Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
9,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:427881
 
Evaluation:
Published: 17.11.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 1 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kopsavilkums    3
1.  Uzņēmuma apraksts    5
1.1.  Uzņēmuma vizītkarte    5
1.2.  Biznesa idejas vēsture    5
1.3.  Uzņēmuma misija    5
1.4.  Uzņēmuma mērķi    5
1.5.  Uzņēmuma finansu informācija    6
1.6.  Uzņēmuma komercdarbības vide    6
2.  Pakalpojumu raksturojums    7
3.  Tirgus analīze    9
3.1.  Konkurentu raksturojums    9
3.2.  Tirgus segments    10
3.3.  Mērķtirgus    11
3.4.  SVID analīze    12
4.  Mārketinga plāns    13
4.1.  Realizācijas kanāli    13
4.2.  Cenu veidošana    13
4.3.  Produkta virzīšana tirgū    13
4.4.  Hronoloģiski sakārtotas mārketinga izmaksas    14
5.  Uzņēmuma darbība un ieviešanas plāns    16
5.1.  Pakalpojumu apraksts, tehnoloģija    16
5.2.  Ēku, iekārtu un inventāra raksturojums    16
6.1.  Vadības struktūra    17
6.2.  Nodarbinātie darbinieki    18
6.3.  Periodisks nodarbināšanas un izmaksu plāns    19
7.  Riska faktoru analīze    21
8.  Finansu informācija    22
8.1.  Plānotie ieņēmumi    22
8.2.  Patstāvīgās (netiešās) izmaksas    23
8.3.  Nodokļu aprēķins pirmajam gadam    24
8.4.  Peļņas un zaudējumu aprēķins    24
8.5.  Naudas plūsmas plāns    25
8.6.  Uzņēmuma bilance    25
9.  Plānoto rezultātu novērtējums    26
10.  Izmantotā literatūra un avoti    27
11.  Pielikumi    28
11.1.  Reklāmu paraugi    28
11.1.1.  Reklāmas plakāti un interneta banneri    28
11.1.2.  Informatīvs reklāmas buklets    29
11.1.3.  Uzņēmuma veidlapas paraugs    30
11.2.  Uzņēmuma reģistrēšanas kārtība    31
11.3.  Potenciālo ārējo finansētāju saraksts    31
11.4.  Nodokļu apmaksas kārtība    31
11.5.  Likumdošanas akti, kas jāievēro    31
11.6.  Glosārijs    32
Extract

4. MĀRKETINGA PLĀNS
4.1. Realizācijas kanāli
Visbiežāk uzņēmums izmantos tiešo realizācijas kanālu.
Šajā darbības jomā tiešais realizācijas kanāls ir visatbilstošākais, jo tiek piedāvāti unikāli pakalpojumi, ko nav iespējams nodot starpniekiem, jo darbs tiek veikts pēc pasūtījuma.
Dažkārt tiks izmantoti starpnieku uzņēmumi.
Gadījumos, kad klients atrodas ārvalstīts vai pilsētās, kas atrodas tālu no Rīgas, pastāv iespēja slēgt līgumus ar grafiskā dizaina studijām, kas atrodas netālu no klienta. Šādos gadījumos klients pasūtījumu veiks starpnieka uzņēmumā, kas nodos uzdevumu mūsu dizaineriem. Kad darbs ir veikts, mūsu dizaineri nosūta rezultātu starpniekam, kas darbu prezentē klientam.
Pirms katra attālinātā pasūtījuma tiks izvērtēts vai summa, kas jāsamaksā starpniekam par līdzdalību tiešām ir zemāka, nekā summa, kas nepieciešama SIA „WeDesign“ pārstāvja nogādāšanai pie klienta.
Nav iespējams noteikt, kas būs šie starpnieki – tie tiks izvēlēti atbilstoši indivudālajiem pasūtījumiem un visbiežāk nebūs nepieciešami.

4.2. Cenu veidošana
Cenas tiks veidotas pamatojoties uz nozarē vispārpieņemto normu par to, cik ir vērta viena augsti kvalificēta grafiskā dizainera darba stunda. Šī norma svārstās no 15 līdz 35 latiem, atkarībā no dizaina specifikācijas un kvalitātes.
Cenu veidojot tiek ņemtas vērā arī konkurentu cenas, kas nereti ir zemākas. Jāņem vērā, ka grafiskā dizaina pakalpojumus bieži piedāvā skolnieki, kas grauj tirgus cenu ar savām neatbilstoši zemajām prasībām.
No cenas 73% paredzēts atvēlēt darbinieku algām, bet 22% uzņēmuma peļņai.

4.3. Produkta virzīšana tirgū
Tiks veikti sekojoši mārketinga pasākumi produkta virzīšanai tirgū:
Personīgā pieeja, kas izpaudīsies sekojoši:
Klienti tiks aicināti uz biroju, kur tiem tiks pasniegti dzērieni un uzkodas. Vai arī mūsu pārstāvji tiks nosūtīti pie klienta, lai atvieglotu grūtības, kas var rasties ar klientu pārvietošanos.
Lielākajiem klientiem tiks sūtītas kartītes svētkos, un tiks dāvinātas krūzītes un pildspalvas, lai atgādinātu par mums. Kartīšu dizains tiks rūpīgi izstrādāts tā, lai tas būtu interesants un lai klients ar šīm kartītēm būtu lepns un labprāt tās rādītu draugiem un paziņām.
Nodarbināts mārketinga speciālists, kura uzdevums būs nodrošināt pietiekamu klientu klāstu uzņēmumā. Šis uzdevums iever sevī sekojošas darbības:
Regulāri meklēt jaunas reklāmas iespējas internetā un iegriezties ar datorgrafiku un datordizainu saistītās mājaslapās.
Atbildēt uz darba piedāvājumu sludinājumiem un izplatīt darba meklējumu sludinājumus internetā.
Apmeklēt potenciālos klientus personīgi, piedāvājot tiem SIA „WeDesign“ pakalpojumus.
Izstrādāt jaunas mārketinga stratēģijas atbilstoši esošajai situācijai tirgū.
Tiks izstrādāta mājaslapa ar portfolio.
Internetā tiks ievietoti reklāmas bannerīši ar saiti uz uzņēmuma mājaslapu.
Veicot šos mārketinga pasākumus nemitīgi tiks uzraudzīts, lai tiktu atstāts labs iespaids par uzņēmumu. Tas tiks nodrošināts, radot askētiski baudāmu vizuālo tēlu, izveidojot austas kvalitātes reklāmas un pārsteidzot cilvēkus tā, kā zemas kvalitātes uzņēmēji nespētu.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −10,98 €
Work pack Nr. 1317953
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register