Business Plans
Technologies
Computers, Consumer Electronics
Interneta reklāmas Google AdWords izmantošana potenciālo ...-
Interneta reklāmas Google AdWords izmantošana potenciālo klientu piesaistīšanā
Business Plans23 Computers, Consumer Electronics, Marketing, Advertising, Business
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 3 | |
1. | Pamatproblēmas apraksts | 5 |
1.1. | Pamatproblēmas analīze, lietojot metodi MIND MAP | 5 |
1.2. | Konkrētās problēmas izvēle un apraksts | 6 |
2. | Projekta alternatīvu apraksts un novērtējums | 7 |
3. | Divu labāko alternatīvu izvēle un raksturojums | 8 |
3.1. | Projekta alternatīvu sākotnējā koncepta izstrāde | 8 |
3.2. | Projekta alternatīvu termiņu sākotnējais plānojums | 11 |
3.3. | Projekta alternatīvu izmaksu analīze | 12 |
3.4. | Projekta alternatīvu stratēģiskās nozīmes un salīdzināmo kritēriju noteikšana | 16 |
3.5. | Projekta alternatīvu risku analīze | 17 |
3.6. | Projekta alternatīvu vērtēšana un izvēle | 18 |
4. | Projekta apraksts | 20 |
4.1. | Projekta uzdevumi | 21 |
4.2. | Projekta institūciju noteikšana | 22 |
4.3. | Projekta organizācijas forma | 23 |
4.4. | Projekta institūciju lomu apraksts | 23 |
KOPSAVILKUMS | 28 |
IEVADS
Mājas lapas tiek sauktas arī par web lapām. Mājas lapas dod iespēju interneta lietotājiem apskatīt vizuālu informāciju globālajā interneta tīmeklī. Ar mājas lapu izstrādi nodarbojas gan privātpersonas, gan uzņēmumi. Parasti pie mājas lapas izstrādes strādā gan dizaineris, gan programmētājs. Lielāka apjoma mājas lapas tiek dēvētas par portāliem un vortāliem. Mājas lapu ietekme uz uzņēmuma peļņu un tēlu ir neapšaubāmi liela.
Mājas lapas (Website) tehniski ir tīmekļa lappušu kolekcija, ko veido caur HTTP protokolu Internetā pieejami HTML/XHTML dokumenti. Visas publiski pieejamās tīmekļa vietnes veido globālo tīmekli. Tīmekļa vietnes lapas ir pieejamas no kopēja saknes URL (mājas lapas) un parasti atrodas vienā fiziskā serverī. Lapu vietrāži organizē tās hierarhiski, savukārt hipersaites starp tām kontrolē to, kā lietotājs redz kopējo struktūru un kā notiek datplūsma starp dažādām vietnes daļām.
Daļa mājas lapu ir bezmaksas, daļa prasa abonēšanu par maksu.
Tīmekļa vietne parasti ir vienas personas, uzņēmuma vai iestādes darba rezultāts, kas veltīts noteiktai tematikai vai mērķim.
Tīmekļa vietnes ir rakstītas vai arī tiek dinamiski pārveidotas HTML (hiperteksta iezīmēšanas valoda) un ir pieejamas izmantojot tīmekļa pārlūkprogrammu. Tīmekļa vietnes sastāv no statiskām HTML lapām vai lapām, kas tiek veidotas dinamiski izmantojot tādas tehnoloģijas kā Active Server Pages (ASP) un Java Server Pages (JSP). Tīmekļa vietnei ir nepieciešama arī HTTP servera programmatūra, piemēram, Apache, kas ir Internetā visizplatītākā tīmekļa servera programmatūra. Ļoti bieži tīmekļa vietnes arī sastāv no satura, kas tiek glabāts datu bāzēs.
Pārlūkprogrammām ir pieejami arī spraudņi, kas ļauj tām attēlot aktīvo saturu, piemēram, Flash, Shockwave, kā arī Java valodā rakstītas sīklietotnes. Zināmu interaktīvo saturu var veidot arī ar JavaScript valodas palīdzību, ko atbalsta lielākā daļa pārlūkprogrammu.
