Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
11,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:277875
 
Evaluation:
Published: 06.03.2014.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 4 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
  Kopsavilkums    5
2.  Pakalpojumu raksturojums, ražošanas procesa apraksts    8
2.1.  Piedāvājuma apraksts    8
2.2.  Uzņēmuma projektēšana    8
2.3.  Uzņēmuma telpu platības aprēķināšana    8
2.4.  Uzņēmuma apmeklētāju skaita aprēķināšana    8
2.5.  Uzņēmuma interjera un iekārtojuma izvietojums    9
2.6.  Kvalitātes kontroles pasākumi    9
3.  Uzņēmuma menedžmenta apraksts    11
3.1.  Uzņēmuma organizatoriskās struktūras izveidošana    11
3.2.  Uzņēmuma darbiniekiem izvirzāmo prasmju, iemaņu un spēju noteikšana, atlases principu izstrāde, darba režīms    11
3.3.  Darbinieku veicamo pienākumu apraksts    11
4.  Tirgus analīze un mārketinga darbību apraksts    13
4.1.  Patērētāju analīzes veikšana    13
4.2.  Konkurentu analīze    14
4.3.  Cenas noteikšana metožu un politikas    16
4.4.  Pārdošanas veicināšanas un virzīšanas pasākumi    16
4.5.  Reklāmas gada plānas    16
4.6.  Uzņēmuma logo    17
4.7.  Plānotā uzņēmuma SVID analīze un darbības stratēģiju noteikšana    18
5.  Riska faktoru analīze    20
6.  Finanšu plāns un darbības rezultātu analīze    21
6.1.  Uzņēmuma izmaksu aprēķins    21
6.2.  Uzņēmuma realizācijas ieņēmumi    21
6.3.  Uzņēmuma izmaksu aprēķināšana    21
6.3.1.  Pamatlīdzekļu nolietojuma aprēķins    21
6.3.2.  Darbinieku darba algas aprēķins    23
6.3.3.  Ražošanas un pārējās izmaksas    23
6.4.  Uzņēmuma plānotas peļņas vai zaudējuma aprēķināšana    24
6.5.  Naudas plūsmas pārskata izveide    24
6.6.  Uzņēmuma plānotā bilance    25
6.7.  uzņēmuma saimnieciskās darbības rezultātu analīze    26
  Izmantotā literatūra    28
  Pielikums    29
Extract

1.3.Uzņēmuma misija un galveno mērķu izstrāde
SIA „Cake Queen” ir jauna, apņēmības pilna, maza omulīga konditoreja. Kas savas iemaņas tikai attīsta un analizē. Konditorejas attīstība ir paredzēta tikai Latvijas teritorijā. Uz vietas ceptas smalkmaizītes konditorejai piešķir savu gaismu un atmosfēru. Konditorejā strādā tikai divi cilvēki, viens gatavo smalkmaizītes, bet otrs apkalpo klientus, tā ir māksla cept ar mīlestību. Ražošanas procesu un metodes katrs klients var redzēt pats uz vietas, baudot karstās smalkmaizītes, kas tiek gatavotas pēc visparastākajām tehnoloģijām.
Misija ir, lai klienti tiktu apmierināti ar svaigām konditorejas smalkmaizītēm. Lai klienti ēstu ar baudu un dzirdētu ar smaidu. Dzirdēt kā, tavā priekšā tiek gatavotas smalkmaizītes ir fantastiski, tas rosina apetīti. Izjust kā, mutē kūst un kraukšķ smalkmaizītes.
Konditorejas vīzija ir sniegt klientiem augstāko kvalitāti par pieļaujami zemāko cenu. Protams arī zīmola stabilitāti, klientu atpazīstamību. Stratēģiskais mērķis ir attīstīties, atverot „Cake Queen” konditoreju katrā Latvijas reģionā. Konditorejas attīstīšanos, ir izstrādāt taktiskos mērķus, kas ir divu gadu laikā atvērt Latgales, Zemgales, Vidzemes, Kurzemes reģionos SIA „Cake Queen” konditorejas. Operatīvais mērķis, ir katrā reģionā pieņemt specializētus darbiniekus, izplānot izdevīgāko reālo, atrašanās vietu un iekarot tirgus daļu.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,48 €
Work pack Nr. 1337945
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register