-
Kafejnīcas izveides biznesa plāns
Nr. | Chapter | Page. |
Kopsavilkums | 2 | |
Anotācija | 4 | |
Ievads | 4 | |
1. | Nākotnes ieceru pamatojums | 5 |
1.1. | Informācija par uzņēmumu, tā stratēģiju un vadību | 5 |
1.2. | Piedāvātā pakalpojuma apraksts | 9 |
1.3. | Ražošanas/piegādes apraksts | 10 |
1.4. | Telpu izvēle | 12 |
1.5. | Tirgus izpēte | 13 |
1.6. | Konkurence, konkurējošie uzņēmumi | 14 |
1.7. | SVID analīze | 16 |
1.8. | Problēmas un riski | 17 |
1.9. | Cenu stratēģija | 18 |
2. | Finansiālā informācija | 19 |
2.1. | Uzņēmējdarbības izmaksu plāns | 20 |
2.2. | Naudas plūsmas plāns | 26 |
2.3. | Peļņas vai zaudējuma plāns | 29 |
2.4. | Bilance | 30 |
2.5. | Plānoto rezultātu novērtējums | 33 |
Nobeigums | 35 | |
Izmantotās literatūras saraksts | 36 |
KOPSAVILKUMS
Biznesa plāna izstrādāšana bija nepieciešama, lai piedalītos izsludinātajā konkursā par kafejnīcas izveidi Ventspils pilsētas pašvaldības bezpeļņas uzņēmumam (turpmāk tekstā VPPBU) “Ventspils tirgus” piederošajās telpās. Tāpēc radās ideja par sava uzņēmuma dibināšanu un uzņēmējdarbības uzsākšanu.
Konkursa norises laiks bija noteikts pietiekami pieņemamā laika posmā, lai paspētu nodibināt jaunu uzņēmumu un izvirzītu galvenos darbības mērķus:
1) sabiedriskās ēdināšanas pakalpojumu sniegšana Ventspils pilsētas iedzīvotājiem, tūristiem, akcentējot, ka kafejnīcu apmeklēs dažādi iedzīvotāju slāņi un klienti ar dažādu vecuma amplitūdu;
2) kafejnīcas izveidošanu cieši saistīt ar kultūrvēsturisko vidi – Vecpilsētu, ietverot šajā pasākumā savdabīgu telpu interjeru;
3) aktīvi piedalīties dažādu aktivitāšu organizēšanā klientu piesaistei, kā arī saturīga viņu brīvā laika pavadīšanai, piedāvājot izklaides pakalpojumus;
4) savstarpēji vienoties un sadarboties ar VPPBU “Ventspils tirgus”, lai pēc iespējas īsākā laika posmā kafejnīca rentabli pildītu iepriekš minētās funkcijas.
Lai realizētu šos uzņēmējdarbības galvenos mērķus, nepieciešams:
veikt telpu kosmētisko remontu;
iegādāties galvenās tehnoloģiskās iekārtas;
sabalansēt telpu iekšējo plānojumu ar interjeru;
izvēlēties kvalificētus darbiniekus;
sagatavot detalizētu uzņēmuma darbības plānu, ietverot pakalpojuma sniegšanas būtiskākos principus.
Pēc mērķu izvirzīšanas svarīgi plānot finansējuma avotus, neizslēdzot variantu par projekta sagatavošanu un iesniegšanu (piemēram, SAPARD), bankas aizdevumu, personīgo līdzekļu ieguldījumu vai partneru līdzekļu ieguldījumu.
Uzņēmums IK META reģistrēsies kā individuālais komersants un tiks dibināts 2003.gada novembra mēnesī, plānojot uzsākt reālo darbību jau 2004.gada janvāra mēnesī. IK META īpašnieks - Inita Pormane neieguldīs nekādus krājumus vai personīgos naudas līdzekļus, bet izmantos bankas aizdevumu, ieķīlājot savu nekustamo īpašumu – dzīvojamo ēku ar tai piederošo zemes platību.
Individuālā komersanta uzņēmuma META „Biznesa plāns” 2004.gadam
Galvenie konkurenti uzņēmuma kā sabiedriskās ēdināšanas pakalpojumu sniedzējam ir dažas nelielas kafejnīcas Vecpilsētā, bet, veicot konkurentu darbības un piedāvājuma analīzi, IK META izveidotajai kafejnīcai „BURAS” nav pamatojuma satraukties par nopietnu konkurenci šajā sfērā.
Jau pirmajos uzņēmuma darbības mēnešos plānots veikt aktīvu reklāmas kampaņu, popularizējot ne tikai kafejnīcu „BURAS”, bet iepazīstinot sabiedrību ar IK META vārdu, jo papildus vēl tiks sniegti reklāmas un izklaides pakalpojumi. Šīs kampaņas galvenais mērķis ir piesaistīt jaunus klientus un atrast stabilu nišu pakalpojumu sniegšanas sfērā.
Uzņēmuma IK META izveidotajā objektā – kafejnīcā strādās 7 darbinieki, no kuriem 1 – vadītājs, 6 – tehniskais personāls.
Pēc finanšu aprēķiniem IK META viens no objektiem – kafejnīca „BURAS” var strādāt ar peļņu un tuvākajos gados attīstīties, jo biznesa plānā aplūkots variants ar minimālām izmaksām un vidējiem ieņēmumiem, 1.gadā neplānojot strauju ieņēmumu pieaugumu. Taču jau katru nākošo gadu varētu veidoties peļņa. Par to liecina aprēķini, ka gada beigās plānoti ieņēmumi - Ls 49 500 , bet izdevumi – Ls 48 113.
Nopietns darbs uzņēmējdarbībā jāveic 2004.gada I ceturksnī, koncentrējoties uz to, ka šajā periodā būs neliels klientu skaits kafejnīcas apmeklējumā. Radušos zaudējumus I ceturksnī jākompensē maksimāli jau nākošajos – II un III ceturkšņos.
…
Biznesa plānā pētīts tirgus, sabiedriskā ēdināšana, konkrēta uzņēmuma iespējas, bilance, aprēķini, perspektīvas, priekšlikumi.
- Kafejnīcas izveides biznesa plāns
- Viesu mājas izveidošana
- Zemnieku saimniecība "Ražīgums"
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Biznesa plāns IK "Stūrmanis" 2009.gadam
Business Plans for university25
-
Biznesa plāns
Business Plans for university15
-
Biznesa plāns SIA "Svariņš"
Business Plans for university27
-
SIA "Papīra trauki" biznesa plāns
Business Plans for university15
-
Biznesa plāns IK "Dizainss"
Business Plans for university20