Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
8,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:584315
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.08.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  Pamatproblēmas apraksts    5
1.1.  Pamatproblēmas analīze, lietojot metodi MIND MAP    5
1.2.  Konkrētās problēmas izvēle un apraksts    6
2.  Projekta alternatīvu apraksts un novērtējums    7
3.  Divu labāko alternatīvu izvēle un raksturojums    8
3.1.  Projekta alternatīvu sākotnējā koncepta izstrāde    8
3.2.  Projekta alternatīvu termiņu sākotnējais plānojums    11
3.3.  Projekta alternatīvu izmaksu analīze    12
3.4.  Projekta alternatīvu stratēģiskās nozīmes un salīdzināmo kritēriju noteikšana    16
3.5.  Projekta alternatīvu risku analīze    17
3.6.  Projekta alternatīvu vērtēšana un izvēle    18
4.  Projekta apraksts    20
4.1.  Projekta uzdevumi    21
4.2.  Projekta institūciju noteikšana    22
4.3.  Projekta organizācijas forma    23
4.4.  Projekta institūciju lomu apraksts    23
  KOPSAVILKUMS    28
Extract

IEVADS
Mājas lapas tiek sauktas arī par web lapām. Mājas lapas dod iespēju interneta lietotājiem apskatīt vizuālu informāciju globālajā interneta tīmeklī. Ar mājas lapu izstrādi nodarbojas gan privātpersonas, gan uzņēmumi. Parasti pie mājas lapas izstrādes strādā gan dizaineris, gan programmētājs. Lielāka apjoma mājas lapas tiek dēvētas par portāliem un vortāliem. Mājas lapu ietekme uz uzņēmuma peļņu un tēlu ir neapšaubāmi liela.
Mājas lapas (Website) tehniski ir tīmekļa lappušu kolekcija, ko veido caur HTTP protokolu Internetā pieejami HTML/XHTML dokumenti. Visas publiski pieejamās tīmekļa vietnes veido globālo tīmekli. Tīmekļa vietnes lapas ir pieejamas no kopēja saknes URL (mājas lapas) un parasti atrodas vienā fiziskā serverī. Lapu vietrāži organizē tās hierarhiski, savukārt hipersaites starp tām kontrolē to, kā lietotājs redz kopējo struktūru un kā notiek datplūsma starp dažādām vietnes daļām.
Daļa mājas lapu ir bezmaksas, daļa prasa abonēšanu par maksu.
Tīmekļa vietne parasti ir vienas personas, uzņēmuma vai iestādes darba rezultāts, kas veltīts noteiktai tematikai vai mērķim.
Tīmekļa vietnes ir rakstītas vai arī tiek dinamiski pārveidotas HTML (hiperteksta iezīmēšanas valoda) un ir pieejamas izmantojot tīmekļa pārlūkprogrammu. Tīmekļa vietnes sastāv no statiskām HTML lapām vai lapām, kas tiek veidotas dinamiski izmantojot tādas tehnoloģijas kā Active Server Pages (ASP) un Java Server Pages (JSP). Tīmekļa vietnei ir nepieciešama arī HTTP servera programmatūra, piemēram, Apache, kas ir Internetā visizplatītākā tīmekļa servera programmatūra. Ļoti bieži tīmekļa vietnes arī sastāv no satura, kas tiek glabāts datu bāzēs.
Pārlūkprogrammām ir pieejami arī spraudņi, kas ļauj tām attēlot aktīvo saturu, piemēram, Flash, Shockwave, kā arī Java valodā rakstītas sīklietotnes. Zināmu interaktīvo saturu var veidot arī ar JavaScript valodas palīdzību, ko atbalsta lielākā daļa pārlūkprogrammu.
Latvijā internetu ikdienā lieto vairāk kā 1 milj. iedzīvotāju. Latvijā arī ir vairāk kā 100,000 uzņēmumu, bet lielākai daļai nav savu mājas lapu. Tas nozīmē, ka potenciālie klienti nevar sazināties ar uzņēmumu, lai uzzinātu vairāk par precēm un pakalpojumiem. Tas nozīmē, ka uzņēmumi zaudē gan klientus, gan peļņu, bet uzņēmēji to nesaprot.
Kad kāds internetā(google.lv) ierakstīs tikai uzņēmējiem specifiskus vārdus(SIA, VID, nodokļu optimizācija utt.), tad, izmantojot reklāmu Google AdWords, tiks parādīta uzņēmuma SIA Interneta pilnveidošana reklāma, kas aicinās palielināt sava uzņēmuma peļņu. Kad tiks noklikšķināts uz reklāmas, tad uzņēmēji tiks pārvirzīti uz SIA Interneta pilnveidošana mājas lapu.
Mājas lapā uzņēmējiem tiks paskaidrots par mājas lapas ietekmi uz uzņēmuma peļņu, kā arī tiks piedāvāts izveidot mājas lapas par zemām cenām.
Apmeklējot SIA Interneta pilnveidošana mājas lapu, uzņēmēji tiks informēti par jaunākajiem sasniegumiem mājas lapu izveidē un interneta mārketingā.
Pētījumi pierāda, ka uzņēmumi, kuriem ir mājas lapas, ir pelnošāki.
Citi pētījumi arī pierāda, ka cilvēki, pirms pērk kādu preci, vispirms par šo preci meklē informāciju internetā, un tikai tad dodas uz veikaliem. Tas ir ļoti nopietni, jo, ja konkurentam ir sava mājas lapa, bet tavam uzņēmumam nav, tad pastāv ļoti liela varbūtība, ka klients izvēlēsies konkurenta piedāvājumu, pirms tam to apskatot internetā.
Tāpēc mājas lapu lietderību nevar apšaubīt.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −12,48 €
Work pack Nr. 1307476
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register