-
Ceļojuma vērtības aprēķināšana
Nr. | Chapter | Page. |
Anotācija | 2 | |
1. | Mērķa auditorija | 4 |
1.1. | Mērķa auditorijas noteikšana | 4 |
1.2. | Potenciālo klientu portrets | 4 |
2. | Konkurentu uzskaitījums, produktu analīze | 5 |
3. | Maršruta laika plānojums | 6 |
3.1. | Maršruta dienu plānojums un galvenie akcenti | 6 |
4. | Ceļojuma tāme | 17 |
4.1. | Papildus izdevumi | 24 |
4.2. | Kopējie ceļojuma izdevumi | 24 |
4.3. | Pārdošanas cenas un ienākumu aprēķins | 24 |
5. | Maršruta detalizēts dienu plānojums | 26 |
Secinājumi | 33 | |
Literatūras saraksts | 34 |
Secinājumi un priekšlikumi
Uzdevums izveidot ceļojuma maršruta izdevumu tāmi Rīga – Vācija – Šveice – Sicīlija - Rīga izdevās veiksmīgi. Darbs bija sarežģīts, jo bija grūti iegūt nepieciešamo informāciju un tas aizņēma daudz laika, tomēr tas bija ļoti interesanti. Pēc autora domām, cilvēki izvēlētos šādu ceļojumu, jo tas ietver daudz interesantus dabas objektus, kā arī iespēju iepazīties ar citām valstīm, to kultūru un nobaudīt to nacionālos ēdienus, kādu Latvijā nav.
Darbā izstrādātā ceļojuma laiks ir 16 dienas un cena vienam tūristam ir 1204.50 Ls, kas ir konkurētspējīga cena ar citu aģentūru piedāvātajiem ceļojumiem
Ienākumi no viena tūrista ir 109.50 Ls. Par cik ceļojums paredzēts 30 cilvēku grupai, tad ienākumi no viena brauciena būs 3285 lati. Ņemot vērā mūsdienu ekonomiskos apstākļus Latvijā, šādi ienākumi ir samēra augsts rādītājs.
Tā ir lieliska iespēja, lai atpūstos no ikdienas gaitām, arī ceļojuma izmaksas nav salīdzināmi dārgas, jo ceļojums ilgst 16 dienas un naktsmītnes, avio biļetes, apskates objekti un brokastis ir iekļautas ceļojuma cenā. Pēc autora domām, tas ir ļoti izdevīgs ceļojums.
…
Anotācija .........................................................................................................2 1. Mērķa auditorija.........................................................................................4 1.1 Mērķa auditorijas noteikšana...............................................................4 1.2 Potenciālo klientu portrets...................................................................4 2. Konkurentu uzskaitījums, produktu analīze..............................................5 3. Maršruta laika plānojums..........................................................................6 3.1 Maršruta dienu plānojums un galvenie akcenti...................................6 4. Ceļojuma tāme..........................................................................................17 4.1 Papildus izdevumi...............................................................................24 4.2 Kopējie ceļojuma izdevumi................................................................24 4.3 Pārdošanas cenas un ienākumu aprēķins............................................24 5. Maršruta detalizēts dienu plānojums……………………………………26 Secinājumi ...............................................................................................33 Literatūras saraksts...................................................................................34 Pielikums
- Automašīnu virsbūvju remonta uzņēmuma biznesa plāns
- Ceļojuma vērtības aprēķināšana
- SIA "The Royal Horse"
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!SIA "The Royal Horse"
Business Plans for university35
Evaluated! -
Automašīnu virsbūvju remonta uzņēmuma biznesa plāns
Business Plans for university15
-
Atpūtas nams "Ritikaks"
Business Plans for university14
-
Biznesa plāns
Business Plans for university24
-
Uzņēmuma biznesa plāns
Business Plans for university10