3. Tirgus un konkurences apraksts
7.1. Esošā tirgus analīze:
Vecrīgā ir liels daudzums klubu, kas tiek bieži apmeklēti un tādi, kurus apmeklē retāk. Tirgus ir augšanas stadijā, jo neviens klubs nav pilnīgs, rodas jauni klubi, kas izveido savu klientu loku. Mūsdienu klubu apmeklētāji reti kad pavada visu vakaru vienā klubā, bet gan biežāk soļo no viena kluba uz otru meklējot kaut ko interesantu un saistošu, kā arī vietu, kur ir vairāk cilvēku. Tāpēc naktsklubs „PartyHard” droši var iet tirgū ar savu oriģinālo stilu.
7.2. Izplatīšanas kanālu analīze:
Tvnet.lv ir otrs lielākais ziņu portāls aiz delfi.lv un tvnet.lv izklaides un kultūras sadaļa ir lieliska vieta, kur reklamēt izklaides vietu mērķauditorijai, tāpat arī draugiem.lv, kas ir populārākais sociālais tīkls Latvijā potenciālo klientu vidū. Tās būs preses relīzes un cita veida informācija.
7.3. Klientu piesaistīšanas metodes:
Konkursi pasākumu laikā, iespēja laimēt ieejas biļetes, VIP klientu kartes, draudzīgas cenas, pasākumi ar dreskodiem un atbilstošu mūziku.
…