Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
8,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:578787
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.05.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Projekta kopsavilkums
Projekta mērķis – nodrošināt Līvānu 1. vidusskolas C līmeņa apmācības klases izglītojamos ar personāldatoriem.
Galvenie uzdevumi mērķa sasniegšanai:
1)Datoru iegādei un uzstādīšanai nepieciešamo aprīkojumu apzināšana, iesaistot Līvānu 1. vidusskolas pedagogu darba grupu;
2)īslaicīgu sadarbības līgumu noslēgšana un ESF līdzekļu pārskaitījumi sadarbības firmām, kas nodrošinās datoru iegādi, piegādi un uzstādīšanu.

Līvānu 1. vidusskolā projekta realizācija pamatojas uz šādām pozitīvām tendencēm:
1)Līvānu 1. vidusskolas, atbalstot ideju par izglītojamo ar garīgās attīstības traucējumiem, integrēšanu vispārizglītojošās skolās ir izstrādājusi speciālās pamatizglītības programmu, lai nodrošinātu pamatizglītības ieguves iespējas atbilstoši viņu veselības stāvoklim un attīstības līmenim;
2)C līmeņa apmācības klasē pedagogi izstrādā individuālas mācību programmas, izmanto daudzveidīgus mācību paņēmienus, lai nodrošinātu iespējami maksimālu korekciju un kompensēšanu;
3)Analizējot audzēkņu mācību sasniegumus ir vērojama pozitīva attieksme pret mācību procesu, audzēkņi ir motivēti attīstīt savas spējas dažādās jomās. Viņi ir atvērti visam jaunajam un izrāda vēlēšanos iesaistīties dažādās saziņas situācijās, tajā skaitā lielu interesi izrāda par informāciju tehnoloģijām.

Projekta realizācijas nepieciešamību pamato šādi apstākļi:
1)Sagatavojot izglītojamos praktiskajai dzīvei nepieciešamo elementāro zināšanu un prasmju apguvi ievērojot attīstības iespējas un intereses, ir nepieciešams iepazīstināt ar saziņas iespējām elektroniski;
2)Mācību procesu dažādojot, izmantojot izglītojošas spēles, apgūstot rakstītprasmi ar datora palīdzību, paaugstinās audzēkņu motivācija mācību darbam, mācību viela ir vieglāk uztverama, rodas pozitīvas emocijas;
3)Iespēja sazināties ar tehnoloģiju palīdzību ļauj izglītojamajiem vēl vairāk integrēties sabiedrībā apzinoties sevi kā tās locekli.
Projekta aktivitātēs paredzēts iesaistīt 2 sociālos partnerus – SIA „Sencis” un SIA “Livengoft” Projekta aktivitāšu rezultātā iegādātos personāldatorus varēs izmantot Līvānu 1. vidusskolas C līmeņa izglītojamie.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register