-
Projektēšanas firma SIA "Bois"
2011 - 2015 years
Nr. | Chapter | Page. |
Kopsavilkums | 3 | |
1. | Uzņēmuma apraksts | 4 |
1.1. | Pamatinformācija par uzņēmumu | 4 |
1.2. | Uzņēmuma mērķi | 4 |
2. | Uzņēmuma produkcijas un pakalpojumu raksturojums | 6 |
2.1. | Uzņēmuma pakalpojumu raksturojums | 6 |
2.2. | Pakalpojuma sniegšanas pamatojums | 6 |
2.3. | Pakalpojuma kvalitāte, to nodrošinošie apstākļi | 6 |
2.4. | Uzņēmuma izmantojamie resursi | 6 |
2.5. | Uzņēmuma pamatlīdzekļi | 7 |
3. | Mārketinga plāns | 8 |
3.1. | Tirgus analīze | 8 |
3.2. | Konkurentu analīze | 8 |
3.3. | Mārketinga stratēģija | 10 |
3.3.1. | Uzņēmuma cenu politika | 10 |
3.3.2. | Pakalpojumu realizācijas kanālu raksturojums | 11 |
3.3.3. | Pakalpojumu tirdzniecības veicināšanas pasākumi- reklāma | 11 |
3.4. | SVID analīze | 11 |
4. | Uzņēmuma vadība un personāls | 12 |
4.1. | Pakļautības shēma | 12 |
4.2. | Algu tabula | 12 |
4.3. | Darbinieku izglītība, pieredze | 13 |
5. | Risks un problēmas | 14 |
6. | Finanšu plāns | 15 |
Pielikums | 16 |
3.3. Mārketinga stratēģija
Tā kā Latvijā ir liela sāncensība un mums ir jābūt spējīgiem konkurēt ar jau pieredzējušiem un Latvijā pazīstamiem uzņēmumiem, SIA „BOIS” veicinās sadarbību arī ar citām Eiropas valstīm, labvēlīgi izmantojot Latvijas ģeogrāfisko stāvokli pie Baltijas jūras.
Lai samazinātu firmas izdevumus, SIA „BOIS” visus izejmateriālus centīsies iegādāties pašmāju tirgū, tādejādi uzlabojot valsts ekonomisko situāciju un sekmējot importa samazināšanos.
3.3.1. Uzņēmuma cenu politika
Uzņēmuma cenu politika SIA „BOIS” izvēlētajā nozarē nav tendēta uz esošo klientu noturēšanu, bet gan uz tirgus iekarošanu un jaunu klientu iegūšanu. Mēs gribam sevi parādīt kā daudzpusīgu, uzticamu, ekskluzīvu un kvalitatīvu uzņēmumu.
Uzņēmuma mērķi tirgū sākotnējā darbības posmā:
• Iegūt plašu klientu loku;
• Iegūt jaunus klientus balstoties uz iepriekšējo klientu rekomendācijām;
• Jaunu klientu piesaistīšana realizējot mārketinga stratēģiju.
Uzņēmuma cenu veido:
• Fiksētas izmaksas (darbinieku algas, nomas maksa par telpām, apkures, elektroenerģijas un komunikāciju maksājumi, pamatlīdzekļu nolietojums, apdrošināšanas maksājumi, kredītprocenti);
• Mainīgās izmaksas (nepieciešamie izdevumi izejvielu un materiālu iegādei, sociālie maksājumi, kā arī citi tieši ar saimniecisko darbību saistīti izdevumi);
• Uzcenojums, kurā iekļauta plānotā peļņa;
• Valsts budžetā iekasētie nodokļi.
…
Šis biznesa plāns ir izstrādāts uzņēmumam SIA „BOIS”, kas specializējas māju projektēšanā, izbūvē, labiekārtošanā un interjera dizaina izveidē.
- Biznesa plāns
- Biznesa plāns apsardzes firmai "Tiger"
- Projektēšanas firma SIA "Bois"
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Biznesa plāns
Business Plans for secondary school13
-
Biznesa plāns apsardzes firmai "Tiger"
Business Plans for secondary school12
-
Šūšanas firma "Zinger"
Business Plans for secondary school9
-
SIA "Sakta"
Business Plans for secondary school21
-
SIA "Tulks"
Business Plans for secondary school13