Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:978305
 
Evaluation:
Published: 02.05.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Kopsavilkums    3
2.  Uzņēmuma apraksts    3
2.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    3
2.2.  Uzņēmuma ideja    4
2.3.  Uzņēmuma misija un mērķi    4
2.4.  Uzņēmuma finanšu vajadzības    5
3.  Pakalpojuma raksturojums    5
3.1.  Pakalpojuma raksturojums    5
3.2.  Pakalpojuma kvalitāte    5
3.3.  Pakalpojuma izdevīguma novērtējums    6
4.  Tirgus analīze    7
4.1.  Tirgus vispārējs raksturojums    7
4.2.  Mērķa tirgus    7
4.3.  Konkurentu analīze    8
4.4.  SVID analīze    8
5.  Mārketinga stratēģija    8
5.1.  Pakalpojumu realizācijas kanāli    8
5.2.  Cenu politika    8
5.3.  Reklāma    9
5.4.  Sabiedrības viedokļa veidošana    9
6.  Uzņēmuma funkcionēšana    9
6.1.  Izvietojums    9
6.2.  Telpas un iekārtas    10
7.  Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas    11
7.1.  Uzņēmuma vadības organizatoriskā struktūra    11
7.2.  Nodarbinātais personāls    11
8.  Problēmas un riski    11
9.  Finanšu informācija    12
Extract

5. Mārketinga stratēģija
5.1. Pakalpojumu realizācijas kanāli
Mūzikas ierakstu studija „8 notis” savus pakalpojumus sniegs uzņēmuma telpās, kas tiks īrētas. Uzņēmumam attīstoties, paredzēts, ka mūzikas aparatūra varētu tikt piegādāta ar uzņēmuma transportu uz norādīto adresi. Nākotnē arī gatavais skaņdarba ieraksts varētu tikt nogādāts pasūtītājam.

5.2. Cenu politika
Mūzikas ierakstu studijas „8 notis” pakalpojumu cenas tiks veidotas tā, lai kompensētu visas paredzamās izmaksas un tiktu ietverta arī vēlamā peļņa. Uzņēmums sekos līdzi konkurentu cenu politikai citur Latvijā.

5.3. Reklāma
Tā kā uzņēmums ir jauns un tirgū nepazīstams, liela nozīme būs reklāmai, lai radītu interesi potenciālajos klientos. Reklāmas mērķis būs informēt par mūzikas ierakstu studijas atrašanās vietu, piedāvātajiem pakalpojumiem. Nākotnē, kad uzņēmums jau būs pazīstams un tirgū nostiprinājies, reklāmai būs atgādinošs raksturs.
Tā kā uzņēmums ir nepazīstams, sākotnējās reklāmas izmaksas ir jāparedz visai augstas, kaut gan jāņem vērā arī uzņēmuma finansiālās iespējas. Tāpēc izdevumi reklāmai nevar tikt plānoti kā noteikts procents no realizācijas apjoma, bet gan pēc t.s. „patvaļīgās metodes”. Aptuveni sākumā reklāmai varētu izlietot Ls 100/gadā. Tiks izmantotas arī bezmaksas reklāmas iespējas, ievietojot sludinājumus interneta portālos, piem., www.draugiem.lv, www.alternative.lv , lai piesaistītu jaunatni, reklāmas bukletus paredzēts izplatīt mācību iestādēs un jauniešu pasākumos.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1241696
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register