4. Mārketinga plāns
4.1.Realizācijas kanāli
SIA „Garšas trijstūris” savā darbībā izmantos vien līmeņa preču realizācijas kanālu. Izejvielas ēdienu gatavošanai tiks sagādātas no ražotājiem, uzņēmumā tās tiks pārstrādātas vai glabātas un pēc tam pārdotas pircējam (klientam).
4.2.Cenu veidošanās
SIA „Garšas Trijstūris” pakalpojuma cena tiks veidota, lai tā šķistu pievilcīga gan klientiem, gan nodrošina pietiekamu peļņu. Cenai jābūt ne zemākai par tādu līmeni, kāds dod iespēju segt izmaksas un ne augstākai par līmeni, virs kura vairs nav pieprasījuma pēc piedāvātās preces.
Picērija „Garšas trijstūris” cenu veidos pēc pamatmetodes „Izmaksas + piecenojums (50%) + PVN (21%)”. Protams, ņemsim vērā mūsdienu valsts ekonomisko krīzi. Līdz ar to tiks piedāvātas dažādas atlaides un īpašie piedāvājumi. Piemēram, katru piektdienu 10% atlaide picām. Taču pa svētku dienām tiks piedāvāti dažādi īpašie piedāvājumi.
…