-
Mikrouzņēmums "Saulstariņš"
Business Plans44 Economics, Marketing, Advertising, Business
2011 - 2015 years
Nr. | Chapter | Page. |
Kopasavilkums | 4 | |
1. | Uzņēmuma apraksts | 5 |
1.1. | Pamatinformācija par uzņēmumu | 5 |
1.2. | Uzņēmuma darbības sfēra | 6 |
1.2.1. | Uzņēmuma pamatdarbība | 6 |
1.2.2. | Uzņēmuma papilddarbība | 6 |
1.3. | Uzņēmējdarbības forma | 6 |
1.4. | Uzņēmuma īpašnieki un amatperosnas | 7 |
1.5. | Uzņēmuma misija un mērķi | 7 |
1.6. | Uzņēmuma finanšu vajadzības | 8 |
2. | Biznesa idejas apraksts | 9 |
2.1. | Biznesa idejas rašanās vēsture | 9 |
2.2. | Biznesa idejas būtība un unikalitāte | 9 |
2.3. | Klientu ieguvums | 10 |
2.4. | Idejas potenciāls | 10 |
2.5. | Ienākumu gūšanas veids | 10 |
3. | Pakaplojuma apraksts | 11 |
3.1. | Pamatdarbības apraksts | 11 |
3.2. | Papilddarbības apraksts | 12 |
3.3. | Pakalpojuma kvalitāte | 13 |
3.4. | Pakalpojuma attīstības pakāpe | 13 |
4. | Uzņēmuma vadība un personāls | 15 |
4.1. | Esošā organizācijas strukūtra | 15 |
4.2. | Profesiju apraksts | 15 |
4.3. | Darbinieku algu sadalījums | 18 |
5. | Nozares un tirgus analīze | 19 |
5.1. | Nozares analīze | 19 |
5.1.1. | Nozares vispārīgs raksturojums | 19 |
5.1.2. | Iedzīvotāju demogrāfikais stāvoklis Latvijā | 21 |
5.1.3. | Nozares ekonomiskā situācija | 22 |
5.1.4. | Nozares stuktūras un darbojošie spēki | 23 |
5.2. | Tirgus analīze | 24 |
5.2.1. | Mērķa tirgus | 24 |
5.2.2. | Konkurentu analīze | 25 |
6. | Tirgus statēģija | 27 |
6.1. | Mērķa tirgus un segmenti | 27 |
6.2. | Cenu stratēģija | 28 |
6.3. | Pakalopjuma virzīšana tirgū | 29 |
6.3.1. | Reklāma | 30 |
7. | Uzņēmuma funcionēšanas plāns | 32 |
7.1. | Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums | 32 |
7.2. | Uzņēmumā izmantojamie resursi | 33 |
7.3. | Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi | 33 |
8. | Finanšu informācija | 35 |
8.1. | Uzņēmuma sākuma bilance | 35 |
8.2. | Uzņēmuma pakalpojuma sniegšanas ieņēmumi | 35 |
8.3. | Uzņēmuma pakalpojuma sniegšanas izdevumi | 36 |
8.4. | Peļņas vai zaudējuma aprēķins | 37 |
8.5. | Bankas aizdevuma atmaksas grafiks | 38 |
8.6. | Uzņēmuma beigu bilance | 39 |
9. | SVID analīze | 40 |
10. | Bibliogrāfisko norāžu saraksts | 41 |
Pielikumi | 42 |
6.3 Pakalopjuma virzīšana tirgū
Uzņēmuma darbības uzsākšanas posmā liela nozīme ir informējošai reklāmai, jo uzņēmums vēl nav pazīstams tirgū, tāpēc lieli spēki jāpieliek, lai tas tiktu ievērots un tam veidotos savs klientu loks. Brīdī, kad uzņēmums jau būs nostiprinājis savas pozīcijas un izvērsīsies konkurence starp citām privātās pirmsskolas izglītības iestādēm tirgū, aktuāla kļūs pārliecinošā reklāma, kas pārliecinās patērētājus, ka tieši privātajam mājas darziņam „Saulstariņš” sniegtie pakalpojumi ir drošākie, uzticamākie un kvalitatīvākie. Savukārt uzņēmuma brieduma stadijā būs vajadzīga atgādinošā reklāma, lai klientu atmiņā saglabātu pakalpojumu labās īpašības.
Informācija presē un internetā ātri sasniedz savu mērķauditoriju, jo tiem, kam tas liksies aktuāli uzreiz to piefiksēs un painteresēsies par to sīkāk. Ļoti svarīga ir arī mutiskā reklāma, jo daudzi jaunie vecāki atzīst, ka par kādu konkrētu pirmsskolas izglītības iestādi uzzinājuši tieši no paziņām, draugiem vai ģimenes locekļiem, nevis no plašsaziņas līdzekļiem, tādēļ jo īpaši svarīga ir uzņēmuma tēla veidošana apkārtējā sabiedrībā.
Īpaša uzmanība tiks pievērsta arī sabiedrībai ar masu informācijas līdzekļiem, valsts un pašvaldību institūcijām, sabiedriskajām institūcijām, tāpēc ir nolemts veicināt sadarbību, mediju pārstāvjiem viegli iegūstot patiesu informāciju par uzņēmuma darbību, kā arī finansiāli atbalstot pasākumus.
6.3.1 Reklāma
Lai gan reklāmas mūsdienās bieži tiek uztvertas skeptiski, ar neuzticību, tās ir svarīgs līdzeklis uzņēmuma atpazīstamības veidošanā un to nedrīkst neizmantot. Reklāmu galvenais mērķis būs uzņēmuma zīmola atpazīstamības veicināšana, kā arī informēt par pakalpojumiem, ko piedāvā uzņēmums. Šo reklāmu mērķauditorija ir ģimenes ar bērniem, precīzāk vecāki, neatkarīgi no to dzimuma, reliģijas, sociālās piederības utt. …
Biznesa plāns par mikrouzņēmums „Saulstariņš”, kas ir mājas privātais bērnudārzs, kas nodarbojas ar bērnu pieskatīšanu no 1gada līdz skolas vecuma bērniem. Pieskatīšana notiks uzņēmuma telpās, kas atrodas Kastrānes ielā 8, Teikā. Tiks veidotas nelielas bērnu grupiņas, līdz 10 bērniem. Uzņēmums piedāvās arī iespēju izsaukt auklīti uz mājām, iepriekš vienojoties par darba laiku. Uzņēmuma papildarbība ir bērnu ballīšu rīkošana, ar visiem ballīšu cienīgām papildarbībām - spēles, kūka, krāsošana, jubilāra sveikšana un protams atraskcijas uz tam paredzēto spēļlaukumu.
- Biznesa plāns
- Biznesa plāns viesu namam
-
Mikrouzņēmums "Saulstariņš"
Business Plans44 Economics, Marketing, Advertising, Business
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Biznesa plāns
Business Plans for university20
-
Biznesa plāns viesu namam
Business Plans for university22
Evaluated! -
SIA "Office Gym"
Business Plans for university20
-
Biznesa plāns par SIA "Milvina"
Business Plans for university42
-
Biznesa plāns augļu pārstrādes uzņēmumam
Business Plans for university38