-
Pelmeņu kafejnīca
Nr. | Chapter | Page. |
Kopsavilkums | 3 | |
1. | Uzņēmuma raksturojums | 4 |
1.1. | Pamatinformācija par uzņēmumu | 4 |
1.1. | Uzņēmuma biznesa koncepcija un mērķi | 6 |
2. | Pakalpojumu raksturojums | 7 |
3. | Tirgus analīze | 8 |
4. | Mērķtirgus un tirgus nišas noteikšana | 9 |
5. | Mārketinga stratēģija | 10 |
5.1. | Cenu politika | 10 |
5.2. | Reklāma | 11 |
6. | Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas | 12 |
6.1. | Uzņēmuma vadības struktūra | 12 |
7. | Risks un problēmas | 14 |
Izmantotā literatūra | 16 | |
Pielikums | 17 |
Biznesa plāns tiek veidots sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumam. Uzņēmuma darbības veids ir orientēts uz kvalitatīvu ēdināšanas pakalpojumu sniegšanu.
Kafejnīcas projekta izstrāde ir balstīta uz jau esošu kafejnīcu, kura nesen tika privatizēta un pašreiz tā ir slēgta. Tagad ir plānots izveidot jaunu kafejnīcu ar speciālu piedāvājumu – pelmeņiem.
Individuālais komersants “Pelmeņu kafejnīca” reģistrēta Latvijas Republikas Komercreģistrā 2002. gada 17.aprīlī, reģistrācijas Nr 010334031. Tā īpašniece būs Aiga Baltmane, un vēl tiks nodarbināti trīs cilvēki.
Kafejnīca atradīsies Brīvības iela 127, Jēkabpils, LV-5200, telefons: 5236980
2004.gadā plānots saņemt ilgtermiņa kredītu, ar kuru izremontēs ēku, iegādāsies nepieciešamos pamatlīdzekļus un inventāru. Kredīta apjoms 5000,- Ls tiks ņemts Baltijas Tranzītu Bankā, uz 10% likmi, plānots adot 2009.gadā.
Mārketinga plāns tika sastādīts ar mērķi kritiski novērtēt visas iespējas, noteikt uzņēmuma attīstīšanas un turpināšanas darbības spējas konkurences apstākļos, organizēt biznesa vadīšanu saskaņā ar mārketinga plānu.
Uzņēmuma stratēģija ir - ar maksimālu darba atdevi un pēc iespējas mazāku līdzekļu izlietojumu, pareizu reklāmas politiku, iekarot atbilstošu tirgus daļu, nodrošināt stabilitāti pakalpojumu sniegšanā un tirdzniecībā, un panākt vispārēju uzņēmuma attīstību.
Kafejnīcas mērķis ir apmierināt cilvēku vajadzības, veiksmīgi un kvalitatīvi darbojoties, gūt peļņu, līdz ar to paplašināt piedāvājumu klāstu, kā arī nopietni pievērsties mārketinga pasākumiem, lai uzņēmums būtu konkurētspējīgs.
1.Uzņēmuma raksturojums
2.1.2. Pamatinformācija par uzņēmumu
Vēsture
Uzņēmuma nosaukums: “Pelmeņu kafejnīca”
Juridiskais statuss: Individuālais komersants(I/K). Šī forma tika izvēlēta tāpēc, ka tai ir vairākas priekšrocības, piemēram, nav noteikts minimālais pamatkapitāla lielums, īpašnieks un vadītājs var būt viena persona.
Uzņēmums reģistrēts Latvijas Republikas Komercreģistrā 2002. gada 17.aprīlī, reģistrācijas Nr 010334031
Juridiskā Adrese: Brīvības iela 127, Jēkabpils, LV-5200, telefons: 5236980
Kafejnīcas projekta izstrāde ir balstīta uz jau esošu kafejnīcu, kura nesen tika privatizēta un pašreiz tā ir slēgta. Tagad ir plānots izveidot jaunu kafejnīcu ar speciālu piedāvājumu – pelmeņiem. Patreizējā mājas īpašniece ir Aiga Baltmane, māja īpašumā tika iegūta par sertifikātiem no Jēkabpils pilsētas. Kā īpašums māja un zeme reģistrēti zemes grāmatā 2001. gada septembrī. …
Biznesa plāns “Pelmeņu kafejnīcai”
- Pelmeņu kafejnīca
- Psihologa privātprakses biznesa plāns
- SIA "D"
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Psihologa privātprakses biznesa plāns
Business Plans for university17
-
SIA "D"
Business Plans for university22
-
Biznesa plāns
Business Plans for university9
-
Biznesa plāns kafejnīcai "Pankūkas" Rēzeknē
Business Plans for university21
-
SIA "RCI Gulbene"
Business Plans for university21
Evaluated!