Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:140065
 
Evaluation:
Published: 16.05.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  PROJEKTA DEFINĒŠANA    3
1.1.  Biznesa idejas apraksts    3
1.2.  Esošās situācijas apraksts    3
1.3.  Pieredzes apraksts    5
2.  TIRGUS IESPĒJU IZPĒTE    7
2.1.  Konkurences pētījums (piedāvājums)    7
2.2.  Mērķa auditorijas raksturojums (pieprasījums)    9
2.3.  Potenciālais produkts    10
2.4.  Atrašanās vietas stratēģiskā nozīme    12
2.5.  Produkta pārdošanas cenu politika    12
2.6.  Atpazīstamības veidošanas stratēģija    13
2.7.  Noslogojuma prognozēšana    14
3.  FINANŠU IESPĒJU IZPĒTE    15
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    16
Extract

2.6. Atpazīstamības veidošanas stratēģija
Aktīvākas reklāmas aktivitātes nepieciešams veikt pavasara mēnešos, neilgu laiku tieši pirms sezonas sākšanās, jo tomēr viesu nama darbībā ir manāms sezonalitātes raksturs.
Lai jau laikus piesaistītu patērētāju uzmanību, reklāma tiks ievietota vietējā novada avīzē „Neatkarīgās Tukuma Ziņas”. Savukārt tālruņu katalogos “1188” un „Zaļās lapas” reklāma jāievieto vienreiz gadā, pirms kataloga iespiešanas.
Viesu nama „Kliģi” reklāmas mērķis ir iepazīstināt patērētājus ar uzņēmumu un tā sniegtajiem pakalpojumiem, ar nozares attīstību, pārliecināt pircēju nenoraidīt reklāmas informāciju. Reklāmas aktivitātes nepieciešams plānot gan kā informējošu reklāma, gan kā pārliecinošu reklāma. Jo uzņēmumam ir jāiepazīstina ar sevi tā tirgus daļa, kas iepriekš ir piederējusi konkurentiem, vai vienkārši, kam iepriekš nav radies pieprasījums pēc „Kliģi” piedāvātajiem pakalpojumiem. Tādā veidā informējot gan par pašu uzņēmumu, gan par tā piedāvāto pakalpojumu klāstu. Rūpējoties par uzņēmuma kopējo tēlu, nepieciešams piedāvāt klientiem ne tikai izremontētas telpas, bet arī parādīt, ka šajās nodaļās darbojas vienots un augsts apkalpošanās standarts. Uzņēmuma darbiniekiem ir izveidoti speciāli formas tērpi. Pēc tā, kā izskatās uzņēmuma darbinieki, klienti spriež par uzņēmumu. Uzņēmuma darbiniekiem ir divu veidu tērpi – ziemas, kas ir virsjakas (pirtniekam) un vasaras, kas ir T krekli (visiem darbiniekiem). Pateicoties šiem darba apģērbiem, klientiem vieglāk atšķirt uzņēmuma darbiniekus no citiem klientiem. Tā kā reklāmas biežums un tās ievietošanas vieta ir izvēlēta, tad atliek aprēķināt reklāmas budžetu tālruņu katalogiem; darba apģērbam (skatīt 2.5. tabulu).

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1339285
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register