analīze | 14 |
3.1. | Tirgus vispārējais raksturojums | 14 |
3.2. | Tirgus rādītāji | 14 |
3.2.1. | Makroekonomiskie | 14 |
3.2.2. | Mikroekonomiskie | 16 |
3.2.3. | Tirgus lielums | 17 |
3.3. | Mērķa tirgus raksturojums | 17 |
3.5. | Uzņēmuma gaidāmās pozīcijas tirgū, SWOT analīze | 19 |
4. | Mārketinga stratēģija | 20 |
4.1. | Uzņēmuma cenu politika | 20 |
4.2. | Preču realizācijas kanālu raksturojums | 20 |
4.3. | Preču tirdzniecības veicināšanas pasākumi | 21 |
4.3.1. | Reklāma | 21 |
4.3.2. | Sabiedriskā viedokļa veidošana | 22 |
5. | Uzņēmuma funkcionēšanas jeb ražošanas plāns | 23 |
5.1. | Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums | 23 |
5.2. | Uzņēmumā izmantojamie resursi | 24 |
5.3. | Uzņēmuma apgrozāmie līdzekļi un pamatlīdzekļi | 24 |
5.4. | Sagādes procesa raksturojums | 25 |
6. | Uzņēmuma vadība | 27 |
6.1. | Uzņēmuma vadības organizatoriskā struktūra | 27 |
6.1.1. | Vadītāju funkcijas un atbildība | 27 |
6.2. | Uzņēmumā nodarbinātais personāls | 30 |
6.2.1. | Darbinieku štatu saraksts | 30 |
6.2.2. | Atalgojums un motivācija | 30 |
7. | Risks un problēmas | 32 |
7.1. | Riska veidi | 32 |
8. | Finansu plāns | 34 |
8.1. | Kredīta atmaksa | 34 |
8.2. | Peļņas un zaudējumu aprēķins | 34 |
8.3. | Uzņēmuma bilance | 35 |
8.4. | Naudas līdzekļu apgrozījums | 36 |
Izmantotā literatūra | 38 |
Kopsavilkums
Veicot tirgus izpēti, tika secināts, ka Rīgā nav tūrisma firmu, kas apmierinātu gan vietējo iedzīvotāju, gan ārzemju iebraucēju vēlmes pēc ceļošanas. Tā kā pieaug iedzīvotāju dzīves līmenis un ieceļotāju skaits, tad radās ideja izstrādāt visdažādākos ceļojumu plānus pa visu Latvijas teritoriju (atbilstoši klientu vēlmēm), atvērt uzņēmumu un piedāvāt šos pakalpojumus gan vietējiem, gan ārvalstu tūristiem.
Tūrisma aģentūras pilns nosaukums – Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „XXX”. Uzņēmumam ir trīs dibinātāji, kuri ar saviem naudas un mantiskajiem ieguldījumiem nodrošina sākumkapitālu 5000 Ls apmērā. Lai uzņēmums uzsāktu veiksmīgu komercdarbību, ir nepieciešams ilgtermiņa aizņēmums no bankas 8000Ls apmērā telpu, apgrozāmo līdzekļu un pamatlīdzekļu iegādei.
SIA “XXX” nodarbosies ar ceļojumu organizēšanu, sadarbojoties ar klientiem un citām tūrisma firmām visā Latvijas teritorijā. Piedāvās saviem klientiem arī iegādāties suvenīrus, kā arī kartes un ceļvežus. Firma ik brīdi rūpēsies, lai piedāvāto pakalpojumu klāsts būtu papildināts ar jaunām atpūtas iespējām un klienti varētu patīkami pavadīt savu laiku. Apmeklētājiem tiks nodrošināta laipna un cieņas pilna apkalpošana.
Konkurentu loma uzņēmuma attīstībā nav īpaši liela, jo Cēsīs ir tikai divas tūrisma aģentūras, kas atšķiras ar savu piedāvāto pakalpojumu. SIA “XXX” lielākā daļa mikro- un makrofaktoru ir labvēlīgi, taču tos jāprot veiksmīgi izmantot. Mērķa tirgus ir visai plašs, potenciālo klientu galvenais vienojošais faktors ir tas, ka viņi kā izklaidi izvēlas apceļot Latviju. SIA “XXX” svarīgākais uzdevums atrodoties pilnīgas konkurences apstākļos būs pakalpojumu un preču pastāvīgas konkurētspējas uzturēšanu. Ar to varēs radīt un nostiprināt savu reputāciju un prestižu.
Uzņēmums izvēlas „krējuma nosmelšanas” cenu politiku, lai veiksmīgi varētu ieiet tirgū. Tā kā uzņēmums ir jauns, tad mārketinga stratēģijas pamatā tiek likta intensitāte, kas ir svarīgi piesaistot potenciālos klientus un priekšnosacījums uzņēmuma sekmīgā darbībā, spējot segt savas saistības pret kreditoriem un gūt peļņu.
SIA “XXX” telpas atrodas Cēsīs, Rīgas ielā 17, jo dotajai atrašanās vietai ir daudz priekšrocību. Birojs atradīsies pilsētas centrā, labi redzamā vietā, ērta piebraukšana un autotransporta novietošana. Izmantojamie resursi (elektrība, gāze, ūdens, sakari u.c.) ir ērti pieejami, pieslēdzoties pilsētas kopējām labierīcības sistēmām. Daļa pamatlīdzekļu ir dibinātāju ieguldījums pamatkapitālā, nepieciešamos pamatlīdzekļus un apgrozāmos līdzekļus iegādās no dibinātāju ieguldītajiem naudas līdzekļiem pamatkapitālā un bankas kredīta.
SIA „XXX” tiks nodarbināti četri administratīvie darbinieki, kas ir pietiekami plašs personāls, lai veiksmīgi varētu veikt gan vadītāja, gan grāmatveža u.c. funkcijas, sadarbojoties savā starpā.
Lai novērstu iespējamo risku iestāšanos SIA „XXX” vadība ir nolēmusi ierīkot apsardzes sistēmu, kas nodrošinātu uzņēmuma telpas pret zādzībām un laupīšanām.
Uzņēmums savu pirmo darbības gadu ir plānojis beigt ar ienākumiem, kas sedz visus iespējamos izdevumus.
…
- Biznesa plāns
- Biznesa plāns
- Biznesa plāns SIA "D&G"
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Biznesa plāns SIA "D&G"
Business Plans for university14
-
Biznesa plāns
Business Plans for university34
Evaluated! -
Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam
Business Plans for university13
Evaluated! -
Biznesa plāns SIA "IT serviss"
Business Plans for university18
-
Biznesa plāns par izklaides pasākumu organizēšanu
Business Plans for university30