Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
8,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:899541
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.06.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  STUDIJU DARBS    1
  Ievads    3
  Kopsavilkums    4
1.  Uzņēmuma apraksts    5
2.  Pakalpojumu apraksts    7
3.  Tirgus analīze un mārketinga stratēģija    8
jeb mārketinga pamatelementi    11
5.  Uzņēmuma vadība un organizatoriskā struktūra    21
6.  Problēmas un risks    23
  Izmantotā literatūra    27
Extract

Ievads

Studijas darba tēma ir “Jauna tūrisma uzņēmuma izveides iespējas Saldū ”.
Darba mērķis ir izveidot biznesa plānu tūrisma uzņēmumam . Lai šo mērķi sasniegtu jāveic šādi uzdevumi:
• Jāizveido biznesa plāns jaunam uzņēmumam Saldus rajonā,
• Jāraksturo uzņēmuma piedāvājums,
• Jāraksturo uzņēmuma finansiālais plānojums.
Šāda studija darba tēma tika izvēlēta, tāpēc, ka pašlaik Latvijā tūrisma nozare strauji attīstās un šī nozare ir peļņas nesoša. Ir arī reāla doma šo biznesa plānu realizēt arī dzīvē.
Biznesa plāns ir dokuments, kurš domāts, lai plānotu firmas darbības virzienu noteiktā laika posmā.
Biznesa plānu lieto, lai attīstītu idejas par sava biznesa īstenošanu. Tā ir iespēja izstrādāt stratēģiju, apskatot uzņēmumu no visām pusēm, piemēram, mārketinga, finanšu un darbības.
Ja jūs vēlaties dabūt aizņēmumu no bankas vai no kāda privāta uzņēmuma, neredzot biznesa plānu, vairums aizdevēju un ieguldītāju neieguldīs naudu jūsu biznesā.
Uzņēmējdarbība ir nepārtaukta un asu konkurējošu ideju un uzņēmēja personisko īpašību pārbaude, torētisko zināšanu līmeņa un profesionālās darbības eksāmens, dabiska atlase, atstājot “virs ūdens” tikai tos, kuri spēj saskatīt, saprast, novērtēt, strādāt un apmierināt noteiktas sabiedrības vajadzības un caur tām arī savas personiskās vajadzības.
Vidēji un diezgan turīgiem cilvēkiem uzņēmējdarbībā viss sākas ar konkrētu mirkli, ideju, domu, varbūt pat ar sapni, vai negaidītu labvēlīgu apstākļu iestāšanos, kā arī spēju saskatīt reāli apkārt notiekošo - to, ko neredz un kam nenotic citi. Varētu pat teikt, ka tas ir kā pavediens, kuru daudzi pazaudē, uzskatot to par nevērtīgu. Bet citiem, lai spertu nozīmīgo soli uzņēmējdarbības uzsākšanā, šajā sākuma posmā pietrūkst drosmes, uzņēmības, nepieciešamo zināšanu un iemaņu, kā arī pārliecības par sava biznesa iespējām. Tomēr nedrīkst aizmirst, ka šodien labām idejām ir zelta vērtība, tāpēc vajadzētu dot tām vismaz vienu iespēju pierādīt sevi kaut vai uz papīra – biznesa un finansu plānā, lai vēlāk nevajadzētu nožēlot, ieraugot kaut ko līdzīgu cita uzņēmēja veiksmīgi īstenotajā projektā.
Tiks izveidota lauku māja „Draugi”. Lauku mājas misija būs saviem potenciālajiem klientiem sniegt kvalitatīvāku, veselīgāku un interesantāku atpūtu un izklaidi, nekā tas šobrīd tiek piedāvāts konkurentu apmešanās mītnēs, dodot lielāku izvēles brīvību un iespēju darīt ko labu pašam priekš sevis.

Kopsavilkums

Uzņēmuma mērķis ir lauku mājas izveide. Mājas atrašanās vieta ir Kurzemē, Saldus rajonā, Brocēnu lauku teritorijā, 110 kilometru attālumā no Rīgas. Lauku mājas 1. stāvā būs banketu zāle, virtuve, tualete un saimniecības telpa 2. stāvā būs 4 divvietīgas guļamistabas ar kopēju vannas istabu. Saviem klientiem viesu nams piedāvās tādus pakalpojumus, kā vienas guļamistabas noma vai visas mājas noma, pirts noma, ka arī papildpakalpojumus. Plānots, kā uzņēmums savu darbību uzsāks 2007. gada aprīlī.
Biznesa plānā, tiek parādīta vispārējā informācija par uzņēmumu, kā arī uzņēmuma misiju. Tiks sniegta informācija par piedāvātiem pakalpojumiem. Tiks veikta tirgus analīze, nozares raksturojums, tiks parādīti un analizēti lielākie konkurenti. Tiks izanalizētas priekšrocības, trūkumi, iespējas un draudi un izstrādāta SVID analīze. Uzņēmums ir pilnīgi jauns, līdz ar to ir nepieciešama reklāma. Biznesa plānā analizēti reklāmas veidi un izstrādāts reklāmas budžets. Biznesa plānā beigās parādīta finanšu informācija: peļņas un zaudējumu aprēķins, plānotā bilance, ka arī naudas plūsmas grafiks. Analizējot plānotos ienākumus un izdevumus, var secināt, ka uzņēmums strādās ar peļņu.
Galvenie mērķi, kurus lauku māja ”Draugi” izvirza sev uzsākot uzņēmējdarbību, ir sekmīga uzņēmuma darbība un attīstība. Uzņēmums par ļoti svarīgu uzskata augstas kvalitātes pakalpojumu sniegšanu par klientiem pieejamām cenām, kas nodrošinās uzņēmumam ienākumu gūšanu un līdz ar to varēs sasniegt tādu uzņēmuma izvirzītu mērķi, kā peļņas gūšanu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register