Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:996984
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.03.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kopsavilkums    3
1.  Uzņēmuma raksturojums    4
1.1.  Juridiskie dati par uzņēmumu    5
1.2.  Uzņēmuma mērķis    5
1.3.  Uzņēmuma misija    5
2.  Pakalpojuma raksturojums    6
2.1.  Uzņēmuma pakalpojuma raksturojums    6
2.2.  Produkta sortiments un tā raksturojums    6
3.  Tirgus analīze    7
3.1.  Klientu raksturojums    7
3.2.  Konkurenti    7
3.3.  SVID analīze    7
4.1.  Realizācijas kanāli    8
4.2.  Cenu veidošanās    8
4.3.  Reklāma    8
5.  Uzņēmuma vadība un personāls    9
5.1.  Organizācijas struktūra    9
5.2.  Darba algas    9
6.  Riska faktora analīze    10
7.  Finanšu nodaļa    11
7.1.  Tabula. SIA „Garšas trijstūris” plānotie ieņēmumi 2010. gadam    11
7.2.  Tabula. SIA „Garšas trijstūris” patstāvīgās izmaksas    12
7.3.  Tabula. SIA „Garšas trijstūris” mainīgās izmaksas    13
7.4.  Tabula SIA „Garšas trijstūris” nepieciešamie pamatlīdzekļi    13
7.5.  Tabula. SIA „Garšas trijstūris” peļņas vai zaudējumu aprēķins    14
7.5.  Tabula. SIA „Garšas trijstūris” peļņas vai zaudējumu aprēķins    15
7.6.  Tabula. SIA „Garšas trijstūris” Naudas plūsmas pārskats    16
Extract

4. Mārketinga plāns
4.1.Realizācijas kanāli
SIA „Garšas trijstūris” savā darbībā izmantos vien līmeņa preču realizācijas kanālu. Izejvielas ēdienu gatavošanai tiks sagādātas no ražotājiem, uzņēmumā tās tiks pārstrādātas vai glabātas un pēc tam pārdotas pircējam (klientam).

4.2.Cenu veidošanās
SIA „Garšas Trijstūris” pakalpojuma cena tiks veidota, lai tā šķistu pievilcīga gan klientiem, gan nodrošina pietiekamu peļņu. Cenai jābūt ne zemākai par tādu līmeni, kāds dod iespēju segt izmaksas un ne augstākai par līmeni, virs kura vairs nav pieprasījuma pēc piedāvātās preces.
Picērija „Garšas trijstūris” cenu veidos pēc pamatmetodes „Izmaksas + piecenojums (50%) + PVN (21%)”. Protams, ņemsim vērā mūsdienu valsts ekonomisko krīzi. Līdz ar to tiks piedāvātas dažādas atlaides un īpašie piedāvājumi. Piemēram, katru piektdienu 10% atlaide picām. Taču pa svētku dienām tiks piedāvāti dažādi īpašie piedāvājumi.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register