-
Garšaugu audzēšana
Business Plans10 Economics, Marketing, Advertising, Business
Nr. | Chapter | Page. |
Kopsavilkums | 3 | |
1. | Uzņēmuma apraksts | 4 |
2. | Produkta raksturojums | 5 |
2.1. | Garšaugu izmantošana | 5 |
3. | Tirgus analīze | 7 |
3.1. | Mērķtirgus | 7 |
3.2. | Konkurence | 7 |
4. | Mārketinga plāns | 8 |
4.1. | Mārketinga stratēģija | 8 |
4.2. | Cenas veidošana | 8 |
4.3. | Produkta virzīšana tirgū - reklāma | 8 |
5. | Uzņēmuma darbība | 9 |
5.1. | Ražošanas organizācija | 9 |
5.2. | Ražošanas ēku, iekārtu un inventāra raksturojums | 9 |
6. | Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas | 10 |
7. | SIA „ Zaļumiņi” SVID analīze | 11 |
8. | Riska faktoru analīze | 12 |
9. | Finansu informācija | 13 |
Izmantotā literatūra | 14 | |
Pielikums | 15 |
8.Riska faktoru analīze
Uzņēmējdarbība vienmēr ir pakļauta riskam, neatkarīgi no tā, vai mēs to apzināmies vai nē. Jebkura saimnieciska darbība saistīta ar daudzām grūtībām, neparedzamām situācijām, no paša uzņēmēja atkarīgiem un neatkarīgiem apstākļiem.
Uzņēmums varētu saskarties ar šādiem riska faktoriem:
Finanšu risks, tas saistīts ar iespējamību ciest finansiālus zaudējumus. Piemēram, negaidītas soda maksas vai finansiāli zaudējumi nodokļu palielinājuma pārrēķina gadījumā. Rūpīgi jāseko, lai šādas negaidītas situācijas nenotiktu, tādēļ ir tik svarīgi likumdošanas noteiktajā kārtībā vest savas uzņēmējdarbības saimnieciskās darbības uzskaiti.
Tirgus risks, kas pamatā saistīts ar izmaiņām pakalpojuma tirgū, piemēram, parādās jauni konkurenti un samazinās pieprasījums pēc mūsu konkrētā piedāvājuma. Konkurence palielināsies tieši vasaras mēnešos, jo ar mums konkurēs zemnieki, kas savu produkciju pārdos tirgū, tieši tādēļ mums jābūt pietiekami oriģinālām, mums jāseko līdzi konkurentu darbībai, patērētāju vajadzībām, kā arī vērtību maiņai. Mums jāmāk uzlabot savu preču kvalitāti, jācenšas ieviest jauninājumus.
Dabas katastrofu risks saistīts ar ugunsgrēkiem, nelaimes gadījumiem. Neuzmanīgi rīkojoties ar ierīcēm, vai tās pārslogojot, vai varbūt neuzmanīgā rīcībā ar svecēm, pirotehniku var radīt uzliesmojums un tam var sekot kāds nelaimes gadījums , tādēļ, jābūt ļoti piesardzīgām un rūpīgām sava darba veikšanā. Tādēļ vajadzētu izmantot apdrošināšanu- apdrošināt gan īpašumu, veselību, dzīvību.
Cilvēciskā faktora risks ir partnera negodīgums, uzņēmuma vadītāja pēkšņa slimība, darbinieku bezatbildība, nolaidība un citi. Tādēļ vajadzētu paredzēt jebkura darbinieka aizstāšanas un nomaiņas iespēju (pat iesaistot savas ģimenes locekļus), meklēt jaunus sadarbības partnerus, un sadarboties ar vairākiem piegādātājiem un pircējiem.
Ražošanas risks, kas sevī iekļauj neparedzētas izmaiņas ražošanas procesā, tas ir novecojusi tehnika, kas sabojājas vissaspringtajā darbu periodā, nekvalitatīvas izejvielas. Tādēļ vienmēr jāpārbauda iepirkto izejvielu kvalitāti, ievērot optimālus to uzglabāšanas apstākļus un protams, jāseko līdzi tehnikas stāvoklim un laicīgi jānovērš tās trūkumi un nerastos nekādi sarežģījumi un uzņēmums varētu veikt pilnvērtīgu darbu. …
SIA „Zaļumiņi” piedāvātie pakalpojumi būs: • kastītēs audzēti pārtikā lietojami garšaugi; • svaigu garšaugu nodrošinājums vēsajos gadalaikos; • Latvijā dabīgi audzēts produkts; Uzņēmuma darbības mērķi: • Patērētājiem piedāvāt to, ko viņi vēlas un spēj pirkt; • gūt peļņu un nodrošināt algu darbiniekiem; • laika gaitā paplašināt un attīstīt uzņēmumu plašākā mērogā; • laika gaitā palielināt sortimenta klāstu; • iegūt cilvēku atzinību, lai cilvēki vēlētos iegādāties tieši „Zaļumiņi”” produkciju. • palīdzēt samazināt ķīmisko garšvielu un sāls daudzumu ēdiena pagatavošanai, lietojot tieši mūsu produkciju. Uzņēmuma mērķi: 1. Piesaistīt klientus 2. Gūt peļņu 3. Paplašināt savu uzņēmumu Kopsavilkums 1.Uzņēmuma apraksts 2.Produkta raksturojums 2.1.Garšaugu izmantošana 3.Tirgus analīze 3.1.Mērķtirgus 3.2.Konkurence 4.Mārketinga plāns 4.1.Mārketinga stratēģija 4.2.Cenas veidošana 4.3.Produkta virzīšana tirgū - reklāma 5.Uzņēmuma darbība 5.1.Ražošanas organizācija 5.2.Ražošanas ēku, iekārtu un inventāra raksturojums 6.Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas 7.SIA „ Zaļumiņi” SVID analīze 8.Riska faktoru analīze 9.Finansu informācija: Izmantotā literatūra Pielikums
-
Garšaugu audzēšana
Business Plans10 Economics, Marketing, Advertising, Business
- SIA "Ziedu pasaule"
- ZS "Blā..."
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!ZS "Blā..."
Business Plans for secondary school20
-
SIA "Ziedu pasaule"
Business Plans for secondary school8
-
SIA "Shiitake"
Business Plans for secondary school24
-
Biznesa plāns lauksaimniecībā
Business Plans for secondary school6
-
IU "Bumbierīts"
Business Plans for secondary school14