-
Kafejnīcas biznesa plāns
2011 - 2015 years
Nr. | Chapter | Page. |
Kopsavilkums | ||
1. | Uzņēmuma apraksts | |
1.1. | Pamatinformācija par uzņēmumu | |
1.2. | Uzņēmuma (biznesa idejas) vēsture | |
1.3. | Uzņēmuma misija un vīzija | |
1.4. | Uzņēmuma mērķi | |
1.5. | Uzņēmuma finanšu vajadzības | |
2. | Uzņēmuma produkta raksturojums | |
2.1. | Uzņēmuma pakalpojumu raksturs, funkcionālais uzdevums un izmantošana | |
2.2. | Kafejnīcas piedāvājumi un to raksturojums | |
3. | Tirgus analīze | |
3.1. | Vispārējs tirgus apraksts | |
3.2. | Mērķa tirgus segmentācija | |
3.3. | Konkurentu analīze | |
3.4. | SVID analīze | |
4. | Mārketinga stratēģija | |
4.1. | Uzņēmuma cenu politika | |
4.2. | Pakalpojumu tirdzniecības veicināšanas pasākumi | |
4.3. | Reklāma | |
5. | Uzņēmuma funkcionēšanas jeb ražošanas plāns | |
5.1. | Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums | |
5.2. | Uzņēmumā izmantojamie resursi | |
5.3. | Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi | |
6. | Uzņēmuma vadība | |
6.1. | Uzņēmuma vadības organizācija | |
6.2. | Uzņēmumā nodarbinātais personāls | |
6.2.1. | Darbinieku štatu saraksts, atalgojums un motivācija | |
6.3. | Izejvielu iepirkšana | |
7. | Problēmas un risks | |
7.1. | Risks, tā veidi un riska samazināšanas pasākumi | |
8. | Finanšu informācija | |
8.1. | Uzņēmuma ienākumi | |
8.2 | Pilna gada peļņas un zaudējumu aprēķins |
Kopsavilkums
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „Hot&Cold” nodibināta 2012.gada 12.februārī Rīgas pilsētas Uzņēmumu reģistrā. Uzņēmums atrodas Rīgas centrā, kur nomās telpas. Uzņēmuma pamatkapitāls sastāda 2000.00Ls lielu summu. Lai uzsāktu veiksmīgu darbības sākumu SIA „Hot&Cold” nepieciešams ņemt aizņēmumu no AS „Swedbank” par 20 000.00Ls uz 15 gadiem ar procentu likmi 12%, kas tiks izmantoti pamatlīdzekļu, inventāra un izejvielu iegādei.
SIA „Hot&Cold” noteiktais darbības veids ir kafejnīca, kas piedāvā uzkodas atbilstoši gadalaikam un ir sadalīts pa sezonām - vasaras sezonā (aprīlis – septembris) ziemas sezonā (oktobris – marts). Sezonas atšķiras ar piedāvājumu. Vasaras sezonā, kā zināms, ļoti pieprasīts ir saldējums, bet tā kā ziemas sezonā saldējumam ir ļoti minimāls pieprasījums, tad jāizdomā arī kaut kas cits ko piedāvāt ziemas sezonā. SIA „Hot&Cold” ziemas sezonā piedāvā īpašās plānās pankūkas jeb crepes, kuras ir ļoti iecienītas ārvalstīs, piemēram, Francijā. Vēl viena īpaša pazīme ir saldējuma kokteiļu lielā dažādība. Parasti ēdināšanas iestādēs piedāvā ļoti mazu saldējuma kokteiļu klāstu (vidēji 3 – 5 dažādi), bet SIA „Hot&Cold” piedāvās vairāk kā 15 un izveidos arvien jaunus veidus. Turklāt šos saldējuma kokteiļus būs iespējams paņemt līdzi, tāpat kā kafiju.
Kafejnīcas galvenie uzdevumi ir apmierināt klientu vēlmes katrā sezonā, veikt apkalpošanu ar augstu kvalitāti, kā arī rosināt cilvēkus iesaistīties uzņēmuma attīstībā – aizpildot pieejamās anketas par uzņēmumu, kā arī rakstot dažādus ieteikumus un sūdzības. Tam tiks paraudzēta īpaša kastīte uzņēmuma telpās. Uzņēmums piedāvā dažādas darba iespējas un ir ļoti labvēlīgs studentiem, jo ir pieejams gan pilnas, gan pusslodzes darbs, kā arī maiņu darbs, kur grafiku var diezgan elastīgi pielāgot savām vajadzībām. Darbu iegūt var arī cilvēki bez pieredzes – notiek arī apmācības uz vietas.
Izanalizējot un izpētot cilvēku vēlmes un iespējamos resursus, secinājums ir tāds, ka tieši šāda veida kafejnīcas nav, tāpēc vēlamies piedāvāt ko jaunu, kas atsvaidzinātu drūmo ikdienu un kur iegrieztos jebkurā gada laikā, zinot, ka tur būs tieši tas, kas ir vajadzīgs.
…
Vienkāršs kafejnīcas biznesa plāns
- Biznesa plāns
- Biznesa plāns
- Kafejnīcas biznesa plāns
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Biznesa plāns
Business Plans for university15
-
Biznesa plāns
Business Plans for university24
-
Uzņēmuma biznesa plāns
Business Plans for university10
-
Radio "Boss" biznesa plāns
Business Plans for university14
-
Komercdarbības (biznesa) plāns SIA "Bicepss"
Business Plans for university44