Kā sava biznesa plāna tēmu es izraudzījos biškopības produktu mazumtirdzniecību, tāpēc es uzskatīju, ka man būtu vērtīgi izpētīt konkrēti šo nozari un attiecīgos produktus.
Mana nozares apraksta mērķis bija noskaidrot vai uzņēmums, kurš darbosies šajā tautsaimniecības nozarē, spēs sekmīgi darboties Latvijas jau tā pārblīvētajā tirgū, kā arī izveidot materiālu mana biznesa plāna otrajai un trešajai nodaļai par uzņēmuma produkta raksturojumu un tirgus analīzi.
Galvenie pētīšanas paņēmieni, ko nolēmu izmantot bija interneta resursu,
statistikas pētījumu, ekspertu komentāru un bibliotēkā pieejamo literatūru apsekošana par attiecīgo nozari un produktiem.
Mazumtirdzniecība ir:
„process, kurā juridiska persona ir reģistrēts individuālā darba veicējs, iepērk preces no ražotājiem vai vairumtirgotājiem un pārdod tās galapatērētājiem viņu personīgajam patēriņam bez īpašas pārstrādes vai apstrādes” [.-54.]…