Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:498259
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.09.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kopsavilkums    3
1.  Uzņēmuma apraksts    4
2.  Biznesa pamatojums    5
3.  Pakalpojumu apraksts    6
4.  Tirgus analīze    7
5.  Mārketings    8
5.1.  Nozare    8
5.2.  Klienti    8
5.3.  Realizācijas sistēma    8
5.4.  Reklāma    9
5.5.  Pakalpojumu cenu noteikšana    9
6.  Vadība un personāls    11
8.  Finanšu plāni    14
8.1.  Kredīta atmaksas grafiks    14
8.2.  Pamatlīdzekļu un inventāra grafiks    15
8.3.  Darba algas izmaksas    16
8.4.  Naudas plūsmas prognoze    17
8.4.1.  Izdevumu aprēķins    17
8.4.2.  Izdevumu aprēķins    18
8.5.  Peļņas vai zaudējuma plāns    19
8.6.  Bilance    20
Extract

5. Mārketings
5.1. Nozare
Uzņēmums strādās pakalpojumu nozarē. Tā bija, ir un būs vispieprasītākā nozare. Nozare, kurā pieprasījums vēl ilgi būs lielāks par piedāvājumu.
Arī vietējai ekonomikai jauna uzņēmuma attīstība var palīdzēt nostabilizēt stāvokli ekonomikā, jo nepieciešamo inventāru un preces, ko izmantos uzņēmuma vajadzībām, iepirksim no vietējiem uzņēmumiem. Kā arī ņemot vērā lielo bezdarba stāvokli Latgalē, jaunu darba vietu veidošana būs kā neliels pluss stāvokļa stabilizēšanai.
5.2. Klienti
Pakalpojuma servisa centrs piedāvās savus pakalpojumus gan vietējiem pilsētas patērētājiem, gan arī visa reģiona iedzīvotājiem. Uzņēmuma galvenie klienti būs fiziskās personas, pašvaldības un juridiskās personas. Uzņēmuma piedāvājums domāts tieši viņiem.
Uzņēmuma darbinieki, pēc klientu vēlmes, varēs aizbraukt arī pie klienta, lai tiktos un apspriestu visas nianses uz vietas. Pakalpojumu servisa centrs savā darbības sākumā saviem klientiem piedāvās tikai vienu norēķinu veidu– skaidrā naudā. Jo kredītkaršu izmantošanai ir nepieciešams bankservisa termināls, kas ir samērā dārgs prieks un ņemot vērā uzņēmuma darbības specifikāciju pat nav nepieciešams. Arī naudas pārskaitījumi prasīs papildus izdevumus, taču ar laiku ir plānots ieviest arī šādu norēķinu kārtību, lai juridiskajiem klientiem būtu ērtāk norēķināties. Tomēr šīs ērtības tiks piešķirtas tikai pastāvīgajiem klientiem.
Pakalpojumu servisa centra plānotais noslogojums pirmajos trijos mēnešos būs tikai ap 50%, jo šis laiks aizies uzņēmuma popularizēšanai. Nākamo triju mēnešu laikā gaidāms kāpums un noslogojums pieaugs līdz pat 80%. Un gada pēdējie seši mēneši būs visauglīgākie, tajos noslogojums būs sasniedzis maksimumu esošajiem darbiniekiem un nāksies pieņemt jaunus, lai spētu izpildīt visus pasūtījumus.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,98 €
Work pack Nr. 1245403
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register