Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
8,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:344578
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.04.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  ATTĒLU SARAKSTS    3
  ANOTĀCIJA    4
  ANNOTATION    5
  IEVADS    6
1.  SIA “CARAMEL” KAFEJNĪCAS “KARAMELE” RAKSTUROJUMS    7
1.1.  SIA “Caramel” kafejnīcas “Karamele” dibināšana    7
1.2.  SIA “Caramel” kafejnīcas “Karamele” iekšējā un ārējā vide    9
1.3.  SIA “Caramel” kafejnīcas “Karamele” konkurenti    11
2.  PĀRDOŠANAS VEICINĀŠANA PASĀKUMU VEIDU    14
  TEORĒTISKS APRAKSTS    14
3.  PĀRDOŠANAS VEICINĀŠANAS PASĀKUMU IZVEIDE UN ANALĪZE SIA “CARAMEL”    18
3.1.  SIA “Caramel” pasākumu veicināšanas analīze    18
3.2.  Agresīvi draudzīgais tomāts    18
3.3.  Lieldienas “Karamelē”    19
3.4.  Jēkabpils pilsētas svētku svinības    21
3.5.  Kupons “desmitā bez maksas”    22
3.6.  Vīnu degustēšana    23
3.7.  Sadarbība ar vietējām institūcijām    24
3.8.  Vanaga acs    25
  SECINĀJUMI    26
  PRIEKŠLIKUMI    27
  IZMANTOTO INFORMĀCIJAS AVOTU SARAKSTS    28
  PIELIKUMI    29
Extract

SECINĀJUMI
1. Katru gadu kafejnīcai “Karamele” ir jāveido pārdošanas veicināšanas pasākumu plāns, jo ēdināšanas nozarē ir liela konkurence Jēkabpilī.
2. Lai sekmīgi varētu kafejnīca darboties un to apmeklēt ģimenes ar bērniem, ir izvietots bērnu rotaļu stūrītis.
3. Agresīvi noskaņotais tomāts ir izveidots, jo tomāts ir sarkans un kafejnīcas logo ir sarkans, tāpēc ir padomāts par sarkano krāsu it visā.
4. Kafejnīca “Karamele” atrodas Jēkabpils pilsētas centrā, kur apgrozās ļoti liels iedzīvotāju un viesu skaits, līdz ar to, ir iespēja piesaistīt Jēkabpils pilsētas svētku laikā daudz apmeklētāju, kuri vēlas atvilkt elpu, pēc nogurdinoša pasākuma.
5. SIA Abavas dārzi strādā pieredzējuši darbinieki, kuri pratīs izstāstīt dažādus faktus un stāstus par vīnu un tā radīšanu, līdz ar to bez vīna degustēšanas, būs arī nedaudz izglītojošs pasākums.
6. Lieldienas kafejnīcā “Karamele” ir veidots pasākums, ņemot vērā latviešu tradīcijas un ticējumus.
7. Neviens cits reklāmas veids nav spēcīgāks par “word of mouth marketing” (womm) vai “no mutes mutē” reklāmu.
8. Latvijā ir ļoti daudziem uzņēmumiem atlaižu kartes, tāpēc arī uzņēmuma SIA “Caramel” ir sava atlaižu karte.
9. Jau šobrīd kafejnīcā “Karamele” notiek aktivitātes – ik pa laikam muzicē kāda “uzlecošā zvaigzne”. Tie ir skolēni vai studenti, kuri labprāt vēlas piepelnīties piektdienu vai sestdienu vakaros.
10. Pasākums “Vanaga acs” ir paredzēts visiem vecumiem, neatkarīgi no tā, vai apmeklētājs ir jau kādreiz trenējies mest šautriņu vai nē.
11. Nākotnē pavārs pats var izgatavot dažādas figūriņas no šokolādes un pasniegt pie kafijas.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −10,98 €
Work pack Nr. 1360133
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register