Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:923847
 
Evaluation:
Published: 06.11.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Projekta definēšana    3
1.1.  Idejas definēšana    3
1.2.  Pieredzes apraksts    3
1.3.  Iespējamās ar ideju saistītās alternatīvas    5
2.  Tirgus izpēte    6
2.1.  Konkurence    6
2.2.  Mērķa klients    6
2.3.  Potenciālais produkts    7
2.4.  Izvietojuma stratēģija    8
2.5.  Cenu politika    9
2.6.  Virzīšanas stratēģija    10
2.7.  Noslogojuma prognozēšana    10
3.  Saimnieciskās darbības iespēju izpēte    12
4.  Projekta saimnieciskā derīguma noteikšana    14
4.1.  Projekta izstrādāšanas izmaksas    14
4.2.  Tekošās ikmēneša izmaksas    16
4.3.  ieņēmumiem no dažādiem ieņēmumu centriem    18
4.4.  Tīrās tagadnes vērtības NPV aprēķins pie diskonta likmes 8%    21
Extract

2 Tirgus izpēte
2.1 Konkurence
Mūsu projektam ir gan teišā, gan netiešā konkurence. Pamatā tā ir netiešā konkurence – kas izpaužas kā skatu torņi – tas ir iespēja redzēt Rīgu no augstuma:
Pēterbaznīcas skatu tornis;
Televīzijas skatu tornis;
„Skyline” bārs;
„Neo” bārts;
„Saules akmens”.
Pie tiešās konkurences ir Siguldas gaisa trošu vagoniņi. Taču arī šī pakalpojuma sniedzēji ir „attāli” tiešie konkurenti, jo atrodas citā pilsētā. Ja potenciālajiem klientam ir mērķis izmantos gaisa trošu vagoniņu pakalpojumus tieši Rīgā – tad tiešās konkurences nav. Taču, ja klients vēlas vienkārši pabraukt ar gaisa tramvajiņu, tad tajā brīdī arī Siguldas gaisa trošu vagoniņi ir tiešā konkurence. Turklāt Siguldas gaisa trošu vagoniņiem ir arī savādāks profils – tas ietver sevī dabas skatus – šāds piedāvājums vairāk spēj piesaistīt dabas mīļotājus.
2.2 Mērķa klients
Galvenā mērķauditorija ir ārzemju tūristi, kas var būt gan tūristu grupas, individuālie ceļotāji, draugu grupas un citi. Taču nonācām pie secinājuma, ka arī vietējie iedzīvotāji aizņemtu diezgan lielu daļu no klientu plūsmas – varētu rasties tāda kā tradīcija, ka svētkos – Ziemassvētkos, Jaunajā gadā, Valentīna dienā, bērni ar vecākiem, „pārīši” dodas pabraukāties ar gaisa trošu vagoniņiem un izbaudīt panorāmu. Ņemot vērā, ka šāds pakalpojums ir interesants gan maziem bērniem, gan arī vecāka gada gājuma cilvēkiem, tad klienti var ietilp vecuma grupā no 4-80 gadiem.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register