Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
11,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:844743
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.12.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kopsavilkums    4
1.  Uzņēmuma apraksts    6
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    6
1.1.1.  Uzņēmuma nosaukums    6
1.1.2.  Uzņēmuma reģistrācija    6
1.1.3.  Uzņēmuma juridiskā adrese    6
1.1.4.  Uzņēmuma norēķinu konts    6
1.1.5.  Uzņēmuma kapitāls    6
1.2.  Uzņēmuma pamatdarbība    7
1.3.  Uzņēmuma papilddarbība    7
1.4.  Uzņēmuma vēsture    7
1.5.  Uzņēmuma misija    7
1.6.  Uzņēmuma mērķi    7
1.6.1.  Stratēģiskie    7
1.6.2.  Taktiskie    8
1.6.3.  Operatīvie    8
1.7.  Īpašuma tiesības    8
1.8.  Uzņēmuma finansu vajadzības    8
2.  Uzņēmuma pakalpojumu raksturojums    10
2.1.  Uzņēmuma produkta raksturojums    10
2.2.  Produkta klasifikācija    10
2.2.1.  Pakalpojumi    10
2.2.2.  Preces    11
2.3.  Produkta sortiments un to raksturojums    11
2.4.  Produkta kvalitāte    12
2.5.  Pakalpojuma dzīves cikls    12
3.  Tirgus analīze    14
3.1.  Tirgus vispārējais raksturojums    14
3.2.  Tirgus rādītāji    14
3.2.1.  Makroekonomiskie    14
3.2.2.  Mikroekonomiskie    16
3.2.3.  Tirgus lielums    17
3.3.  Mērķa tirgus raksturojums    17
3.5.  Uzņēmuma gaidāmās pozīcijas tirgū, SWOT analīze    19
4.  Mārketinga stratēģija    20
4.1.  Uzņēmuma cenu politika    20
4.2.  Preču realizācijas kanālu raksturojums    20
4.3.  Preču tirdzniecības veicināšanas pasākumi    21
4.3.1.  Reklāma    21
4.3.2.  Sabiedriskā viedokļa veidošana    22
5.  Uzņēmuma funkcionēšanas jeb ražošanas plāns    23
5.1.  Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums    23
5.2.  Uzņēmumā izmantojamie resursi    24
5.3.  Uzņēmuma apgrozāmie līdzekļi un pamatlīdzekļi    24
5.4.  Sagādes procesa raksturojums    25
6.  Uzņēmuma vadība    27
6.1.  Uzņēmuma vadības organizatoriskā struktūra    27
6.1.1.  Vadītāju funkcijas un atbildība    27
6.2.  Uzņēmumā nodarbinātais personāls    30
6.2.1.  Darbinieku štatu saraksts    30
6.2.2.  Atalgojums un motivācija    30
7.  Risks un problēmas    32
7.1.  Riska veidi    32
8.  Finansu plāns    34
8.1.  Kredīta atmaksa    34
8.2.  Peļņas un zaudējumu aprēķins    34
8.3.  Uzņēmuma bilance    35
8.4.  Naudas līdzekļu apgrozījums    36
  Izmantotā literatūra    38
Extract

Kopsavilkums

Veicot tirgus izpēti, tika secināts, ka Rīgā nav tūrisma firmu, kas apmierinātu gan vietējo iedzīvotāju, gan ārzemju iebraucēju vēlmes pēc ceļošanas. Tā kā pieaug iedzīvotāju dzīves līmenis un ieceļotāju skaits, tad radās ideja izstrādāt visdažādākos ceļojumu plānus pa visu Latvijas teritoriju (atbilstoši klientu vēlmēm), atvērt uzņēmumu un piedāvāt šos pakalpojumus gan vietējiem, gan ārvalstu tūristiem.
Tūrisma aģentūras pilns nosaukums – Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „XXX”. Uzņēmumam ir trīs dibinātāji, kuri ar saviem naudas un mantiskajiem ieguldījumiem nodrošina sākumkapitālu 5000 Ls apmērā. Lai uzņēmums uzsāktu veiksmīgu komercdarbību, ir nepieciešams ilgtermiņa aizņēmums no bankas 8000Ls apmērā telpu, apgrozāmo līdzekļu un pamatlīdzekļu iegādei.
SIA “XXX” nodarbosies ar ceļojumu organizēšanu, sadarbojoties ar klientiem un citām tūrisma firmām visā Latvijas teritorijā. Piedāvās saviem klientiem arī iegādāties suvenīrus, kā arī kartes un ceļvežus. Firma ik brīdi rūpēsies, lai piedāvāto pakalpojumu klāsts būtu papildināts ar jaunām atpūtas iespējām un klienti varētu patīkami pavadīt savu laiku. Apmeklētājiem tiks nodrošināta laipna un cieņas pilna apkalpošana.
Konkurentu loma uzņēmuma attīstībā nav īpaši liela, jo Cēsīs ir tikai divas tūrisma aģentūras, kas atšķiras ar savu piedāvāto pakalpojumu. SIA “XXX” lielākā daļa mikro- un makrofaktoru ir labvēlīgi, taču tos jāprot veiksmīgi izmantot. Mērķa tirgus ir visai plašs, potenciālo klientu galvenais vienojošais faktors ir tas, ka viņi kā izklaidi izvēlas apceļot Latviju. SIA “XXX” svarīgākais uzdevums atrodoties pilnīgas konkurences apstākļos būs pakalpojumu un preču pastāvīgas konkurētspējas uzturēšanu. Ar to varēs radīt un nostiprināt savu reputāciju un prestižu.
Uzņēmums izvēlas „krējuma nosmelšanas” cenu politiku, lai veiksmīgi varētu ieiet tirgū. Tā kā uzņēmums ir jauns, tad mārketinga stratēģijas pamatā tiek likta intensitāte, kas ir svarīgi piesaistot potenciālos klientus un priekšnosacījums uzņēmuma sekmīgā darbībā, spējot segt savas saistības pret kreditoriem un gūt peļņu.
SIA “XXX” telpas atrodas Cēsīs, Rīgas ielā 17, jo dotajai atrašanās vietai ir daudz priekšrocību. Birojs atradīsies pilsētas centrā, labi redzamā vietā, ērta piebraukšana un autotransporta novietošana. Izmantojamie resursi (elektrība, gāze, ūdens, sakari u.c.) ir ērti pieejami, pieslēdzoties pilsētas kopējām labierīcības sistēmām. Daļa pamatlīdzekļu ir dibinātāju ieguldījums pamatkapitālā, nepieciešamos pamatlīdzekļus un apgrozāmos līdzekļus iegādās no dibinātāju ieguldītajiem naudas līdzekļiem pamatkapitālā un bankas kredīta.
SIA „XXX” tiks nodarbināti četri administratīvie darbinieki, kas ir pietiekami plašs personāls, lai veiksmīgi varētu veikt gan vadītāja, gan grāmatveža u.c. funkcijas, sadarbojoties savā starpā.
Lai novērstu iespējamo risku iestāšanos SIA „XXX” vadība ir nolēmusi ierīkot apsardzes sistēmu, kas nodrošinātu uzņēmuma telpas pret zādzībām un laupīšanām.
Uzņēmums savu pirmo darbības gadu ir plānojis beigt ar ienākumiem, kas sedz visus iespējamos izdevumus.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,99 €
Work pack Nr. 1202958
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register