Latvijā internetu ikdienā lieto vairāk kā 1 milj. iedzīvotāju. Latvijā arī ir vairāk kā 100,000 uzņēmumu, bet lielākai daļai nav savu mājas lapu. Tas nozīmē, ka potenciālie klienti nevar sazināties ar uzņēmumu, lai uzzinātu vairāk par precēm un pakalpojumiem. Tas nozīmē, ka uzņēmumi zaudē gan klientus, gan peļņu, bet uzņēmēji to nesaprot.
Kad kāds internetā(google.lv) ierakstīs tikai uzņēmējiem specifiskus vārdus(SIA, VID, nodokļu optimizācija utt.), tad, izmantojot reklāmu Google AdWords, tiks parādīta uzņēmuma SIA Interneta pilnveidošana reklāma, kas aicinās palielināt sava uzņēmuma peļņu. Kad tiks noklikšķināts uz reklāmas, tad uzņēmēji tiks pārvirzīti uz SIA Interneta pilnveidošana mājas lapu.
Mājas lapā uzņēmējiem tiks paskaidrots par mājas lapas ietekmi uz uzņēmuma peļņu, kā arī tiks piedāvāts izveidot mājas lapas par zemām cenām.
Apmeklējot SIA Interneta pilnveidošana mājas lapu, uzņēmēji tiks informēti par jaunākajiem sasniegumiem mājas lapu izveidē un interneta mārketingā.
Pētījumi pierāda, ka uzņēmumi, kuriem ir mājas lapas, ir pelnošāki.
Citi pētījumi arī pierāda, ka cilvēki, pirms pērk kādu preci, vispirms par šo preci meklē informāciju internetā, un tikai tad dodas uz veikaliem. Tas ir ļoti nopietni, jo, ja konkurentam ir sava mājas lapa, bet tavam uzņēmumam nav, tad pastāv ļoti liela varbūtība, ka klients izvēlēsies konkurenta piedāvājumu, pirms tam to apskatot internetā.
Tāpēc mājas lapu lietderību nevar apšaubīt.
…
Darbs projektu vadīšanā. Projekts izstrādāts, lai piesaistītu klientus, izmantojot Google AdWords. Projekta mērķis ir iepazīstināt uzņēmējus ar mājas lapu iespējām un interneta mārketingu. Lai šo mērķi sasniegtu, tiek izvirzītas 4 alternatīvas- 1.Informatīvas un izglītojošas konferences rīkošana; 2. SIA "Interneta pilnveidošana" reklāma internetā, izmantojot Google AdWords; 3.Personīga uzņēmumu apmeklēšana un informēšana par jauno produktu; 4. Reklāmas rakstu pirkšana masu mēdijos. Projekta gaitā tiek atlasītas 2 piemērotākās alternatīvas, kuras vēlāk tiek analizētas sīkāk- Informatīvas un izglītojošas konferences rīkošana un Google AdWords reklāma. Pirmās alternatīvas priekšrocība ir personisks kontakts un atgriezeniskā saite, bet otrās-zemas izmaksas, mazs laika patēriņš un plaša auditorijas aptvere. Projekta turpinājumā tiek izstrādāti abu alternatīvu termiņu plānojumi, noteiktas izmaksas, kā arī tiek veikta abu alternatīvu salīdzināšana pēc dažādiem kritērijiem. Izanalizējot šos parametrus, tiek secināts, ka rentablāks ir projekts par Google AdWords reklāmas kampaņu. Pēdējā darba nodaļa tiek veltīta projekta detalizētam izklāstam, kurā tika noteiktas projekta institūcijas un to lomas, organizācijas forma. Aizstāvēts ar atzīmi- 8!
-
Interneta reklāmas Google AdWords izmantošana potenciālo klientu piesaistīšanā
Business Plans23 Computers, Consumer Electronics, Marketing, Advertising, Business
- SIA "Interneta pasaule"
- SIA “Miks datori” biznesa plāns
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!SIA "Interneta pasaule"
Business Plans for university23
-
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "JMDK"
Business Plans for university10
-
Uzņēmuma SIA "Tīrība" mārketinga biznesa plāns
Business Plans for university45
-
SIA „Notox”
Business Plans for university29
-
Reklāmas budžeta plāns lauku mājai "Upes līči"
Business Plans for university5