Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:190370
 
Evaluation:
Published: 28.03.2007.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kopsavilkums    3
  Dati par plānoto uzņēmumu    4
  Uzņēmuma apraksts    5
  Uzņēmuma vadība un personāls    7
  Uzņēmuma vadības struktūra    8
  Pakalpojumi    9
  Klienti un tirgus situācija    11
  Konkurence    12
  Virzība tirgū, mārketinga plāns    13
  Projekta realizācija    14
  Iespējamie trūkumi un riski    15
  Secinājumi    16
Extract

Naktsklubs, individuālais komersants „4U” piedāvās Skrundas pilsētas un tās tuvākās apkārtnes jauniešiem lieliskas izklaides un atpūtas iespējas. Naktsklubs ir jaundibināts uzņēmums Skrundā, O. Kalpaka ielā 2. Telpas tiks nomātas, līgums ir noslēgts uz 20 gadiem.
Skrundas pilsētas centrs ir izdevīga vieta naktskluba veidošanai, jo tuvākajā apkārtnē nav līdzīgas atpūtas un izklaides vietas jauniešiem. Lai piesaistītu vairāk klientu - darba dienās klubs pildīs arī bāra funkcijas. Bāram Skrundā pastāv neliela konkurence ar kafejnīcām „Jumis” un „Sārtā Vēža Spīlēs”, kuras pilsētā jau kļuvušas atpazīstamas.
I/K pamatkapitāls ir Ls 3000, bet, lai dibinātu pienācīgu naktsklubu būs vajadzīgs kredīts Ls 25 500 apmērā un 15 gadiem, ar procentu likmi 17% gadā, bet kā ķīla būs zeme un mežs Ls 2000 vērtībā un privatizēts divistabu dzīvoklis Ls 4000 vērtībā. Kluba plānotais apgrozījums mēnesī ir apmēram Ls 6300.
Vienā nedēļas nogalē tiek plānoti ap 600 – 700 apmeklētāju. Domājams, ka vasarās klientu skaits samazināsies, jo vairums jauniešu vēlēsies atpūsties ārpus telpām.
Es, kā naktskluba menedžere, plānoju pieņemt darbā 18 darbiniekus, no tiem 5 apsargus, 10 bārmeņus, menedžera vietnieku, garderobistu un apkopēju.
Mans mērķis ir sasniegt pēc iespējas lielāku peļņu īsākā laika periodā, piesaistīt daudz klientu un darīt visu, lai klubs gūtu vislabākās atsauksmes. Kluba reklāmas ievietošu vietējos medijos, reklāmas plakātus izvietošu Skrundas centrā un šosejas Rīga – Liepāja malā, kas piesaistītu arī garāmbraucēju uzmanību.
Lielākie riski, ar kuriem iespējams saskarties kluba darbības laikā ir: sabiedrības negatīvā attieksme, cenu paaugstināšanās (energoresursu, pārtikas produktu, degvielas, nomas maksas). Taču, ja jaunieši atzīs klubu par labu un bieži to apmeklēs, šie riski naktskluba darbību neietekmēs. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1180148
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register