Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
8,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:664499
 
Evaluation:
Published: 27.09.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Jauna uzņēmuma izveides iespēju teorētiskie aspekti    4
1.1.  Jauna produkta attīstības lēmumu pieņemšanas process    4
1.2.  Siera restorāna idejas apraksts    5
1.3.  Tirgus izpēte    6
1.4.  Mārketinga pasākumi    7
2.  Tirgus izpēte    9
2.1.  Ēdināšanas uzņēmumu pakalpojumi Rīgā    9
1.2.  Konkurentu piedāvājums    10
1.3.  Siera restorāni ārvalstīs    12
1.4.  Siera restorāna piedāvājuma pieprasījuma izpēte    14
3.  Mārketinga pasākumi jaunam siera restorānam    19
3.1.  Kompleksais mērketings    19
3.1.1.  Vieta    19
3.1.2.  Produkts    19
3.1.3.  Cena    20
3.1.4.  Veicināšana    20
  Secinājumi    22
  Priekšlikumi    23
  Literatūras avotu saraksts    24
Extract

Secinājumi
Darba izstrādes laikā autore secina, ka:
1. Pasaulē ir vairāki specializētie siera restorāni, kuri piedāvā vidējas un augstas kvalitātes siera ēdienus, plašu vīnu klāstu, interesantus telpu noformējumus un dažādus izklaides pasākumus.
2. Kaut arī Rīgā līdz šim nebija izveidots specializētais siera restorāns, daudzi Rīgas ēdināšanas uzņēmumi piedāvā plašu vīnu klāstu un ēdienus, kuru galvenā sastāvdaļa ir tieši siers.
3. Latvijas iedzīvotāji ir ieinteresēti siera restorāna apmeklēšanā un pakalpojuma izmantošanā, dodot priekšroku restorānam ar pilnu un daļēju viesmīļu apkalpošanu.
4. Izvēloties ēdināšanas uzņēmumus, cilvēkus visvairāk ietekmē tādi faktori kā ēdienu piedāvājuma sortiments un kvalitāte, kā arī cenu līmenis.
5. Jauna restorāna atvēršanā lielāko problēmu var sagadāt tas, ka cilvēki nav gatavi maksāt pakalpojumam atbilstošu cenu.
6. Lielākā daļa cilvēku gūst informāciju par ēdināšanas uzņēmumiem no saviem radiniekiem un draugiem, kā arī lasot ziņas internetā.

Priekšlikumi
1. Sakarā ar to, ka līdz šim Latvijā vēl nebija izveidots siera restorāns un Rīgas ēdināšanas uzņēmumi piedāvā samērā šauru siera ēdienu sortimentu, uzņēmumam ir jāapgūst niša, izstrādājot jaunu un unikālu produktu.
2. Ņemot vērā potenciālo klientu vēlmes, jaunam siera restorānam būtu jāpiedāvā daļēja vai pilna viesmīļu apkalpošana.
3. Lai piesaistītu pēc iespējas vairāk apmeklētāju, siera restorāna vadītājiem ir jāizstrādā daudzveidīgs ēdienu sortiments un demokrātiska cenu politika.
4. Uzņēmuma vadītājiem regulāri jāseko līdzi pieprasījumam un, ja ir nepieciešamība, jāstrādā pie cenu politikas, ieviešot dažādas atlaides vai mainot piedāvājumu.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −12,77 €
Work pack Nr. 1325599
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register