Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:843955
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.08.2016.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kopsavilkums    3
1.  Uzņēmuma apraksts    4
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    4
1.2.  Uzņēmuma mērķi    4
2.  Uzņēmuma produkcijas un pakalpojumu raksturojums    6
2.1.  Uzņēmuma pakalpojumu raksturojums    6
2.2.  Pakalpojuma sniegšanas pamatojums    6
2.3.  Pakalpojuma kvalitāte, to nodrošinošie apstākļi    6
2.4.  Uzņēmuma izmantojamie resursi    6
2.5.  Uzņēmuma pamatlīdzekļi    7
3.  Mārketinga plāns    8
3.1.  Tirgus analīze    8
3.2.  Konkurentu analīze    8
3.3.  Mārketinga stratēģija    10
3.3.1.  Uzņēmuma cenu politika    10
3.3.2.  Pakalpojumu realizācijas kanālu raksturojums    11
3.3.3.  Pakalpojumu tirdzniecības veicināšanas pasākumi- reklāma    11
3.4.  SVID analīze    11
4.  Uzņēmuma vadība un personāls    12
4.1.  Pakļautības shēma    12
4.2.  Algu tabula    12
4.3.  Darbinieku izglītība, pieredze    13
5.  Risks un problēmas    14
6.  Finanšu plāns    15
  Pielikums    16
Extract

3.3. Mārketinga stratēģija
Tā kā Latvijā ir liela sāncensība un mums ir jābūt spējīgiem konkurēt ar jau pieredzējušiem un Latvijā pazīstamiem uzņēmumiem, SIA „BOIS” veicinās sadarbību arī ar citām Eiropas valstīm, labvēlīgi izmantojot Latvijas ģeogrāfisko stāvokli pie Baltijas jūras.
Lai samazinātu firmas izdevumus, SIA „BOIS” visus izejmateriālus centīsies iegādāties pašmāju tirgū, tādejādi uzlabojot valsts ekonomisko situāciju un sekmējot importa samazināšanos.

3.3.1. Uzņēmuma cenu politika
Uzņēmuma cenu politika SIA „BOIS” izvēlētajā nozarē nav tendēta uz esošo klientu noturēšanu, bet gan uz tirgus iekarošanu un jaunu klientu iegūšanu. Mēs gribam sevi parādīt kā daudzpusīgu, uzticamu, ekskluzīvu un kvalitatīvu uzņēmumu.
Uzņēmuma mērķi tirgū sākotnējā darbības posmā:
• Iegūt plašu klientu loku;
• Iegūt jaunus klientus balstoties uz iepriekšējo klientu rekomendācijām;
• Jaunu klientu piesaistīšana realizējot mārketinga stratēģiju.
Uzņēmuma cenu veido:
• Fiksētas izmaksas (darbinieku algas, nomas maksa par telpām, apkures, elektroenerģijas un komunikāciju maksājumi, pamatlīdzekļu nolietojums, apdrošināšanas maksājumi, kredītprocenti);
• Mainīgās izmaksas (nepieciešamie izdevumi izejvielu un materiālu iegādei, sociālie maksājumi, kā arī citi tieši ar saimniecisko darbību saistīti izdevumi);
• Uzcenojums, kurā iekļauta plānotā peļņa;
• Valsts budžetā iekasētie nodokļi.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1355749
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register