-
Dzērveņu audzēšana. Projekts
Nr. | Chapter | Page. |
Problēma un problēmas analīze. Uzņēmuma apraksts | 4 | |
Pamatinformācija par uzņēmumu | 4 | |
Uzņēmuma nosaukums | 4 | |
Uzņēmuma reģistrācija | 4 | |
Uzņēmuma kapitāls | 4 | |
Uzņēmuma pamatdarbība | 4 | |
Uzņēmuma papilddarbība | 4 | |
Problēmas apraksts, analīze | 4 | |
Misija | 5 | |
Mērķi | 5 | |
Stratēģiskie | 5 | |
Taktiskie | 5 | |
Operatīvie | 5 | |
Projekta finanšu vajadzības | 5 | |
produkta raksturojums. Alternatīvu apraksts | 6 | |
Produkta raksturojums | 6 | |
Produkta sortiments un tā raksturojums | 9 | |
Produkta kvalitāte: iesaiņojums, dizains, preču zīme u.c. | 10 | |
Produkta iesaiņojums | 10 | |
Produkta kvalitāte | 10 | |
Preču zīme | 11 | |
Alternatīvu noteikšana un novērtēšana | 11 | |
Tirgus analīze | 15 | |
Tirgus (nozares) vispārējs raksturojums | 15 | |
Mērķa tirgus segmentācija | 15 | |
Konkurentu analīze | 16 | |
Konkurenti un to sniegtie pakalpojumi | 16 | |
Konkurentu cenu politika | 19 | |
Uzņēmuma gaidāmās pozīcijas tirgū, SVID analīze | 20 | |
Risku analīze | 21 | |
Mārketinga stratēģija | 25 | |
Uzņēmuma cenu politika | 25 | |
Preču realizācijas kanālu raksturojums | 27 | |
Preču tirdzniecības veicināšanas pasākumi | 28 | |
Reklāma | 28 | |
Sabiedriskā viedokļa veidošana | 29 | |
Darba plāns | 30 | |
Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums | 30 | |
Uzņēmumā izmantojamie resursi | 31 | |
Uzņēmuma vadība | 32 | |
Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra | 32 | |
Vadītāju funkcijas un atbildība | 32 | |
Uzņēmumā nodarbinātais personāls | 33 | |
Darbinieku štatu saraksts, atalgojums, motivācija | 33 | |
Alternatīvas izvēle | 38 |
Uzņēmums tiek dibināts no jauna, līdz šim tas nav darbojies, saimnieciska darbība nebija veikta. Uzņēmuma rīcība ir 10 ha purva, kur tiks ierīkoti dzērveņu stādījumi. Uzņēmuma atrašanās vieta ir Rēzeknes rajons, kur līdzīgu uzņēmumu vispār nav. Dzērveņu stādījumi tiek ierīkoti iepriekš dzērveņu audzēšanai neizmantotā un neapstrādātā purvā, tāpēc pirmajā gadā vislielākie ieguldījumi paredzēti tieši stādījumu ierīkošanai, lai nākotnē ražošana noritētu sekmīgi un finansiālos līdzekļus varētu novirzīt citu darbības lauku attīstībai. Uzņēmuma vajadzībām tiks uzbūvēta neliela noliktava, kur gatavā produkcija tiks sagatavota realizācijai un arī uzglabāta. Latvijā ir visi vajadzīgie faktori dzērveņu audzēšanai - piemērots klimats, augsne, izveidotas vietējiem apstākļiem piemērotas lielogu dzērveņu šķirnes un introducētas ASV izveidotas šķirnes. Dzērveņu audzēšanas priekšrocība saistīta ar šīs kultūras ražības ilgumu, līdz ar to visvairāk līdzekļu ir jāiegulda pirmajos 4 darbības gados, savukārt tos pilnība atpelnīt iespējams 6-10 gadu laikā, atkarībā no realizācijas apjomiem un ogu realizācijas cenas. Netradicionālās lauksaimniecības nozare Latvijā vēl nav plaši izplatīta, tāpēc SIA „DK” ir salīdzinoši maz konkurentu, sevišķi Latgalē.
Misija
SIA „DK” misija ir dzērveņu audzēšana un realizēšana, lai maksimāli apmierinātu patērētāju vajadzības un gūtu uzņēmumam maksimālo peļņu. Dzērvenes kā produkts jāražo maksimāli kvalitatīvi, kā arī maksimāli labi jānodrošina visi pakalpojumi, kas saistīti ar produkta ražošanu, uzglabāšanu un realizēšanu, izmantojot visus uzņēmumam pieejamos līdzekļus, tādā nodrošinot produkta sekmīgu noietu tirgū un palielinot patērētāju apmierinātību ar produktu (un cenu). …
Projekts "Dzērveņu audzēšana", apskatītas divas alternatīvas ogu vākšanai (ir arī budžeti un funkcijorientētie struktūrplāni abām alternatīvām). Pielikumā prezentācija, budžeti (ar detalizētiem aprēķiniem) un struktūrplāni.
- Dzērveņu audzēšana. Projekts
- Ēdināšanas uzņēmuma izveides projekts kempingam Kuldīgā
-
Projekts "Dienvidu tilta būvēšana"
Business Plans40 Construction and construction works, Economics
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Uzņēmums "Taifūns"
Business Plans for university22
-
SIA “LK A”
Business Plans for university21
Evaluated! -
Biznesa plāns uzņēmumam SIA "Ābolītis"
Business Plans for university26
-
Šķirnes liellopu audzēšanas industrijas un produkta analīze
Business Plans for university10
-
Pārdošanas veicināšanas pasākumu izpēte SIA "Caramel"
Business Plans for university21